اجرای طرح "شهردار شب" در راستای نظارت خدمات شهری کیش

طرح شهردارشب به منظور خدمات دهی ۲۴ ساعته توسط شرکت عمران، آب وخدمات کیش درآخرین ماه سال اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، با دستور مدیرعامل این شرکت طرح شهردار شب با هدف ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان وگردشگران کیش از پایان هفته جاری درکیش آغاز می شود.
به گفته ابوالفضل طیبی این طرح دارای مزایای زیادی از جمله نظارت لحظه به لحظه وشبانه بر وضعیت شهر به ویژه درماه پایانی سال است که جزیره کیش میزبان گردشگران زیادی است.
وی افزود: جزیره کیش به واسطه شرایط مطلوب آب وهوایی دراین ایام سال مقصد انتخابی بسیاری از گردشگران است و علاوه بر گردشگری روزانه در ساعات شب نیز به دلیل وجود آرامش، امنیت، هوای مناسب و منظره های زیبای طبیعی وشهری، شهروندان وگردشگران زیادی در شهر تردد وفعالیت دارند.
مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش تصریح کرد: این عوامل باعث می شود برای ارائه خدمات به شهروندان وگردشگران در حوزه خدمات شهری فارغ از چهارچوب زمان کاری، برنامه ریزی کنیم وارائه خدمات درطول ساعات شب ونظارت بر وضعیت شهر را مسئولیت خود درقبال مردم بدانیم لذا طرح شهردار شب از دور روز آینده درکیش اجرا می شود.
طیبی درپایان اظهار داشت: درکنار مزیت های یرون سازمانی، قرار گرفتن نیروهای تخصصی شرکت عمران، آب وخدمات کیش درموقعیت این چنینی که مسئولیت نظارت دقیق برموضوعات شهری را برعهده آنها می گذارد از جمله روش های سودمند در افزایش مسئولیت پذیری و مشارکت کاری پرسنل است.
گفتنی است در طرح شهردار شب هر شب یکی از کارمندان، کارشناسان یا مسئولان حوزه های مختلف شرکت عمران، آب وخدمات کیش عهده دار نظارت وایفای مسئولیت های شهری ازساعت ۲۲ شب تا ۷ صبح است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =