پیشرفت ۶۰ درصدی چهل خدمت شاخص کنگره شهدا

جانشین دبیر کل کنگره چهار هزار شهید استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد چهل خدمت شاخص تعریف شده در کنگره ملی شهدای استان انجام شده است.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ سردار مهدی فرهنگ دوست در نشست خبری کمیته اجرایی کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد که صبح امروز در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد، با بیان اینکه کنگره شهدا ۱۰ سال یکبار در کشور برگزار می شود، اظهار کرد: امسال استان های یزد، قم، زنجان و ایلام موظف به برگزاری کنگره بودند که با توجه به شرایط کرونایی تنها استان یزد حاضر به برگزاری این کنگره شد.
وی با اشاره به اجرای ۴۰ برنامه شاخص با محوریت خدمت رسانی در کنگره شهدای استان افزود: این ۴۰ خدمت زبانزد استان های دیگر شده و تا کنون بیش از ۶۰ درصد آن اجرایی شده است و تا اجلاسیه نهایی کنگره به پایان می رسد.
جانشین دبیر کل کنگره چهار هزار شهید استان یزد از همکاری ادارات استان برای اجرایی کردن این چهل خدمت خبرداد و گفت: پس از اجلاسیه کنگره در عمل این چهل خدمت به پایان می رسد اما ثمره و نتیجه آن ادامه خواهد داشت.
سردار فرهنگ دوست ادامه داد: قربانی هزار و ۵۰۰ گوسفند تاکنون توزیع بین نیازمندان به نیت شهدا، تجلیل از خانواده و همسران شهدا، برگزاری یادواره شهدا در تمام شهرستان ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نصب المان شهدا در تمامی گلزار های شهدا از جمله اقداماتی است که به منظور بزرگداشت شهدا در استان انجام می شود.
وی اقدامات انجام شده در کمیته های محرومیت زدایی، تالیفات، ورزش و جوانان، برنامه و بودجه، فضا سازی، هنری و رسانه و ارتباطات را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدواریم تمامی این خدمات مورد رضایت شهدا قرار گیرد.
محمد علی شاه حسینی نماینده استاندار در ستاد کنگره ملی شهدای استان نیز در این نشست اظهار کرد: صمیمیت بسیار خوبی بین دستگاه های برگزار کننده، اجرایی، نظامی و قظایی استان وجود دارد و تاکنون اقدامات ماندگار خوبی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا انجام شده است.
وی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی امروز جامعه، افزود: مسکن، جهیزیه، معیشت، و... از جمله مشکلات مهم امروز مردم است که به برکت کنگره ملی شهدای استان این مشکلات تا حدی رفع شده است.
سید کاظم پارساییان مسئول دبیرخانه ستاد دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد شهدا را شمع محفل بشرین دانست و گفت: بر خلاف انتظارات دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با چهل خدمت شاخص در حال برگزاری است و همکاری و همت خیرین استان در انجام اقدامات خیرخواهانه ستودنی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =