احداث پست برق شهرک صنعتی شماره۲شهرکرد ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث پست برق ۶۳ به ۲۰ در شهرک صنعتی شماره۲ شهرکرد به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حمیدرضا فلاح  تاکید کرد: در سفر اخیر معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال و بختیاری توافق شد که ۵۰ درصد این هزینه از سوی شرکت برق منطقه‌ای و ۵۰ درصد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود.
فلاح تصریح کرد: فاز نخست شهرک صنعتی شماره ۲شهرکرد به وسعت ۱۲۰ هکتار در حال آماده‌سازی است که ۱۰۰ هکتار آن برای استقرار حداقل ۳۰۰ واحد صنعتی اختصاص می‌یابد.
وی یادآور شد: تاکنون عملیات اجرایی شامل خاک‌برداری، جدول‌گذاری و معبرهای این شهرک صنعتی انجام شده و ورودی این طرح در حال تکمیل است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره۱ شهرکرد با چهار فاز ۵۲۰ هکتار وسعت دارد و تاکنون ۷۶۰ قرارداد در آن بسته، ۳۶۰ طرح بهره‌برداری شده و بقیه در حال ساخت و ساز است.
فلاح گفت: براساس قانون ۵۴ احکام برنامه ششم توسعه و ماده ۸۱ الحاق مقررات مالی دولت، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظفند زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را تا ورودی شهرک‌های صنعتی تامین کنند.
گفتنی است ، در سال‌جاری ۱۶۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری واگذار شده که در مقایسه با سال‌های گذشته بیش از هفت برابر رشد داشته است.
هم‌اکنون ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر بوده که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است و بنا بر گفته مدیرعامل شرکت‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری هشت شهرک دیگر نیز تا پایان دولت دوازدهم فعال می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =