۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
در قرن جدید کسب و کار خود را متحول کنید!

در دهه اخیر اینترنت و کسب و کار های اینترنتی قدرت نمایی کردند و بسیاری از استارتاپ ها و کسب و کار های دیجیتال بزرگ فعالیت خودشان را آغاز کردند و نشان دادند که بستر اینترنت چه پتانسیل خوبی برای کسب در آمد بالا دارند. در سال گذشته هم با فراگیر شدن ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها نیز روی به آنلاین شدن آوردند و اغلب نتیجه بسیار خوبی دریافت کردند.

 با این که از عمر بزرگترین کسب و کار های آنلاین حال حاضر در کشور 15 سال نمی‌گذرد عده ای از افراد اعتقاد دارند که برای شروع فعالیت در بستر اینترنت کمی دیر شده است و دیگر نمیتوان پیشرفت کرد در صورتی که این کاملا غلط است. در قرن جدید ما شاهد شکوفایی بیشتر سایت ها و اپلیکیشن ها نسبت به گذشته خواهیم بود زیرا این حوزه تازه در آغاز راه است و با گذشت زمان و دسترسی بیشتر مردم به اینترنت و بالا تر رفتن سواد اینترنتی عموم استقبال از کسب و کار های اینترنتی نیز بسیار بیشتر خواهد شد. امروزه بسیاری از بازاریابان مطرح توصیه میکنند که بیش از این فرصت را از دست ندهید و سریع تر سایت یا اپلیکیشن خودتان را ایجاد کنید و بازاریابی سنتی را به دیجیتال مارکتینگ تغییر دهید.

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی باید چکار کنیم؟

برای شروع فعالیتتان در اینترنت میتوانید از روش های مختلفی استفاده کنید، مثلا میتوانید طراحی سایت انجام دهید و از طریق وبسایت مشتری جذب کنید یا با اپلیکیشن شروع کنید و یا اینکه از بستر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنید. خب شروع یک کسب و کار اینترنتی شاید الان برای همه واجب باشد اما کار آنچنان راحتی نیست و ریسک بالایی دارد، برای اینکه این ریسک را به حداقل برسانید باید از افرادی که در این حوزه دانش و تجربه خوبی دارند کمک و مشورت بگیرید. یکی از شرکت های خوش نام که سابقه ی طولانی در راه اندازی استارتاپ ها ، طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن و انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را دارد شرکت تابان شهر میباشد. کارشناسان این شرکت میتوانند به شما مشاوره ی بسیار خوبی برای شروع کسب و کار اینترنتی دهند آن هم به صورت رایگان.

در قرن جدید کسب و کار خود را متحول کنید!

برای آنلاین کردن کسب و کار سایت بهتر است یا اپلیکیشن؟

حرف و حدیث های زیادی در این باره شنیده می‌شود که اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید اول سایت طراحی کنید و یا به سراغ ساخت اپلیکیشن بروید. اگر واضح بخواهیم بگوییم این مورد کاملا به نیاز شما بستگی دارد. بگذارید با یک مثال این قضیه را ساده تر توضیح دهیم. فرض کنید شما یک فروشگاه دارید و سراغ طراحی سایت فروشگاهی رفته اید، سایت برای جذب مشتری جدید و شناخته شدن مناسب تر است، از آنجایی که در حال حاضر بیشتر افراد خواسته خود را سرچ میکنند شما میتوانید با طراحی سایت و استفاده از روش هایی همچون سئو و ادوردز میتوانید مشتری جدید جذب کنید، سایت در جذب مشتری جدید و بالا بردن ترافیک موثر تر است. حالا در نظر بگیرید که قصد دارید فروشگاه شما در یک محدوده خاص فعالیت کند در آن زمان اپلیکیشن مناسب تر است زیرا شما میتوانید به افراد در آن محدوده راحت سرویس خود را معرفی کنید. کاربران سایت معمولا یک بار می آید و خرید خود را انجام میدهند میروند،  عده ی کمی هستند که دوباره به وب سایت سر میزنند  و عملا بازگشت خرید ایجاد میکنند اما اپلیکیشن بر عکس آن است چون در گوشی همراه کاربر نصب شده است و میتواند بازگشت خرید ایجاد کند و سهولت بیشتری هم برایش دارد.

در قرن جدید کسب و کار خود را متحول کنید!

معمولا توصیه میشود که اول سایت راه اندازی شود و سپس بعد از گسترش دایره مشتریان و جذب مشتری وفادار  ساخت اپلیکیشن صورت گیرد و کاربران سایت را دعوت به نصب اپلیکیشن کرد که هم سهولت بیشتری برایشان داشته باشد و هم اینکه شما بتوانید نرخ بازگشت خرید بیشتری ایجاد کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489289