حرف‌های انگیزشی طباطبایی درباره تیم‌ملی کاراته

فدراسیون کاراته نوشت: رییس فدراسیون کاراته در نخستین جلسه سازمان تیم های ملی بر حمایت کامل فدراسیون از تیم های ملی تاکید کرد.

نخستین جلسه سازمان تیم‌های ملی کاراته به ریاست سید حسن طباطبایی و با حضور اشرف امینی نایب رئیس بانوان و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی، وحید مؤمنی سرپرست دبیری فدراسیون، مازیار فرید خمامی دبیر سازمان تیم‌های ملی، سید شهرام هروی و سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی مردان و بانوان و حسن روحانی، سعید حسنی پور و نعیما خواجوی اعضای کادر فنی تیم ملی مردان عصر روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه پیرامون چگونگی برگزاری اردوهای گذشته و برنامه‌های اتی سرمربیان تیم ملی بحث و تبادل نظر گردید.

در جلسه مذکور طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با تشریح شرایط موجود عنوان داشت: فدراسیون کاراته با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعویق المپیک و حضور در این مسابقات که چند ماه دیگر برگزار می‌شود، شرایط ویژه ای را تجربه می‌کند.

وی افزود: ما در دو بخش مردان و بانوان تیم با تجربه و ورزشکاران نخبه ای داریم که با برنامه ریزی دقیق و حمایت جامعه کاراته می‌توان به موفقیت این تیم در آوردگاه بزرگی چون المپیک امیدوار بود.

در این جلسه همچنین بر حمایت فدراسیون از تیم‌های ملی و در اختیار قرار دادن تمام امکانات برای مربیان و ورزشکاران تا زمان برگزاری المپیک تاکید شد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =