مهندسی پیاده سازی ساختارهای عملیاتی با علم روز است

شهردار بندرعیاس همزمان با فرا رسیدن پنجم اسفند ماه و گرامیداشت«خواجه نصیر الدین طوسی» این روز را به مهندسین این مرز و بوم تبریک گفت و افزود: حرفه و تخصص مهندسی همواره تلاش می کند یک ساختار عملیاتی را از یک مفهوم خاص پیاده سازی کند.

عباس امینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با بیان اینکه پنجم اسفندماه گرامیداشت یکی از بزرگترین چهره‌های علمی جهان اسلام،«خواجه نصیرالدین طوسی» است، اظهار کرد: این مناسبت به نام«روز مهندس» در تقویم ملی ایران آمده و در واقع یادآور تلاش جوانان انقلابی و با استعداد ایران اسلامی برای به ثمر رسیدن تلاش‌ها و فعالیت‌های اثر بخش آنان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندسی و مهندسین خدمت‌رسان در هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: همه‌ی اقشار، گروه‌ها و سنین در جنگ تحمیلی شهید داده‌اند که در این میان، جامعه مهندسی کشور نیز از این امر مستثنی نیست و بنا بر آمارهای موجود، مهندسان در دوره جنگ هشت ساله، حدود ۲۰۰۰ شهید تقدیم کشور کرده‌ و دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند.
شهردار بندرعباس ادامه داد: نامگذاری پنج اسفند و روز برزگداشت«خواجه نصیرالدین طوسی» به نام روز مهندس روزی ارزشمند و موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه‌بر اندیشه و عمل خود جامعۀ امروز را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.
امینی‌زاده همچنین با تبریک این روز پرافتخار و ارزشمند به تمامی مهندسین کشور، گفت: از جامعه بزرگ مهندسین شهرداری بندرعباس که همواره در راه رشد و توسعه شهر بندرعباس تلاش کرده و از هیچ کوششی در مسیر تعالی، رشد و آبادانی این شهر فروگذار نکرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
امینی زاده در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: رشد و پیشرفت و دستاوردهای نوین علمی با تکیه به دانش داخلی و با هدف رونق و توسعه در تولیدات ملی امکان‌پذیر است که در این مهندسین سهم قابل‌توجهی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =