۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
لوستر مدرن کریستالی

طراحی دکوراسیون درون منزل یا سالن های پذیرایی با استفاده از لوستر مدرن باعث برجسته کردن دیزاین شما می شود. استفاده از روشنایی آنها در محیط های دنج می تواند آرامش لذت بخشی را به شما منتقل کند. تنوع در ساخت این لوازم افراد را ترغیب می کند که بتوانند در هر فضای مناسبی از آنها استفاده نمایند و دیزاین هایی بسیار عالی طراحی کنند.

یکی از بهترین وسیله هایی که امروزه برای روشنایی و درخشش بسیار مورد توجه است استفاده از لوسترهای مدرن است. استفاده از این لوسترها می تواند برای ایجاد زیبایی در یک سالن غذا خوری و بالای میز غذا خوری باشد، یا می تواند وسط یک سالن پذیرایی به کانون پخش نور و ایجاد منظره مطلوب تبدیل شود. طراحی دکوراسیون درون منزل یا سالن های پذیرایی با استفاده از لوستر مدرن باعث برجسته کردن دیزاین شما می شود. استفاده از روشنایی آنها در محیط های دنج می تواند آرامش لذت بخشی را به شما منتقل کند. تنوع در ساخت این لوازم افراد را ترغیب می کند که بتوانند در هر فضای مناسبی از آنها استفاده نمایند و دیزاین هایی بسیار عالی طراحی کنند. استفاده از لوسترهای مدرن در بالای مبل ها، اتاق های خواب، اتاق های نشیمن و بالای میز غذا خوری، جلوه های بی نظیری به دکوراسیون شما می بخشد.

لوستر مدرن کریستالی

لوستر کریستالی

با توجه به متقاضیان بسیار زیاد لوستر مدرن در سراسر جهان، تولید آنها در شکل های هندسی جذاب با کریستال های شکیل، در سطح بالا افزایش پیدا کرده است. اگرچه سلیقه افراد مختلف در انتخاب نوع لوستر با توجه به دیزاین های مورد نیاز، متفاوت است، ولی تنوع در تولید آنها باعث می شود که افراد به راحتی بتوانند لوستر مناسب با سلیقه خود را پیدا کنند.

تجمع کریستال ها در لوسترهای مدرن با استفاده از طراحی های ظریف و هنرمندانه، از نقاط قوت این لوسترها به شمار می آید. شما می توانید از نوع ظریف و کلاسیک آنها در مکان های دنج و همچنین از نوع تجملاتی این لوسترها در سالن های بزرگ استفاده نمایید در هر صورت قدرت درخشندگی و جلب نظر خود را به نمایش می گذارند. استفاده از لوسترهای مدرن بخش اصلی دیزاین های کلاسیک را تشکیل می دهد که با وجود آنها دیگر نگرانی برای زیبایی دکوراسیون شما وجود ندارد.

لوستر سقفی کریستالی، پرکاربرد ترین لوستر مدرن

یک نوع بسیار پرکاربرد از لوستر مدرن، لوستر سقفی کریستالی است، استفاده از این لوستر برای سقف سالن های پذیرایی، علاوه بر تامین نور کافی، یک جلوه بسیار ویژه به آن می دهد. نوع ساده ی این لوسترها برای سقف اتاق های مطالعه و خواب، همچنین استفاده در راهروهای منزل بسیار مناسب می باشند. بعضی از افراد ترجیح می دهند که وسط سالن منزل و بالای میز غذا خوری از این لوسترها استفاده نمایند. لوسترهای کریستالی با تعداد لامپ های زیاد، برای بالا بردن درخشندگی و تجمل در خانه های بزرگ بسیار کارایی دارد.

لوسترهای کریستالی از بهترین گزینه های برای نورپردازی هستند، با توجه به اینکه طراحی آنها بسیار متنوع است، هنوز برای اکثر افراد نسبت به نوع سنتی آنها در اولویت قرار دارند. تولید آنها در طرح های شمعی، مارپیچی یا کریستال با بازوهای پیچ خورده می تواند با سلیقه های افراد مختلف سازگار باشد.

لوستر مدرن کریستالی

تجربه درخشش با لوستر کریستالی

لوسترهای کریستالی دیگر فقط مختص سالن های بزرگ و نشیمن نیستند بلکه طراحی های متنوع آنها، باعث شده است که به راحتی بتوانید در هر مکانی برای تامین نور و دیزاین دکوراسیون از آنها استفاده نمایید. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که همیشه ظاهری با شکوه را ترجیح می دهید، استفاده از لوستر کریستالی آبشاری یک گزینه مناسب و قانع کننده است. با ترکیب شدن دانه های کریستالی با لامپ های شفاف جلوه خیره کننده ای ایجاد می شود که در اولین نگاه مورد توجه قرار می گیرد.

با توجه به اینکه امروزه صرفه جویی در مصرف برق بسیار مورد توجه است، در طراحی های جدید لوستر مدرن از لامپ های کم مصرف استفاده شده است که افراد علاوه بر بهره مندی از جذابیت لوسترها، در مصرف برق نیز بهینه عمل کنند. لوسترهای کریستالی از محبوبیت فراوانی در بین افرادی که علاقه به دیزاین هایی به سبک کلاسیک و پیشرفته دارند.

لوستر مدرن کریستالی

نوعی از کریستال ها که درخششی دو چندان دارد، لوستر کریستالی سربی است که اگر میزان سرب به کار رفته در آن به ۳۵ درصد برسد، یک جلوه بسیار درخشان به محیط ارائه می دهد. این لوستر مدرن یک نور رنگین کمانی نیز تولید می کند. این لوسترها با کیفیت بالا و درخشش ویژه خود، محبوبیت بالایی در بین لوسترهای مدرن دارند.

راهنمای خرید لوستر

از قاعده های کلی برای انتخاب لوستر این است که لوستر تقریبا ۱۲ اینچ کمتر از قطر میز و فاصله آن با دیوارهای اطراف تقریبا ۴۸ اینچ باشد. ارتفاع لوستر آویزان شده در بالای میز بهتر است که نزدیک به ۸ اینچ باشد. شاید شما از جمله افرادی باشید که برای خرید لوستر نیاز به راهنمایی دارید، برای انتخاب لوستر ابتدا باید محل نصب آن را مشخص نمایید و میزان نور لازم برای آن منطقه را مشخص کنید. علاوه بر پارامترهای گفته شده باید توجه داشته باشید که چه نوع لوستری برای دیزاین کدام ناحیه از منزل مناسب است، آیا می خواهید یک لوستر مدرن بزرگ و بسیار درخشان داشته باشید؟ یا ترجیح می دهید از لوسترهایی در سایز کوچکتر و همچنین ساده تر استفاده کنید؟ نصب ساده یک لوستر و مراقبت کمتر را ترجیح می دهید؟ یا به لوسترهای بزرگ بدون توجه به مراقبت از آن علاقمند هستید؟

یکی از تصورهای غلطی که در گذشته وجود داشت این بود که استفاده از لوسترها فقط مختص سالن های پذیرایی مجلل و آشپزخانه های بزرگ است، در صورتی که با تولید انواع لوستر در سایز و طرح های مختلف، استفاده از آنها در همه مکان ها امکان پذیر است.

فروشگاه لوستر ما با مدرن ترین و متنوع ترین لوسترهای ساخته شده از مواد اولیه اصل، پذیرای مشتریان برای انتخاب و خرید لوستر می باشد. کارشناسان ما در جهت مشاوره و راهنمایی شما به صورت همه روزه در خدمت شما هستند. برای خرید حضوری می توانید به فروشگاه مراجعه نمایید و از فاصله نزدیک لوستر مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای خرید آنلاین می توانید به سایت مراجعه کرده و سفرش خود را ثبت نمایید، تا نمایندگی های ما در اسرع وقت سفارش شما را ارسال نمایند. همچنین برای دریافت مشاوره و انتخاب لوستر مناسب می توانید از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید. با خرید لوسترهای ناب و با کیفیت، می توانید به جمع مشتریان ما ملحق شوید و زیبایی را به لوسترهای ما تجربه نمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489401