تفریحات جذاب و کمتر شناخته شده در ترکیه را بشناسید

هر ساله گردشگران زیادی به دلیل تفریحات ترکیه و جاذبه های گردشگری آن به ترکیه سفر می کنند. تفریحات ترکیه بسیار متنوع هستند و هر توریستی را راضی می کند. از طبیعت زیبا گرفته تا سواحل و جاذبه های تاریخی و پارک های آبی و مراکز خرید و... همه نوع گردشگری را به خود جذب می کند. در میان شهرهای توریستی ترکیه، شهرهای استانبول و آنتالیا بیشترین جذب گردشگر را دارند که آن ها را بررسی می کنیم.

تفریحات استانبول ترکیه

شهر استانبول ترکیه به عنوان پر طرفدارترین شهر ترکیه از نظر گردشگران شناخته می شود. زیرا به دلیل امکانات زیاد و جاذبه های متنوع، طیف گسترده ای از توریست ها را به خود جذب می کند.

از جاذبه های تاریخی استانبول می توان به مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و کاخ توپکاپی اشاره کرد. این جاذبه های تاریخی بسیار معروف هستند و کم تر کسی از توریست ها وجود دارد که از آن ها بازدید نکرده باشد. این مناطق به خصوص برای علاقه مندان به تاریخ و قدم زدن در بافت سنتی شهر بسیار جذاب خواهد بود.

اگر به تفریحات در سواحل و تماشای دریا علاقه دارید، استانبول این گزینه را نیز برای شما فراهم می کند. از تفریحات لوکس استانبول نیز می توان کشتی کروز را نام برد. تفریحات زیادی مانند قایق رانی و... در تنگه بسفر وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. تنگه بسفر دارای یک پل است که بخش آسیایی استانبول را به بخش اروپایی آن متصل می کند که در نوع خود جالب است.

اگه به تفریحات مهیج علاقه دارید، می توانید این نوع از تفریحات را در ترکیه پیدا کنید. خانه خون آشام استانبول یکی از آن ها است. این سرگرمی به صورت گروهی بوده و با دلهره و هیجان ترس همراه است. محیط آن و اشیا و المان های داخل آن مربوط به خون آشام ها است.

پارک ویالند استانبول نیز از جذاب ترین تفریحات ترکیه در استانبول است که امکاناتی مانند ترن هوایی، جت اسکی، تونل سافاری، چرخ و فلک و ... را در خود جای داده است.

تفریحات جذاب و کمتر شناخته شده در ترکیه را بشناسید

شهربازی ویالند از تفریحات هیجان انگیز استانبول ترکیه

شهربازی فان لب نیز از نقاط هیجان انگیز استانبول است. این شهربازی ۳ شعبه در مراکز خرید مشهور استانبول دارد و بر خلاف ویالند، سرپوشیده است. جدیدترین امکانات تفریح در فان لب استانبول وجود دارد.

پارک آبی آکوامارین استانبول نیز برای علاقه مندان به تفریحات آبی توصیه می شود. این پارک آب در استانبول معروف است و بسیار بزرگ است و از امکانات خاص آن می توان به سرسره های بلند و طویل آن اشاره کرد که هیجان زیادی دارد. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، توصیه می کنیم در سفر به استانبول این پارک آبی را از دست ندهید. همچنین آکواریوم استانبول برای تماشای ماهی های مختلف، تجربه ای جالب است.

کوئست استانبول نیز از بازی های گروهی استانبول است که مراحل مختلف و داستان های مختلف را طی می کنید و سر نخ پیدا می کنید. اگر به حل معماها و رسیدن به مراحل بعد علاقه دارید این مکان را توصیه می کنیم.

شما می توانید در سفر خود با تور استانبول از این امکانات بهره مند شوید. آنقدر زیبایی های استانبول زیاد است که نمی توان به راحتی نام برد. حتی مسافرانی که به این شهر سفر می کنند در این حسرت هستند که نتوانستند بناها و جاذبه های بیشتری را تماشا کنند. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال به این شهر شگفت انگیز مسافرت نکرده اید برای اولین سفر به این شهر سعی کنید سفر حداقل ۵ روزه را در نظر داشته باشید تا بتوانید بیشتر تلفیق مدرن و باستان استانبول را نظاره گر باشید. با کمک بهترین تور استانبول با ورود به این شهر می توانید بعد از یک استراحت کوتاه، گشت و گذار خود را در این شهر بی نظیر آغاز نمایید و در کنار کسی که دوستش دارید از رقص رنگ های شاد در کوچه های محلات قدیمی این شهر دیدن کنید و سپس به سمت جاذبه های توریستی استانبول بروید و به تماشای یادگارهای زمان امپراطوری عثمانی بنشینید. بعد از آن در بندرگاه های استانبول و تنگه بی نظیر بسفر پیاده روی کنید و هنگام نوشیدن قهوه ترک طبیعت زیبای استانبول را نظاره گر باشید. و به این شکل می توانید از مکان های توریستی استانبول دیدن نمایند و خاطرات بی نظیری را برای خودتان به ثبت برسانید.

تفریحات جذاب و کمتر شناخته شده در ترکیه را بشناسید

آکواریوم استانبول که بسیار دیدنی است

تفریحات آنتالیا ترکیه

آنتالیا از شهرهای ساحلی و جذاب ترکیه است و امکانات زیادی برای تفریح دارد که بسته به سلایق خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

بازدید از آبشار دودن در آنتالیا و قایقرانی در آب های خروشان و تماشای جنگل های اطراف آن یکی از تفریحات ترکیه در آنتالیا است. همچنین به دلیل این که این شهر در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است، می توانید غواصی در مدیترانه را امتحان کنید که امکانات مجهزی برای آن در آنتالیا وجود دارد.

مراکز خرید آنتالیا نیز برای طرفداران خرید گزینه مناسبی برای تفریح محسوب می شود. مراکز خریدی مانند مرکز خرید آنتالیوم و مرکز خرید تراسیتی از مراکز خرید معروف آنتالیا هستند. شما می توانید به بازار تاریخی آنتالیا نیز بروید و اجناس متنوع و سنتی را در آن نیز پیدا کنید.

پارک های آبی آنتالیا نیز پر از هیجان هستند. پارک آبی آکوالند، پارک آبی هتل ددمان و پارک آبی تروی از معروف ترین آن ها هستند. پارک آبی تروی در هتل ریکسوس واقع شده است و بزرگترین پارک آبی در مجاورت دریای مدیترانه است.

آمفی تئاتر آسپندوس در مجاورت آنتالیا از جاذبه های تاریخی این شهر است که مربوط به ۱۰ سال قبل از میلاد است و بازدید از آن برای گردشگران جالب است. همچنین دروازه هادریان نیز از جاذبه های تاریخی در نزدیکی آنتالیا است.

برای سفر ارزان به آنتالیا، استفاده از خدمات تور آنتالیا را توصیه می کنیم تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به آنتالیا تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور آنتالیا هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور آنتالیا ۹۹ داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان آنتالیا هستید میتوانید با متخصصین تور آنتالیا در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید.

تفریحات جذاب و کمتر شناخته شده در ترکیه را بشناسید

آبشار دودن آنتالیا

سفر با تور ترکیه

می توانید با تور ترکیه به این شهرها و دیگر شهرهای جذاب ترکیه سفر کنید. یکی از گزینه های مناسب برای سفر به این کشور، رزرو تور ترکیه است. زیرا علاوه بر کاهش هزینه ها از خدماتی مانند گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی بهره مند می شوید. در دهه گذشته ترکیه توانست خود را به یکی از غول های صنعت گردشگری تبدیل کند. به این شکل که در سال ۲۰۱۴ توانست میزبان ۴۱ میلیون توریست از نقاط مختلف دنیا باشد. جاذبه های توریستی ترکیه به صورت متنوع در نقاط مختلف این کشور دیده می شوند. از آثار باستانی چون برج گالاتا، مسجد آبی، دروازه هادریان آنتالیا گرفته تا دیگر جاذبه ها همچون آبشار دودن آنتالیا، پاموک کاله کوش آداسی و جزیره کبوتر کوش آداسی همه و همه موجب شدند تا محبوبیت ترکیه بیش تر از سال های گذشته شود. آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تور زمینی ترکیه در کنار تور هوایی نیز می باشد. پس این موقعیت توسط مجموعه ما برایتان فراهم شده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان به این سرزمین سفر کنید و به تماشای دیدنی های ترکیه بنشینید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید!؟ از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

کافیست برای اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489603