نامزدهای ریاست فدراسیون خواهان پخش زنده انتخابات ۱۰ اسفند شوند

در روز سوم اسفند انتخابات هیات فوتبال استان تهران با کلی حرف و حدیث در هتل المپیک به پایان رسید.

سپهر ستاری: انتخاباتی که پر بود از شایبه های فراوان، شایبه هایی که به خاطر محدود شدن و سانسور کردن رسانه ها به شدت صلاحیت انتخابات زیر سوال رفت.تمامی رسانه ها از ورود به سالن انتخابات منع شدند و کسی از جزییات پشت پرده با خبر نشد، سخت گیری های رسانه ای به حدی جدی بود که بلندگوی ارتباطی بین خبرنگاران و حاضرین در سالن هم قطع شد تا سخنرانی ها به گوش اصحاب رسانه نرسد!
و به خاطر همین قطع تماس ها و سانسورها بود که اکنون ماهیت اصلی انتخابات هیات فوتبال استان تهران به صورت ماهوی زیر سوال رفته است.
حالا تا روز انتخابات ۱۰ اسفند که به انتخاب رییس فدراسیون اختصاص یافته، زمان زیادی باقی نمانده و می توان از تاکتیک زشت روز سوم اسفند درس گرفت و رسانه ها که رکن اصلی هر انتخاباتی محسوب می شوند را  شفاف تر  در جریان اتفاقات قرار داد.
اگر رسانه ها عینی تر و شفا ف تر در بطن جریان سخنرانی ها و اتفاقات در سالن اجلاس سران قرار بگیرند، یقینا تحلیل ها و اخبار نیز در مسیر درست  منطقی به افکار عمومی منتقل خواهند شد.
پیشنهاد کلیدی اینجاست که هر چهار نامزد نهایی برای حضور در انتخابات روز ۱۰ اسفند این مطالبه را از فدراسیون فوتبال و برگزارکنندگان مجمع انتخاباتی داشته باشند که صحبت ها و اتفاقات روز انتخابات به صورت زنده پخش شود و در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرد.
در واقع با مطالبه رسمی و شفاف برای پخش زنده سخنرانی و اتفاقات روز مجمع از سوی آقایان کیومرث هاشمی، شهاب الدین عزیزی خادم، سردار مصطفی آجرلو و علی کریمی دیگر شاهد تکرار شایبه های تامل برانگیز انتخابات هیات فوتبال است تهران نخواهیم بود و رسانه ها نیز به شفافیت مطلوب تر ماموریت و فعالیت های رسانه ای شان را عملیاتی خواهند کرد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =