۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

پلیس لندن پس از کشف یکی از بزرگترین مراکز تهیه و توزیع ماری جوانا سراز پا نمی شناخت .

وجود بیش از یک هزار نهال در این گلخانه و ارزش تقریبی 300 هزار پوندی اش ، کشف ماموران بخش ضد مواد مخدر پلیس لندن را به یک موفقیت رسانه ای بدل کرد و این ماموران حتی با نهالها عکس یادگاری گرفتند .

ولی صاحبان اصلی این نهالها کارکشته تر از اینها بودند و برنامه سرقت اموالشان را حتی با حضور پلیس ریخته بودند.چندین ساعت پس از حضور پلیس انها از غفلت ماموران درتخلیه محل نهایت استفاده را کرده و باورود به مجموعه از در پشتی کیسه های حاوی نهالها را به یک خودرو ون منتقل کردند . تنها زمانی که یکی از همسایگان متوجه این امر شد و به پلیس اطلاع داد ، کار این عده با وقفه مواجه شد اما بخش اعظم نهال ها در این زمان به خودرو منتقل شده بود. یکی از ماموران درباره این اشتباه بزرگ گفت :«در ساعات اولیه همه در شوق این کشف بزرگ بودند و قرار شده بود از متخصصانی برای امحا این میزان نهال استفاده شود و در حین برنامه ریزی برای این کار سارقان از موقعیت استفاده کرده و محموله را سرقت کردند.»

کشف این میزان مواد مخدر به طور تصادفی صورت گرفت و ماموران با تعقیب یک از توزیع کندگان در نزدیکی کلوب شبانه در همان منطقه به این گلخانه رسیده بودند و نهال ها را کشف کرده بودند . با این حال پلیس معتقد است سارقان توسط یکی از ماموران از برنامه اصلی مطلع بودند و با آسودگی خاطر دست به این کار زده بودند و به همین خاطر تحقیقات برای پیدا کردن رد پای خائن ادامه دارد .

دیلی میل /4 می

56281

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =