آیا شما نیز به گن لاغری نیاز دارید؟ ۱۰ دلیل استفاده گن ساعت شنی خوب

چه زمانی زنان و مردان به گن نیاز پیدا می کنند؟ آیا عمل جراحی خاصی در پیش دارند و یا شرایط جسمانی ویژه ای آنان را وادار به استفاده و بهره بردن از مزیت این محصول می کند؟ عوامل متعددی برای استفاده از گن لاغری و بعد عمل این امر وجود دارد که در صورتی که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید برایتان بازگو می کنیم.

همچنین شما را با گن فاجات کلمبیا معتبرترین برند تولید کننده گن در جهان و نحوه تهیه آن آشنا می سازیم.

۵ مورد اصلی استفاده از گن لاغری

بسیاری افراد فکر می کنند کسانی که گن تهیه می کنند تنها به فکر مزایایی مانند دور کمر باریک تر، از بین بردن برجستگی های ناشی از تجمع چربی و یا پنهان کردن شواهد و علائم اضافه وزن هستند. اینها تنها برخی از دلایلی است که زنان و مردان برای پوشیدن گن دارند. دلایل و کاربردهای مختلف گن ها را در موارد زیر می توان برشمرد:

گن بعد عمل جراحی

بسیاری از گن ها اما کاربرد کمک درمانی دارند به این صورت که به عنوان مکمل برخی اعمال جراحی خاص عمل می کنند. به عنوان مثال گن بعد از عمل جراحی مخصوص پس از انجام اعمال جراحی همچون لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی شکم لازم است تا بیمار بلافاصله گن بعد از جراحی را پوشیده و بنا به دستور پزشک تا چند هفته متوالی از آن استفاده کنند.

گن پس از زایمان طبیعی و سزارین

استفاده از گن بعد از زایمان چه زایمان طبیعی باشد و چه به صورت سزارین انجام شده باشد نیز امری متداول و توصیه شده است. این نوع گن کمک می کند تا جراحات مادر به ویژه اگر زایمان سزارین بوده باشد هرچه سریع تر بهبود یابد و همچنین به برگشت بدن به فرم و شرایط ایده آل پیش از بارداری کمک می کند.

گن در دوران بارداری

استفاده از این گن معمولا از حدود هفته ۲۵ بارداری و با مشورت پزشک آغاز می شود. گن مخصوص دوران بارداری با وارد کردن فشار مفید و استاندارد باعث کاهش دردهای شکمی و کمر می گردد.

گن در برنامه کاهش وزن

یکی از تاثیرات روانی گن ساعت شنی این است که دید شما را نسبت به لاغری و آینده اندامتان مثبت می کند و باعث افزایش انگیزه و تلاش شما در ادامه مسیر می شود. علاوه بر این فشار متناسب این گن باعث می شود وعده های غذایی کوچک تری بخورید. کمک به تعریق نیز از دیگر مزایای این پوشش است که نقش موثری در لاغری دارد.

گن در فرم دهی بدن

برخی مدل گن ها مانند گن لاغری ساعت شنی ساخته شده اند تا بهترین فرم را به بدن شما ببخشند. پوشیدن روزانه و متناوب این گن ها علاوه بر کمک به کاهش سایز، فرم زیبای ساعت شنی را به بدن استفاده کننده هدیه می کند. این گن ها دارای سه ردیف قزن هستند که در فرایند کاهش سایز از آن استفاده می شود.

معرفی بهترین برند گن و نحوه عملکرد گن لاغری

یک از ویژگی های خاص و موثر این گن ها لایه های تشکیل دهنده آن می باشد. این گن ها از دو لایه داخلی و خارجی تشکیل شده که هرکدام ویژگی های خاص و تاثیرات خود را دارد. شما می توانید دو مدل گن تاپی و جلیقه ای گن ساعت شنی اصل کلمبیا را در سایت هامون مدیکال https://hamoonmedical.com مشاهده فرمایید.

لایه بیرونی گن با خاصیت تنفسی

پاورنت بیانگر مقاومت و طول عمر بالای لایه های بیرونی انواع گن فاجات کلمبیایی است. مقاومت بالای لایه پاورنت مانع انجام فعالیت روزمره استفاده کنندگان نمی باشد زیرا از انعطاف ویژه ای برخوردار است. ویژگی بی نظیر دیگر آن ساختار هگزاگونال و یا شش گوشه ای آن است. این ساختار مناسب گردش هوا و جریان پیدا کردن آن بین لایه های خارجی گن و لایه داخلی گن است که مانع تعریق بیش از حد گن می شود تا استفاده در ساعات بیشتری از روز امکان پذیر خواهد بود.

لایه داخلی گن با مواد معدنی

اسپاندکس نام لایه های داخلی گن های اصل فاجات کلمبیا است. از الیافی به نام ویول تکس Viveltex ساخته شده است تا که مواد معدنی، گیاهی و دارویی خاصی را با پوست مصرف کننده گن در تماس بگذارد.

آیا شما نیز به گن لاغری نیاز دارید؟ ۱۰ دلیل استفاده گن ساعت شنی خوب

گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا خوبه؟

· یک آغوش حمایتی

بعضی از استفاده کنندگان از گن این احساس را دارند که فشار متناسب ایجاد شده توسط گن مانند فشاری است که درمانگران بر روی بدن آنان اعمال می کنند. در این موارد، استفاده کنندگان از گن به طور طبیعی احساس آرامش می کنند و در موارد زیادی کاهش اضطراب و افسردگی گزارش شده است. این آغوش حمایتی می تواند احساسات را بهبود بخشد و همچنین از بهبودی پس از جراحی پشتیبانی می کند.

· کاهش دردهای بدن

آن دسته از گن ها که از ناحیه کمر پشتیبانی کنند بسیار مورد توجه و علاقه استفاده کنندگان بوده است. در این افراد دردهایی همچون سردرد و میگرن، کمر درد، درد ناشی از اسکولیوز، فشار به زانو و پا به دلیل وضعیت بد بدن کاهش داشته است.

· پشتیبانی از شکم

گن اصل مزایای بسیاری در حمایت مناسب از کمر دارد و می تواند شکم را نیز پشتیبانی کند. بعضی اوقات گن های لاغری به دلیل این ویژگی های حمایتی به خانمها و آقایانی توصیه می شود که از جراحی بهبود می یابند. این حمایت هدفمند همچنین می تواند به نگهداری مناسب بدن کمک کرده و از نیم تنه نیز پشتیبانی کند.

· آیا گن ساعت شنی برای لاغری خوبه؟ کمک موثر به کاهش وزن

کلمه کلیدی در اینجا "کمک" است. از گن نباید به جای رژیم یا ورزش استفاده شود. گن لاغری ساعت شنی می تواند به شما در کنترل اشتها، کاهش اندازه وعده غذایی و یادآوری کلی اهداف کاهش وزن کمک کند. گن به برخی افراد  کمک می کند تا کاهش وزن موفق را به تصویر بکشند - اعتقاد آنها به موفقیت افزایش می یابد و انگیزه آنها را تقویت می کند.

امروزه بسیاری از برنامه های کاهش وزن وجود دارد که استفاده از گن در آن برای بهبود موفقیت کلی سایر ابزارهای کاهش گنجانده شده است.

افزایش اعتماد به نفس

نمی توانید انکار کنید که وقتی احساس خوبی نسبت به خود دارید، به نظر می رسد که همه چیز دیگر در جای خود قرار می گیرد. اگر فکر می کنید که به نظر خوب می آیید، به سختی می توانید کارهای سخت تری را پشت سر بگذارید، به بالاترین میزان لیاقت خود برسید یا با اطمینان به شخص دیگری نزدیک شوید.

گن ساعت شنی از کجا بخریم؟ کدام نمایندگی گن ساعت شنی در ایران معتبر است؟

مرکز خرید اینترنتی هامون مدیکال با بیش از ۱۲ سال سابقه در فروش تجهیزات پزشکی با مزایای رقابتی مانند کسب نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، درگاه پرداخت امن زرین پال، ارسال سریع کالا، حمل رایگان، تضمین اصالت کالا، مشاوره ۲۴ ساعته در انتخاب مدل و سایز مناسب شما، امکان بازگشت کالا تا ۲۴ ساعت با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده خدمت رسانی به شما دوستداران تناسب اندام و زیبایی است. برای خرید گن و اطلاع از قیمت گن می توانید به فروشگاه اینترنتی هامون مدیکال https://hamoonmedical.com مرکز تخصصی و نمایندگی فروش بهترین انواع گن اصل فاجات کلمبیا مراجعه نمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490452