۹۵ واحد صنفی متخلف در شرق اهواز پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در طی هفته ی گذشته ۹۵ واحد صنفی در این منطقه پلمپ شدند.

امراله مردانی در حاشیه ی بازدید مشترک از بازارهای نادری و امام که با همراهی فرمانداری اهواز انجام شد در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز اظهار کرد: پس از انجام بازدیدهای مستمری که از ابتدای هفته گذشته تا پایان آن، به سبب وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا از واحدهای صنفی انجام شد، واحدهای متخلف بهداشتی پلمپ شدند.

وی افزود: کارشناسان واحدهای بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شرق اهواز به همراه نیروهای پرتلاش اماکن توانستند ۹۵ واحد صنفی متخلف را طی هفته گذشته در شرق اهواز پلمپ کنند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به اینکه اغلب این پلمپ‌ها در مناطق شلوغ اتفاق افتاده است، تصریح کرد: اغلب پلمپ‌ها در بازارهای مرکزی و شلوغ شرق اهواز از جمله نادری، طالقانی، امام، پاداد و زیتون رخ داده است.

مردانی؛ یادآور شد: طی هفته گذشته همچنین ۲۶۴ فقره اخطاریه برای واحدهای متخلف بهداشتی در شرق اهواز از سوی این مرکز صادر شد.

وی با قدردانی از فرمانداری، اماکن، نیروی انتظامی، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیجیان همیشه در صحنه ناحیه امام علی(ع) اهواز به جهت همراهی در بازدیدها و پلمپ‌های انجام شده، گفت: از تمامی اصناف و مردم عزیز می خواهیم تا با مدافعان سلامت خود در مجموعه بهداشت همکاری مناسبی داشته باشند تا به سلامت از وضعیت قرمز اهواز عبور کرده و شاهد اتفاقات ناگوار کرونایی برای خود و عزیزانمان نباشیم.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =