در پاسخ به شهاب حسینی و وداع خودستایانه‌اش/ حقیقت و مجاز نه آنست که پنداشته‌ای

شهاب حسینی، پس از روزها که زیر ضرب و تندی هموطنانش بود، تصمیم گرفت صفحه‌اش را در اینستاگرام ببندد. که ارتباطش را با مخاطبان قطع کند. سکوت. حق دارد؛ کی می‌تواند جلویش را بگیرد. صفحه شخصی اوست و اختیارش را دارد. اما مخاطبان او هم جماعتی مدهوش نیستند که بایستند نگاه کنند او کِی دلش می‌خواهد نظر لطفی بهشان داشته باشد و کِی نه.

شهاب اینجای راه را اشتباه رفته. شاید فکر کرده که مخاطبانش باید همان‌ها باشند که در خیابان  برایش دل‌غشه می‌گیرند. که فشارشان می‌افتد. شاید فکر کرده که همیشه اوضاع بر همان منوال است که بود. که او می‌تواند همه چیز را با هم داشته باشد؛ دستمزدهای نجومی، فیلم و سریال و برنامه‌های پرفروش و تماشاگرانی که هر وقت به لبخندی اشاره کرد، باید برایش دست بزنند. شاید فکر کرده همه، به قول آیدین آغداشلو، مشتی جوانِ خدنگِ بی‌خبر از حال روزگارند، که هر وقت خواست برایشان از شراب روحانی بگوید و هر وقت هوس کرد، از خلسه‌های جسمانی.

شهاب عزیز حداقل می‌توانست وقت این وداع موقت کمی درویش‌مسلک باشد –آن‌چنان که دلش می‌خواهد او را بپندارند- و کمی خوددار باشد و دوباره تفرعن را به نمایش نگذارد. که نبود. نتوانست. شاید متن خداحافظی قهرآمیزش در اینستاگرام را دیده باشید. می‌خواهم چند خطی از آن را این‌جا مرور کنم که پر از «غش» است.

شهاب جان! در اول نوشته آورده‌ای: «..گفت، سنگی که طاقت ضربه‌های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد. می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد، چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟» و ما خوانندگانت فکر کردیم که می‌خواهی با فروتنی، بابت آنچه مخاطبانت را آزرده عذر تقصیر بخواهی. که حداقل از سوء‌تفاهمی بگویی که در نظر است. اما این احساس، همان چند جمله است و بعد دوباره با ستاره‌ای مواجهیم که خود را در آسمان‌ها می‌بیند. وصل به حبل‌الله! که «نارفیقان نسبتا محترم» از درکت غافلند و سیرِ تو را از ناکجا تا اینجا که رسیده‌ای، نمی‌بینند.

و کجا رسیده‌ای بزرگوار، اگر از چشم آن‌ها که باید دوستت داشته باشند،افتاده باشی. می‌گویی:«متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم، چون وامدارتان نبودم.» و همه قصه همین دو حرف است. این گمان که آن‌چه داری از خودت داری و وامدار کسی نیستی. این که همه شهرت و عزتت را از جایی جز قلب هموطنانت به کف آورده‌ای و هر وقت بخواهی، هرطور بخواهی، هر جا که بخواهی. پس اگر دارند به تو می‌شورند، اگر بت عیار دوست داشتنت را می‌شکنند، شاید به همین گمان است که داری. بابت منت بی‌دلیلی که بر سرشان می‌گذاری.

می‌گویی: «آن‌چه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خاصان درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت می‌دهید، چنانچه می‌توانستند، خود را از گزندهای روزگار حفظ می‌کردند. وگرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.» و حتی در همین لحن در لفافه و ظاهرا دوپهلو هم می‌شود دید که  گمان برده‌ای شترسواری دولا دولا می‌شود. اما نمی‌شود. به همان خدای بزرگ که می‌گویی، نه پیوند با آنان که نمی‌توانند خود را از گزندهای روزگار حفظ کنند این همه آشوب و نارضایتی برایت به همراه داشته و نه بنده ساقی بودن. بیشتر این نامهربانی‌ها از آنجاست که خواسته‌ای خدا و خرما را با هم داشته باشی. که می‌خواهی هم دل صاحبان سیم و جاه را به دست آوری و هم دل‌های شکسته را. اگرنه، نه دست انداختن شانه بهروز و آن خوشدلی‌ها کسی را چندان می‌آزرد –که خیلی‌ها انداخته‌اند و به محاق نرفته‌اند- نه حضور در مجالس خاص و ایفای نقش‌های خاص و دست دادن با محافل خاص.

اما چرا تصور می‌کنی که این آمدن و شدن را کسی نمی‌بیند؟ فکر کردی تا کی می‌توانی با دیگری مِی بخوری و با ما تلوتلو. فکر کردی تا کی می‌شود گاهی از جایگاه عارف سخن گفت، گاهی به اسم «رفاقت» شعارهای رسمی را تبلیغ کرد و هر وقت که طلبید، می‌شود برویم آن‌ور آب و کول‌بازی در بیاوریم و با ماسک‌های «نقش»دار نقش دیگری بازی کنیم. خوابیدن وسط لحاف تا کی.

و در آخر نوشته‌ات، گفته‌ای: «بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت می‌کنم و دنبال‌کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها می‌گذارم.» اولا که «تنهایی» از آن «فردی» است که از جمعی جدا می‌شود ، مگر این‌که آن «فرد» خود را «جمع»‌تر از جماعت بداند. بعد هم این که بازی با الفاظ و فرار از فضای مجازی به فضای حقیقی نعل وارونه زدن است؛ که به قول شاعر «هر که چون ماهی نباشد جوید او پایان آب/ هر که او ماهی بود کی فکرت پایان کند.»

بازی دوگانه نمی‌توانست بی‌تاوان بماند و قرار به واگذاشتن باشد هم، این مردم‌اند که می‌توانند هنرمند را به حال خود بگذارند. کیست که نداند هنرمند و چهره، حتی اگر نان خود را از مردم نگیرد، آب و آبروی خود را از جامعه دارد و شهاب حسینی هم، با همه افتخارات و جوایز و بالانشستن‌ها، از این قاعده مستشنی نیست.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 112
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    چرا همه دق شهاب حسینی را دارید؟
    • BR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      شفاف و واضح به شما دوست گرامی پاسخ میدم که علت حساسیت مردم ایران به جناب شهاب حسینی، که واقعا بازیگر توانمندی هست، این است که شهاب حسینی با مردم نیست، مردمی که واقعا محرومن، در رنج و سختی و مشکلات و بیماری هستن، اعمال شهاب حسینی فقط در جهت منافع خودش است و مردم رو وسیله و پله ای برای رسدن به اهداف مادی خودش میدونه.
    • نرگس IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      15 3
      شما که می فرماید شهاب حسینی با مردم نیست !!!میشه بگین دقیقا کدوم سلبریتی واقعا با مردم هست ?!!! اوناییکه تو اینستا پز زندگی هاشون رو میدن یا اوناییکه خارج بچه هاشون رو به دنیا میارن ؟؟؟؟
    • ناشناس US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      11 4
      به خاطر این که یه مرد آزاده ست که از عقایدش دفاع کرد که بدون ترسی نظرشو گفت.چون هیچ وقت ادعای بیخودی نکرد.جون اهل باند بازی های سینمایی نیست.چون کسی بود که نه طرف اینوری بود نه اونور.پس راحت ترین کار برای افراد پشت پرده زمین زدن همچین آدمیه.خندم میگیره از مردمی که فکر میکنن ایشون طرف حکومته.اگه طرف حکومت بود براشون کاری نداشت که نزارن همچین فیلما و عکسایی ازش پخش بشه.کسایی پشت پرده از عمد این کارا رو اتجام میدن که محبوبیتشو از بین ببرن و افسوس که موفق هم شدن!حیف از همچین آدمی...
    • Alireza IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      10 3
      خدا وکیلی چرا فکر میکنیم باید تو همه چی نظر بدیم به ما چه که کی واکسن زده یا نه؟ دوست داشته زده
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    بوقچی شدن مثل شتر سواریه دولا دولا نمیشه و صد البته چاقوی دو دم
    • Mah IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      96 21
      خدارو شکر همه مشگلات این سرزمین حل شده دغدغه مردم شده زدن واکسن و خداحافظی ایشون از اینستا خداااااااروشکر.ممنون آقای حسینی .این مردم از بیکاری داشت حوصلشون سر میرفت
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    ای نویسنده عقده ای کیه دیگه انگار بدجور سوخته
    • محمدرضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      7 6
      هیچکس هم بلد نیست از شهاب حسینی دفاع کنه. فقط گفتن خوبه خوشمون میاد ازش. یا گفتن نویسنده عقده ایه. بد نوشته. معلومه کار شهاب حسینی جای دفاع نداره. نمیتونی هم به مردم کشورت زبون درازی کنی هم انتظار داشته باشی که برات هورا بکشن. برای همین هم مردم اینقدر انتقاد کردن ازش که از فضای مجازی رفت. این مردمی که میگید دوستش دارن کجا بودن که توی اینستاگرام بهش بگن نرو، بمون؟
  • ali IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    چکار به کار شهاب حسینی دارید ؟ چرا همه هجوم آورده اید و شمشیرها را کشیده اید ؟ اصلا هر چه هست با هر خصوصیتی . شما تا یک نفر رو به گوشه رینگ نبرید و له نکنید ول کن نیستید؟ مگر قرار است همه نماد کاملی از انسانیت و پاکی و اخلاق و مردم داری باشند ؟ قبل از ایراد گرفتن به این و آن و محکوم کردنشان . خودمان را در ابتدا اصلاح کنیم
    • ناشناس IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      10 2
      کاملا موافقم ، اینا زورشون فقط به شهاب حسینی رسیده، دستشون به اونایی که ازشون دزدی میکنن و بعدشم فرار میکنن نمیرسه ،دق و دلی شون رو سر این بنده خدا در میارن خیلی مایه تاسفه که اینقدر بیکاریم که داریم در مورد واکسن زدن یکی دیگه حرف میزنیم و نظر میدیم ، با اینکه میدونیم نه دزدی کرده ،نه اختلاس ، نه منکر واکسن زدنش شده ،نه به من و شما گفته واکسن نزنید ، تونسته واکسن زده ، چقدر ملت مسخره ای هستیم........
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    اینهمه بغض و کینه نسبت به شهاب حسینی را متوجه نمیشم! هر کاری میکنه، هر حرفی میزنه یک ایرادی میگیرید. مگه مجبورید یا بیکارید مردم رو بگذارید زیر ذره‎‌بین یک خرده‌ای ازشون بگیرید. اینقدر نقد کردن دوست دارید، خودتون رو نقد کنید. خبرآنلاین هم که از هرجا متن انتقادی از شهاب حسینی پیدا میکنه، میگذاره. این چندمین بار هست در این ماه‌های اخیر.
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      6 6
      کاملا باهات موافقم
  • Syamak IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    با سلام وقت بخیر اقا شهاب حسینی ی بازیگر موفق بنام نماینده وزیر رئیس جمهور دولتی نیستن ک اینقد ازش انتقاد میکنی ی ادم ک تو کارش موفق و منم بعنوان ی هموطن ی انسان از نگاه کردن ب فیلماش لذت می برم زندگی خصوصی ادما به هم ربط نداره یکم شریف باشیم بد نیست مرثی واقعا شهاب حسنی بازیگر نمونه ای جوونم شهاب خان حسینی
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      99 76
      دقیقا. انگار که پست و مقام دولتی داره یا مسئول و وزیر و نماینده مجلس و ... است. یک آدم معمولی‌ست با حرفه بازیگری. پولدار، پول استعداد و هنر و زحمتش رو درمیاره. از بیت‌المال که پول مفت نمیگیره. چکاره مملکته که همه ازش طلبکارن؟!
    • پارسا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      5 1
      دقیقا درسته ، کدوم رفتار دوگانه؟مگه کسی که خارج از کشور فعالیت هنری میکنه و اونجا واکسن میزنه یعنی مخالف حکومت کشورشه؟واکسن زده که زده ،منم اگه جای ایشون بودم تا حالا هزار بار واکسن زده بودم ،انگار شهاب حسینی جلوتونو گرفته که واکسن نزنید ،خب شما هم اگه میتونید برید واکسن بزنید ، اونم یه انسانه ، سلامتیش براش مهمه ،انقدر جوگیر نشید ،انقدر ادعای بی خودی نکنید لطفا
  • من IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    دوستان مسئله شهاب حسینی یا غیرش نیست، مسئاله اینه که چرا در این اوضاع بحرانی که مردم در تهیه یک ورق قرص مسکّن که برای آلام امراضشون (نه حتی درمان بیماری) لنگ ماندن، چرا در گوشه ی دیگر همین شهر و همین خاک عده ای چنین وقیحانه به کشوری مثل آمربکا سفر میکنند، طوری که انگار همین بقل است، و دارویی را دریافت میکنند که اکثریت مردم کشور بهش دردمندانه محتاج اند. برای اون آقا نه آمریکا نرفتن و نه واکسن نزدن دردسر میشد، اگر اتفاقی افتاده خود شخص مقصر است.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      به آمریکا سفر کردن چه وقاحتی داره؟!!!! مگه با بودجه دولتی رفته آمریکا یا با پول دولت اونجا براش واکسن خریدن؟ با هزینه شخصی رفته اونجا و واکسن هم زده. چه بهتر. با این طرز تهیه واکسن تو کشورمون، یک نفر کمتر، به یک نفر زودتر واکسن میرسه. یک نفر کمتر مبتلا میشه و تخت بیمارستان اشغال میکنه و ... . چرا وقتی فرصتش هست، اونی که میتونه جای دیگه واکسن بزنه، اینکار رو نکنه؟ عاقلانه ست؟ مسئول تهیه واکسن که ایشون نیستن، بگیم چرا برا ما تهیه نکردی، خودت زدی!
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      7 5
      وای خدای من شما دیگه چه ادمی هستین این بیچاره به بقیه چیکار داره .یعنی می فرمایید نره آمریکا بیاد به تک تک ضعیف ضعفا کمک کنه.عجب بابا عجب
  • رسول IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    95 76
    خدایی! همه‌ی اینها را نوشتی که خودت را مطرح کنی!؟
  • شاهین IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    همیشه بهترین راه برای ادم های ترسو و بی منطق فرارست اینم رامبد جوان دوم ی بود
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    55 41
    احسن
    • DE ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      4 1
      عزیزم اون احسنت هست نه احسن
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    وقتی اعلام شد واکسن فایزر عخه این بابا هزارتا فلسفه بافت که بله عخه ولی خودش رفت زیر زیرکی تزریق کرد اقلا اون فلسفه ها رو نمیبافتی تا الان با اعتراض مردم مواجه نشی
    • سمین IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      6 3
      کی فلسفه بافت؟ اصلا اظهار نظری در مورد واکسن نکرد که.
    • ناشناس IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      5 2
      شهاب حسینی اصلا در مورد واکسن زدن اظهار نظری نکرد دوست عزیز، چرا در مورد مسیله ای که نمیدونی حرف میزنی آخه
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    شهاب جان دوستت داریم تو متعلق به مردم ایرانی هر جا که باشی
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    89 87
    حالا چرا خبر آنلاین اینقد سوخته و جیغ بنفش سر میدهد ؟ پس چرا دیگه معیشت مردم براتون مهم نیست ؟ اگه بنفشی بود کلی ماست مالی میکردین ولی الان دم از حقوق مردم میزنین؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    اشتباه آقای شهاب حسینی اینه که منتقد هاش رو آدم حساب کرده و خواسته توضیح بده، باید با کلاس رفتار میکرد،هر کار دلش میخواست انجام می داد ،کارها و رفتارهای عجیب میکرد،سر و وضع عجیب غریب درست میکرد،و خلاصه همه کارهایی که اکثر سلبریتی ها میکنند ،بعدم هیچ توضیحی نمیداد،تا اینقدر مغرضانه مورد اذیت قرار نگیره،فعلا که هر کسی یه موضوعی پیدا می‌کنه تا بهش گیر بده و مورد توجه قرار بگیره و مردم پیگیرش باشم و اسمش مطرح بشه اکثر نقدهای امروزه فقط به خاطر مطرح شدن هستش،والا. . ‌ .آقای شهاب حسینی جاش تو دل مردم معمولی هستش ،این بهتر از هر جایگاه دیگه ای ست
    • GB ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      7 6
      این چه توضیحیه؟ دوستم منو برد دوستم ماسک داد دوستم بردم تو صف واکسن، واقعا قانع شدی شما یا سعی میکنید خودتون رو بزنید به قانع شدن
  • محسن IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    64 41
    چه آدم هم اومده در باره شهاب حسینی میگه کسی که روزنامه شهروند را نابود کرد کسی که وقتی از سیاست هایش در روزنامه شهروند انتقاد میشد به بدترین شکل به مخاطبان این روزنامه و همچنین روزنامه نگاران پاسخ می داد کسی که یادداشت هایش همیشه از زاویه یک دانای کل است اما با نثری کوچه بازاری کسی که به جای مشکلات و مسائل مردم عکسی با تیتر عروسی خمینی جوان را در صفحه اول شهروند کار می کرد کسی که هزاران ایراد به کارنامه اش دراین سال ها وارد است اما خودش طبق روال با نگاهی طلبکارانه می نویسد
    • سجاد IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      4 1
      دقیقا ،اومده به اسم شهاب حسینی یه خودی نشون بده و .......
  • علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    68 25
    یعنی مشکل ما واکسن شهاب حسینی؟که خوشبحالمونه.
    • زارعي IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      5 6
      زبونمون مو درآورد از بس گفتيم آقا مشكل نه واكسن زدن ايشونه نه آمريكا رفتنشون ... مشكل اينه كه داره خلاف اون چيزهايي عمل ميكنه كه براي ما شعارشو ميداد و به خاطرش حتي به بزرگان سينماي ايران حمله كرد.... مشكل رياكاري ايشونه!!!
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    نظر دوستانی که که سنگ شهاب رو به سینه میزنن و نویسنده رو عقده ای میدونن رو جلب میکنم به رفتار های متناقض ایشون در داخل و خارج کشور و همچنین به کارهایی که فقط برای پول کم کلاس گذاشته اند و ولی سنگ مردم را به سینه میزنن جهت اطلاع شما هیچ کدام شما شهاب حسینی را به اندازه نویسنده متن نمی شناسد لطفا از این هنرمندان که تا تقی به توقی میخوره مقیم آمریکا و کانادا میشن و همزمان سنگ مردم رو به سینه میزنن بت نسازید
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      5 3
      یکی یکی حذف کنین ببینم چی میشه ول کن مرد حساب
    • ناشناس US ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      4 2
      یه چیزی بگم؟اینو درمورد هر بازیگری میگفتی شایددقبول میکردم اما درمورد شهاب حسینی تنها مشکلش اینه که اهل ادا نیست.کجا ادعا کرد طرف مردمه؟کجا اهل شوآف بوده؟کدوم بازیگرای ما طرف مردمن.جمع کنید این حرفارو.هیج کدومشون وظیفه ندارن طرف مردم باشن.دیگه کم مونده شما فکر کنید که زندگیشون و نفس کشیدنشون مدیون شماهان.این رفتار شماها درسته انصافا؟
  • رضا IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    بله حسینی نماینده مردم عادی نبود کسی که نداشتن و نیاوردن شش فرزند رو عدم روشنفکری میدونه آقای حسینی شما با درامد نجومیت میتونی راحت از خط و مش دولتیان در فرزند آوری زیاد دم بزنی اما مرذی که در تهیه یک قوطی شیر خشک بچه اش درمونده هستش مثل جنابعالی فکر نمیکنه بجای اینکه بلندگوی اهل زر و زور باشی که نبودی زبان میلیونها مردم بدبخت و تهی دست ایران باش که نیستی بهتر که نباشی و نباشند امثال شماها
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      5 2
      مشکل اون فرد که باشید خشک بچه اش مونده شهاب حسینی نیست حقوق نجومی ماهی ۲۴۰ میلیون تومان فلان مدیر کل است که دخترش با وقاحت میگه از سفره انقلاب سهمش را برده .ساشا خان ها وخاوری ها و اختلاس ها و انحصاری کردن منابع طبیعی و.... است باواکسن شهاب حسینی اب از آب تکان نخورد اما خبر دارم با یه اختلاس صدها خانوار ورو شد از هستی ساقط شد زیر بدهی له شد تمام داروندارش را حراج گذاشت بازم بگم
    • ناشناس IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      6 2
      دوست عزیز،شهاب حسینی نگفت که هر کس ۶ تا بچه نیاره روشنفکر نیست ،شهاب حسینی به اونایی که ادای رونشفکرا رو درمیاوردن گفت بچه نیاوردن دلیل بر روشنفکری نیست ،لطفا وقتی مطلبی رو درست مطالعه نکردی نظر نده
    • مومو IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      5 2
      فکر نمیکنید این چیزایی که گفتید رو باید مسئولا انجام بدن و وظیفه‌ی اوناست نه هنرمندا؟ و حسینی هرکاری هم که کرده پولی هست که کار کرده و زحمت کشیده نه پول اختلاس و پول مردم...
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 11
    شهاب حسینی بازیگر توانمندی است ایشان خیلی شبیه برادر مرحوم من بود من عاشق بازی ایشان بودم بازی کن بااخلاقی هستن.هرجا هستن خدا حفظ شان کند.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 9
    ملت ایران بیکارن و با همه چیز کار دارن!راه بری کار دارن حرف بزنی باهات کار دان،بخندی کار دارن......
  • ناشناس IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 11
    حسود کوته دست حساب اینستای طرف بازه یا بسته یه حرفی درمیاره. آدمی که میخواد ایراد بگیره همیشه جا برای ایراد گرفتن پیدا میکنه برید خودتون رو درست کنید اینقدر کله تون رو تو زندگی دیران نکنید اصلا مردمی نیست هر اسمی که میذارید کارش رو خوب انجام میده جهانی هم افتخار میاره پارتی بازی داخلی که نیُت بگیم مافیا پشت سرشه
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 10
    خداروشکر تمام عقده های همه سر یک نفر باید خالی میشد که شد.مگر کارگردانی که با پول فارابی و در واقع ملت فیلم می سازد از جیب مردم نیست ؟اصلا میخواین شهاب حسینی را اعدام کنین تا عقده هاتون بخوابه؟
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 10
    من اصلا با آقای شهاب حسینی کار ندارم ولی شما حرفاتون بوی بغض و حسادت و کینه و تسویه حساب شخصی و .... میده.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 13
    شهاب حسینی یا هر کسی دیگه حق داره ناراحت بشه و ترک کنه.. هزار تا حرف شنیده نمیتونه دیگه.. مردم هم ناراحتش کردن حتما.. حق داره به نظرم .. هیچ انسان یا هنرمندی هم بی عیب و نقص نیست..
  • DE ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 11
    زندگی هر کس به خودش ربط داره. هی قضاوت نکنیم. غرور و تواضع هر کس به خودش مربوطه. آمریکا رفتن و ایران موندن هر کس به خودش ربط داره سرمون تو زندگی خودمون باشه.
  • عبدالکریم IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 9
    جلز و ولزززززززز ......
  • لیلا IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 10
    بابا مگه چیکار کرده .فقط ی واکسن زد کاری که هر کدوم از ما شرایطشو داشتیم حتمن این کار رو انجام می دادیم هم واسه خودمون هم عزیزانمون ..ما باید یاد بگیریم که هیچیییی مهم تر از سلامتیمون نیست .من که اگه شرایطشو داشتم حتمن انجام می دادم و اینقدرر حجم زیاد استرس کرونا رو تحمل نمی کردم
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 8
    چرا در گوشه ی دیگر همین شهر و همین خاک عده ای چنین وقیحانه به کشوری مثل آمربکا سفر میکنند، طوری که انگار همین بقل است، و دارویی را دریافت میکنند که اکثریت مردم کشور بهش دردمندانه محتاج اند دوست عزیزی که اینو نوشتی اقای حسینی چوب شهرتش را خورد چرا که خیلی ها رفتند وواکسن زدند ولی دوربین ها فقط اقای حسینی را رصد کرد ایشان که با پول خودش رفته نه پول اختلاس تو هم داشتی می رفتی بعد می دیدی که که آقا زاد ه ها چقدر پولهای این کشور را راحت خرج می کنند . واما نویسنده این مقاله چی شده که هنرپیشه هالیوود که قبولش نداری ولی حرفش در مورد اقای شهاب حسین را قبول داری ما ملت زور مان به اونهایی که در خارج کشور هستند وخوشان را برتر می دانند نمی رسد می اییم به یک هنرمند با ادب وبا شخصیت گیر می دهیم
  • سارا IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 9
    سلام به هموطنانم اقای شهاب حسینی یه هموطنه یه هموطن که همیشه درکارش موفق و حرفه ای عمل کرده به نظرم این که از اینستا رفته کاملا شخصیه تصمیم گرفته که بره دیگه واقعا هیچ مشکلی ندارید که فقط می گید شهاب حسینی....
  • سعید IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 9
    .شهاب مگه تبلیغ واکسن روس و چین و کرده ...؟شهاب مگه گفته کسی آمریکا نره گفته تو ایران بمونید با کرونا بجنگید و واکسن نزدید و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید..! بابا دست سر شهاب بردارید
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 10
    دادا شهاب شهابه، به ما چه واکسن زده، من فقط واکسن ایرانی میزنم چون ایرانم... ولی اگه آمریکا بودم، واسه حفاظت از جونم آمریکایی میزدم، چیکار کنه مجبوره اگه نزنه ممکنه مشکل ایجاد شه
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    13 7
    نویسنده عزیز عالی بود. حرف دل ما رو زدی و دل ما رو خنک کردی که از این همه دورویی و نفاق و خودشیفتگی این آقای پرادعا واقعا خشمگین بودیم...
  • مهیار IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    8 10
    شهاب حسینی عزیز بوده و خواهد بود به هر جا رسیده تلاش خودش بوده ادم های حسود به هیج جانمی رسن
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    11 5
    برادر،گرامی خوب گفتی واقیتها را باید گفت بعضیا فکر می کنن سرشون بکنن زیر برف کسی دیگه اونا را تمی بینه
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 7
    اقای رحمانی فتنه و تخریب نکن
  • نآهید ازاد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 9
    چی از جون شهاب حسینی میخواین چقد این پسر نجیب وباخدا رو اذیت می کنید خوب واکسن زده گناه که نکرده
  • ناهید آزاد IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 9
    شهاب حسینی خار شده رفته در چشم حسودانش خودتون خوب میدونین اون بهترین و با اخلاق ترینه وخیلی هم مردمی ست شما برین خودتونو درست کنید
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    6 7
    تو دیگه چی میگی رفته که رفته زمین و آسمون که بهم نیامدن مردم دغدغه گرانی رو دارن این داره چی میگه رفته بسلامت
  • الینا خسروی IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    11 7
    من که هر چه فیلم خوب بازی کرده رو به یکباره از ذهنم بیرون کردم وازش متنفر شدم
  • حسین خالدی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 2
    چرا فکر میکنید ی دکتر یا ی بازیگر یا هر شخص مطرح دیگر متعلق به مردم کشورشه و نباید دست از پا خطا کنه یا خارج از قاعده اون مردم نشه!!!واقعا متاسفم!!بابا هر انسانی اول از هرچی دنبال منافع شخصی خودش هست حالا از طریق بخت اقبال خوب یا شانس یا استعداد یا هر چیز دیگه بلاخره گلیم خودشو خوب کشید!!ثانیا این شخص اگر بازیگر شده و رسیده بجایی هر گلی زده بسر خودش زده!! حالا هم که رفته خیر پیش موفق باشه.دیگه نمیخواد اینقد بعضیا بهشون بربخوره و حرف و حدیث دربیارن!!آقای شهاب حسینی انسان خوبی بود .هر جا باشه موفق باشه و خیر پیش.
  • صدف IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 3
    شهاب حسینی بازیگر خوبیه ، هنرمند فعالی هست تونسته رفته واکسن اون جا زده،شما هم زحمت بکشید هنرمند باشید هرجا دوست داشتید برید واکسن بزنید،افتاد حالا
  • مریم US ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 2
    شهاب جان حسینی. آخه چرا رفتی واکسن زدی؟.بهتر بود واکسن نمیزدی و دور از جون مثل مهرداد و علی که از دست رفتن از دست میرفتی اونجوری عزیز تربودی و اینهمه هم سر و صدا به پا نمیشد.!!!
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 3
    نویسنده هم معلومه دردش چیه . لازم نیست شما نامه شهاب حسینی رو از منظر خودت تفسیر و تشریح کنی اونی که باید شهاب حسینی رو بفهمه می فهمه . با کدوم مدرک و استدلال شهاب رو محکوم می کنی ؟ آیا از نیت و باطنش خبر داری ؟ این همه قضاوت نابجا رو تا کی می خواین ادامه بدین اصلا به شما چه ربطی داره ؟ وکیل وصی مردمید ؟ چرا خودتون رو عقل کل میدونید و می خواید مردم هم همون حرفی رو بزنند که شما بهش اعتقاد دارید ؟ یعنی مردم اینقدر بی عقل هستند ؟ حتی اگه کاری هم کرده به شما ربطی نداره مگه شما خدایید که حکم صادر می کنید ؟ دست بردارید از قضاوتهای نابجا . به قول خواجه عبدالله انصاری خدا می بیند و می پوشد بنده نمی بیند و می خروشد .
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 4
    زودتر از اونی که فکر می کرد دستش رو شد. برای همین خیلی سوخت
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 4
    واای چقدرفضولین شماهابه هرکاردیگران کاردارین دخالت می کنیداصلادوست داشته والااگه شماهاهم بودین حتماواکسن روزده بودین پول داشته ودوست داشته شهاب حسینی درآمریکاواکسن بزنه به شماهاچه ازحسادت دارین می ترکیدنمیدونیدچی بگیدواقعاکه حسادت تاکجا متاسفم براتون ازروحسادت نمی دونیدچی بگیدقشنگ معلوم شماچندنفر.......
  • بهرام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 7
    درود به شرفت نويسنده محترم كه حق را از زبان ما گفتيد
  • مرضیه IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 2
    شهاب حسینی تا ابد وام دار مردمی اگر این مردم نبودن چه کسی تو را می شناخت.هرچه داری از این مردم است از تو هنر مند تر بسیار است که کسی آنها را هرگز ندیده و نشناخته.
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 2
    شما هم اگه عرضه دارین برین آمریکا واکسن بزنین،بقول معروف : تا کور شود هر آنکه نتواند دید.... این حرفام همه ش بهانه است بخاطر حسادت تون نسبت به شهاب حسینی
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 4
    سخن نیکو .
  • افشين IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 3
    اشكال ما اينه كه هميشه ميخواهيم همه مثل خودمون باشند. طرف رفته امريكا با هزينه خودش و اونجا شرايطش پيش اومده واكسن زده . به ما چه ؟ به شما چه؟ شما اگر بودي نمي زدي ؟ هر كس ميگه من نميزدم دروغ ميگه . شهاب با اين جور حاشيه سازي ها از قلب مردم بيرون نخواهد رفت.
  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 2
    بدبختی ماها از اینجا شروع میشه که به خودمون اجازه میدیم تو هر مسیله ای نظر بدیم ،ندونسته قضاوت کتیم ،فحش بدیم ، تهمت بزنیم دوستان من در مورد واکسن زدن شهاب حسینی نظری نمیدم چون اصلا به من و شماها ربطی نداره دیگران چیکار میکنن ،ولی لطفا انقدر ساده نباشید ،اومدن ذهنمون رو مشغول کردن به واکسن زدن شهاب حسینی که مشکلات مملکت خودمون رو یادمون بره،الان مسیله مملکت ما واکسن زدن ایشونه؟مگه اختلاس کرده؟پول ماها رو دزدیده واکسن زده که اینجوری از خودتون واکنش نشون میدید،هرکسی که بتونه باید واکسن بزنه ،هم واسع سلامتی خودش هم سلامتی بقیه ،خب حالا ما از کجا میدونیم چجوری واکسن زده؟مگه اونجا بودیم ؟انقدر الکی دیگران رو قضاوت نکنید
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 2
    این همه کینه نسبت به یک هنرپیشه برای چیست .شهاب حسینی یک نفر است مثل بقیه چرا این همه به او هجمه می شود این کمی مشکوک است.شاید من موافق اقامت در آمریکا نباشم اما لزومی ندارد کسی که این تفکر را دارد تخطیه کنم
  • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 1
    شهاب جان چرا از همون اول در مورد واکسن زدنت توضیح دادی،به بقیه هیچ ربطی نداره تو واکسن زدی یا نه ،به بقیه ربطی نداره چجوری واکسن زدی ،تو حرفاتو زدی حالا اینکه یه سری آدم حرفتو باور نمیکنن مشکل خودشونه ،اینایی هم که بهت انتقاد میکنن مطمینم اگر خودشون میتونستن تا حالا ۴۰۰بار واکسن زده بودن ،فقط بلدن حرف بزنن
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 2
    ای بابا ،ول کنید دیگه ،طرف واکسن میزنه میگین چرا زدی،در مورد واکسن زدنش توضیح میده میگین دروغ میگه ،از اینستا گرام میره بیرون میگین چرا رفتی باید وایمیستادی توضیح میدادی،ول کنین دیگه ،چقد بیکاریم که تو زندگی دیگران دخالت میکنیم واقعا،بابا دلش خواسته واکسن زده ، چیکار کنه ؟واکسن نزنه ؟ سرتونو از زندگی دیگران بکشید بیرون لطفا
  • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 2
    شهاب حسینی عزیز یکی از بهترین بازیگران سینمای ما هستی ، این جماعتم ول کن به حال خودشون ،بیکارن نمیدونن چیکار کنن میان به تو گیر میدن،اگه عرزه داشتیم که انقدر به اختلاس گرا و کسانی که دزدی میکنن گیر میدادیم نه به کسانی که با پول و درامد خودشون میرن واکسن میزنن
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 4
    واکسن زدن شهاب حسینی شما را آزرده؟الحسود لایسود
  • ناشناس IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 5
    بیاییم خودمون رو به جای شهاب حسینی بذاریم ،فکر کنین ماهم شهرت و موقعیت اجتماعی ایشون رو در امریکا داشتیم و شرایطی پیش میومد که میتونستیم واکسن بزنیم ، واقعا در چنین شرایطی واکسن نمیزدیم؟اخه مگه عقلمونو از دست دادیم ؟هر ادم عاقلی اینو میدونه که تو کشور امریکا که الان بحرانی ترین و حاد ترین وضعیت کرونا رو درجهان داره هر کسی که تونست باید واکسن بزنه ،هم واسه سلامتی خودش و هم دیگران ، دیگه اینهمه جنجال نداره که ،اونم یه آدمه ، جونشو دوس داره ، به من و شما هم ربطی نداره
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 2
    اینهمه سرک کشیدن به مسائل شخصی هنرمندان برای چیه؟! به شما چه ربطی داره یه هنرمندی در خارج از کشور واکسن زده؟! هر کی هم بود جاش میزد.
  • ناشناس IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 3
    اخه مگه شهاب حسینی مسئول تهیه واکسن برای ماست که انقدر فحاشی میکنید و میگید چرا واکسن زدی ما نزدیم؟بابا اون چیکار کنه خب ،یکم واقع بین باشین تو رو خدا ، الان هرکسی بتونه باید واکسن بزنه دیگه، خب خداروشکر که ایشون واکسن زد ،سلامت باشع
  • ناشناس IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 1
    لطفا سرتون رو از زندگی دیگران بیارید بیررررروووونننن
  • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 2
    عشقی شهاب جان، چه با واکسن چه بی واکسن ،بقیه هم چرت و پرت زیاد میگن ،ولشون کن
  • عالیه کردب IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 4
    باسلام از اظهار نظرتان درمورد شهاب حسینی بسیار سپاسگزارم
  • کاربرچت IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 1
    واقعا یعنی هم مشکلات مردم فقط واکسن زدن شهاب حسینی،چرا ایقدکینه ای شماها،پس ریزش بورس وگرونی ها مشکل نیستن،ک چسبیدین ب واکسن زدن ی بازیگر
  • ناشناس IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    6 3
    شهاب عشقه عشققق
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 3
    قشنگ معلومه نویسنده برادر کشتگی با شهاب حسینی داشته. خجالت بکشید مثلا شما روزنامه حرفه ای هستید!!؟؟
  • ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 3
    (تو زندگی دیگران دخالت نکنید )واقعا فهمیدن این جمله براتون چقدر سخته
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 3
    همه این ها ناشی از حسادت و عقده گشایی است. شهاب حسینی بازیگر با اخلاق و حرفه ای و لایقی است و حق دارد هر جا دوست دارد زندگی کند. مسائل شخصی او به خودش مربوط است و فضولی و سرک کشیدن در مسائل شخصی دیگران فقط ناشی از کمبود و حسادت است.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 1
    یه مدت مشکل کشور ما این بود چرا رامبد و همسرش رفتن کانادا برای تولد فرزندشون و حالا مشکل کشور ما شده اینکه چرا شهاب حسینی توی امریکا واکسن زده! نمی دونم این حرف های خز و خیل و زرد از کجا نشات میگیره ولی هر چی هست نشان از نوعی مرض و حقارته
  • یاسی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 2
    خداوند سر را آفرید تا بر روی گردن باشد نه در زندگی دیگران! شهاب حسینی هرکاری که کرد به خودش و زندگیش مربوطه رفت آمریکا که رفت،ایا با بودجه ملت رفت؟ یا با پول شما؟ یا با پول اختلاس؟! با پول زحمتش رفت از چی دارید میسوزید؟ و شهاب حسینی مسئول بی پولی و بدبختی نیست،،مسئولین هستن که باید به این چیزا توجه کنند نه شهاب حسینی به مسئولا نمیتونید چیزی بگید به این بیچاره میگید؟ چرا تو زندگی همه کار دارید و همه رو میزارید زیر ذره بین هرجور که دوست دارید قضاوت میکنید؟همین طرز فکرتون جامعه رو خراب کرده و بدونید فقر فرهنگی خیلی بدتر از فقر مالی هست! یکم یاد بگیریم کمتر به زندگی این و اون کار داشته باشیم و دخالت کنیم!
  • امیر IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 2
    دارندگی و برازندگی اگه هر کدوم از ما هم که امکانش میداشتیم حتما همین کار میکردیم به نظرم تمام اینهایی که دارن مخالفت میکنن تو سر شهاب حسینی میزنن یه عده ادم حسود و عقده این
  • امين IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    7 2
    شهاب جان عزيز ،خوشحالم كه تونستي واكسن بزني و انشاالله هميشه سالم و پيروز باشي اين همه هجمه به تو براي اينه كه ما ها فراموش كنيم يه عده اي كه بايد براي ما واكسن بخرن به وظيفه شون عمل نميكنن
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    11 16
    خودستایانه نبود، خدا ستایانه بود. من بیشتر از هر چیز توکل و توسل رو در متنش دیدم. چیزی که در دنیای آدمهای امروز غریبه است و اتفاقاً همه دردها و مشکلاتشون از دوری از قدرت بی نهایت پروردگار هست. خیلی جالبه که یه هنرمند موفق دلیل موفقیت هاشو پیوند با ریسمان الهی میدونه. به نظرم برای ما آدم‌های مادی این یک تلنگره!
  • مهدیه IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    9 13
    ماآدمای شهر حسودیم بنابراین هرکسی رو که پیشرفت کنه نمیتونیم تحمل کنیم وبهش سنگ پرتاب میکنیم . انسانم آرزوست
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 4
    احسنت میبینم که لشکر سایبری رفیقان شهاب خان به میدون اومدن . احسنت احسنت خوب هوای هم رو دارید .‌پارسال شهاب خان توی جشنواره هوای شما رو داشت امسال نوبت شماست جبران کنید .
  • یاهی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 2
    نظر من اینست که کاری شهاب انجام داد همان و واکسن زدن و پخش کاری بود صادقانه. این طوری می خواست حرف های که قبلا زده بود و نتوانست توان پایبند به آنها باشد و یک جوری غذای وجدان داشت .زیرا مردم او را همدرد خود نمی دیدند و زندگی اش با حرف هایش متفاوت بود .پس بهترین کاری که در خالی کردن عذاب وجدان بود انجام داد . زیرا با شایع بد بودن واکسن آمریکایی بعلت نداشتن بودجه دولت در خریدن این نوع واکسن و سکوت مطلعان از علت اصلی مخالفت با واکسن آمریکایی به این وسیله می خواست کم کاری این مدت خود در حمایت از مردم در این اوضاع تورم و بیماری را جبران کند و بگوید من الگو نیستم و شرایط می تواند باعث تضمینی دیگر در زندگی ام شود و تغییر نظر تحت شرایط تغییر خواهد کرد . و این واقعیت انکار نا پذیر از زندگی انسان ها است . یادتان می آید اوایل که گوشی وارد ایران شد چه واکنشی نسبت به کسانی مخصوصا خانم ها گوشی داشتند نشان می دادید . پس شهاب هم انسان است و تغییر نظر خواهد داد ولی کسی این روند را نپذیرند و مغرور به نظر خود باشد و ترویج این افکار کند جز افرادی هست خودستا یا نان به نرخ روز...دردنکشیده کی فهمد حال ..
  • US ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 12
    حقد و نفرت و حسادت در این متن موج میزند. این همه بداندیشی در مورد کسی که به او ظلم شده تهوع آور است. البته نویسنده نتوانسته دلیل این همه نفرت پراکنی را پنهان کند و آن ادب و احترام شهاب حسینی نسبت به همگان است. نویسنده دشمنانی دارد که به خونشان تشنه است و میخواهد شهاب حسینی هم بر آنها بتازد، حال که شهاب حسینی اینگونه نیست و مادب و محترم است، به مذاق نویسنده تلخ است. این داستان فقط بهانه‌ای بود برای عقده گشایی نویسنده با غیر همفکران خود. نویسنده تفکر خطرناک و دگم دارد . کسی که بر یک هنرمند محترم و پرتلاش چنین بی رحمانه گرز و تیغ میکشد، اگر قدرت بیابد تمام غیر همکیشانش را از دم تیغ میگذراند. باعث تاسف است که خبر آنلاین این نوشته را منتشر کرده است.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 5
    آقای محترم ایشون گفتن من که هیچی نیستم خودمو به خدا وصل کردم...دقیقا کجا از خودش تعریف کرد پول داشت تونست رفت واکسن زد با پول خودش نه با پول بیت المال...هر کی دیگه هم شرایطشو داشت میزد
  • حسن باجلان IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 12
    یاعلی یکی این نویسندرو از برق بکشه الان سماورمون میسوزه مشتی حرف داری بزنی از طرف خودت بزن چرا هی مردم مردم میکنید کاری به شهاب حسینی یا فلان بازیگر بهمان بازیگر ندارم رسم قران این نیست قضاوت کنی چون خدا نیستی عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
  • سارا IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    18 8
    هم رفتار دوگانه آقای حسینی زشت بود و هم اینکه در این زمان که بسیاری از اقشارِ در معرض خطر ، واکسن دریافت نکردن ایشون رفته زده. من نمی تونم از این کار ایشون بگذرم بخاطر عزیزم که شغل پرخطر داره و کرونا گرفت. قلبم به درد اومد
    • پارسا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      5 4
      اگه شهاب حسینی واکسن نمیزد مشکل واکسن ما حل میشد دیگه؟ چقدر بی انصافید
    • سارا IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      3 4
      آقای پارسا، همسر من کارمند بیمارستانه. ما یک فرزنددوساله داریم. ما درآمد کلان و پول سفر به آمریکا و واکسن زدن را نداریم. از ما انتظار نداشته باشید که هرروز وسط کرونا باشیم، بیماری بگیریم و هم برای شو کردن آقای حسینی و امثالش کف بزنیم و سوت و هورا بکشیم
    • سارا GB ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 1
      یک شیرین مغز هم میاد منفی می‌ده. هی بیشتر ماهیت خودخواهانه خودتونو بروز بدید. خوش باشید. حمایت مردمی به چه درد شما می‌خوره؟
  • مریم IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 9
    شما با همین ادبیات و با همین دست فرمان بهترین روزنامه کشور را نابود کردید. با این نگاه گزارش های فاخر و درجه یک روزنامه شهروند را تبدیل به گزارش های زرد و حاشیه ای کردید. حیف از روزنامه ای که در کارنامه یک ساله شما در روزنامه شهروند به طور کامل نابود شد و از بین رفت
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    7 15
    این که این مدلی می نویسی شهاب شهاب یعنی می خواهی بگی با شهاب دوست بودی ، نزدیک بودی ، رفیق فابریک بودی و می خواهی خودت را نزدیک به شهاب حسینی نشان بدی ؟ درحالی که شهاب حسینی اصلا نمی دونه کسی که این مطلب را نوشته کی هست
  • ناشناس IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 3
    این هجمه از انتقادات تند هیچ علتی ندارد هر کدام از ما اگر شرایط رفتن داشتیم مسلما همین کار را میکردیم درسته که ما هم دردمندانه منتظر واکسن هستیم ولی خرید واکسن در حیطه کاری ایشون نیست چون ما نمیتوانیم واکسن بزنیم دلیل نمیشود به کسی که واکسن زده حمله کنیم ومورد انتقاد قرار دهیم کار تهیه واکسن از جای دیگر میلنگد
  • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 0
    اگه نقد منصفانه باشه خوبه و اگر مغرضانه باشه بده
  • ایرانی IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    3 3
    هرکسی رفتار ریاکارانه داشته باشد و نسبت به دغدغه های مردم بی تفاوت باشد و هم خدا و هم خرما رو بخواد نتیجش صدای ملت میشه
  • حمید IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 7
    در این نوشتار که البته به لحاظ ادبیاتی ضعیف هم هست رنگ و بوی صداقت و دلسوزی واقعی ندیدم. گرچه رفتارهای دوگانه همیشه بد بوده و هست. چه شهاب حسینی باشه چه یک روزنامه نویس
  • علی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    3 1
    آقای رحمانی این همه حاشیه پردازی علیه آقای حسینی، جرات داشته باشد از علت اصلی حرفی بزن، آقای رحمانی با هر کسی مشکلی داری یک ذره به آن مشکل هم اشاره کن تا خوانندگان در جریان قرار بگیرند. موضوع اصلی چیه؟