۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
خرید میز جلو مبلی

فاکتورهای مختلفی برای داشتن یک فضای دلنشین و دکوراسیون زیبا و شیک در منازل نقش دارند که با انتخاب درست آن‌ها می‌توان جلوه و زیبایی محیط منزل و دکوراسیون منزل را دو چندان کرد. یکی از مهم‌ترین عناصر و فاکتورها، مدل‌های متنوع میز جلو مبلی است که تکمیل کننده دیزاین و زیبایی هر چیدمان و مبلمانی می‌باشد و نقش مهمی در دکوراسیون و زیبایی آن ایفا می کنند.

میز جلو مبلی علاوه بر اینکه به عنوان وسیله ‌ای برای پذیرایی از مهمانان به کار می ‌رود با قرار دادن وسایل دکوری و گلدان می‌توان از آن به عنوان تزئین نیز استفاده نمود. اگر به چیدمان و چیدمان منزل خود اهمیت می دهید، پس باید این نکته را بدانید برای زیبایی بیشتر مبلمان و جلوه بخشیدن به مبلمان و دکوراسیون منزل، انتخاب یک میز جلو مبلی مناسب تا چه حد حائز اهمیت می‌باشد.

برای خرید میز جلو مبلی باید سبک و مدل مبلمان و فضای قرارگیری مبلمان در منزل خود را در نظر بگیرید. به طور مثال اگر منزل کوچکی دارید انتخاب یک میز جلو مبلی به شکل مستطیل و مربع بسیار مناسب تر است. همچنین ارتفاع میز جلو مبلی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به طوری‌که تقریباً با نشیمن مبلمان برابر و یا کمی کوتاه‌تر باشد.  

انواع میز جلو مبلی بر اساس سبک

میز جلو مبلی دارای انواع مدل و سبک‌ها است که بهتر است آن را بر اساس مدل و سبک مبلمان و دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا جلوه زیبایی به محیط منزل ببخشند. از انواع سبک‌های میز جلو مبلی می‌توان به میز جلو مبلی کلاسیک، میز جلو مبلی تاشو، میز جلو مبلی سلطنتی و میز جلو مبلی فانتزی و ... اشاره نمود.

میز جلو مبلی کلاسیک

 میز جلو مبلی کلاسیک همان ‌طور که از نام آن مشخص است،  برای ست کردن با سبک مبلمان کلاسیک بهترین گزینه به شمار می‌رود. مدل میزهای جلو مبلی کلاسیک اغلب از جنس چوب بوده و دارای منحنی و دارای طرح و نقش می‌باشند.  این مدل میز جلو مبلی را می‌توان با گلدان و وسیله تزئینی و یا تابلوهای کلاسیک ست کرد و ظاهری کلاسیک و شیک برای فضای منزل ایجاد نمود.  

میز جلو مبلی تاشو

مورد بعدی میز جلو مبلی تاشو است که با توجه ه طراحی و طرز ساخت آن، یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای منازل و خانه‌هایی است که متراژ کوچک دارند و فضای قرار گیری وسایل در آن‌ها کم است. میزهای جلو مبلی تاشو به آسانی و به راحتی پس از استفاده، قابل جمع شدن هستند و می‌توان را در گوشه‌ای از خانه، بدون این‌که فضای زیادی را به خود اختصاص دهند،  قرار داد.

میز جلو مبلی سلطنتی

میز جلو مبلی سلطنتی، مدل دیگری از میز جلو مبلی است که بیشتر مناسب و مورد توجه و ایده‌آل برای افرادی است که مبلمان استیل علاقه ‌مند هستند.  میز جلو مبلی سلطنتی معمولاً از جنس چوب ساخته می‌شود و پایه ‌ایی دارای نقش و تراش مختلف است. این میز جلو مبلی مکمل خوبی برای دکوراسیون داخلی ‌های خاص به شمار می‌رود. اغلب اکسسوری ها به رنگ برنز و طلایی نظیر شمعدان و یا ظروف دکوری، گزینه ‌های مناسبی برای ست با این دیزاین و کوراسیون هستند و جلوه‌ زیبایی به محیط منزل و دکوراسیون داخلی آن می ‌بخشند. این سبک میز جلو مبلی بیشتر مناسب منازلی است که دارای متراژ بزرگ‌تر و فضای بیشتری هستند.

میز جلو مبلی فانتزی یا مدرن

مدل دیگری از میز جلو مبلی، می‌توان به میز جلو مبلی فانتزی یا مدرن و جدید اشاره نمود که از مدل‌ها و سبک های نسبتاً جدید است و بیشتر مناسب دکوراسیون های مدرن و مبلمان راحتی است. این سبک میز جلو مبلی در جنس ‌های مختلف فلزی، ام دی اف و یا شیشه، طراح و ساخته می‌شوند. برای این‌که این میزها که دارای طراحی آزاد و اندازه‌های مختلف و ساخته شده از جنس های متفاوت هستند، جلوه بیشتری در دکوراسیون منزل داشته باشند، می‌توان از گلدان و یا شمعدان ‌های فانتزی استفاده نمود و زیبایی محیط منزل و دیزاین آن را دو چندان کرد.

انواع میز جلو مبلی بر اساس شکل ظاهری

خرید میز جلو مبلی

میز جلو مبلی مانند تمام محصولات دیگر دارای انولع شکل ظاهری نظیر میز جلو مبلی مستطیل، میز جلو مبلی مربع، میز جلو مبلی گرد و دایره است. گاهی نیز از وسایل غیر متعارف مانند چمدان، جعبه و لوازمی نظیر آن با توجه به سبک و دکوراسیون منزل به عنوان میز جلو مبلی استفاده می‌کنند.  

نکاتی در زمینه خرید میز جلو مبلی

برای خرید بهتر و به منظور داشتن دکوراسیون زیباتر توجه به یکسری نکات هنگام خرید میز جلو مبلی حائز اهمیت است. نکاتی که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید دکوراسیون زیباتر و هارمونی بیشتری بین مبلمان و فضای داخلی منزل ایجاد کنید.

  • اولین نکته ‌ای که هنگام خرید میز جلو مبلی باید به آن توجه کنید، اندازه میز است. انتخاب اندازه و ابعاد میز مناسب یکی از قدم ‌های مهم به شمار می‌رود. معمولاً ابعاد استانداردی برای میز جلو مبلی در نظر گرفته نمی ‌شود. به همین دلیل باید اندازه و ابعاد آن را متناسب و به نسبت مبلمان و محل قرار گیری میز در محیط منزل خود در نظر بگیرید تا زیبایی دکوراسیون منزل خود را دو چندان کنید.
  • مورد دیگری که باید هنگام خرید به آن توجه نمود جنس میز جلو مبلی است. با توجه به اینکه میز جلو مبلی به دلیل استفاده آن به عنوان پذیرایی از مهمان دائماً در معرض ریختن مایعات و چیزهای دیگر است پس باید به جنس رویه و بدنه می و قابلیت تمیز شوندگی و ضد آب بودن آن نیز توجه کنید.  
  • همان‌طور که میزهای جلو مبلی دارای جنس ها و کیفیت مختلفی هستند، قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.  به طور مثال میز جلو مبلی از جنس ام دی اف در عین شیک بودن، کیفیت بالاتری داشته و به مرور کمتر موجب دل‌ زدگی و خستگی می‌شود و همیشه زیبایی خود را حفظ می‌کند.  جنس‌ های چوب راش، گردو، بلوط و روس از جنس ‌هایی است که بیشتر برای ساخت میز جلو مبلی از آن‌ها استفاده می‌شود.  
  • مورد بعدی رنگ میز جلو مبلی است که یکی از نکات مهم در هنگام خرید میز جلو مبلی است. رنگ میز خود را باید متناسب با رنگ دکوراسیون و چیدمان منزل خود انتخاب کنید تا هارمونی زیباتری در دیزاین منزل خود به وجود بیاورید. معمولاً انتخاب رنگ‌های خنثی و ساده بسیار بهتر بوده و می‌توان گفت با تمامی سبک ‌ها و مدل ها هماهنگ می‌باشد.  اجباری در این نیست که رنگ‌ها حتماً به یک صورت باشند،  استفاده از رنگ های مکمل و هم خانواده نیز انرژی بیشتری به محیط می‌بخشند. اما به طور کل استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار تمامی رنگ ها به چشم می‌آید و فضا را زیبا می‌کند.  

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490866