۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
آریزو5 توربو ، سدان خوش تیپ مدیران خودرو

بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو معروف که در لوکس ترین خودروی خود یعنی تیگو7 نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و خریداران طرفدار سرعت و هیجان را به دست آورد.

انصافا آریزو5 هم طراحی شیک و هم اسپورت دارد  و میتواند دل اقشار نوگرا و  طرفدار مدرنیته را بدست آورد . شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت میدارید که به لحاظ ابعاد ما بین هیندای اکسنت و النترا قرار دادرد و دارای طراحی قوی و ماندگار میباشد که خودروهای اروپایی و کره ایی رابه شما یادآوری میکند .

یکی از مزیت های بزرگ آریزو5 اطاق جادار و فضای باربسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر از خود قابل قیاس است و برای ایرانیان جذاب .  در اصل شما فضای بیرون یک  سدان جمع و جور در کنار فضای داخل یک سدان لوکس دارید که هم در شهر مفید است و هم در سفر لذت بخش .

آریزو5 همواره طرفداران خاص خود را داشته  است و دارد و رضایتمندی بالایی از جانب مالکان دارد ،  از سوی دیگر هم اکنون میتوان این خودرو را با پیش پرداخت 40 درصد و اقساط تا سقف 5 سال  با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول دربازار حساب میشود ،از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده  که اینها شرایط خاصی است که تنها آریزو5 در بازار ایران در این سگمنت از آن سود میجوید و شرکت مدیران خودرو این شرایط را برای کلیه محصولات خود در نظر گرفته است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490967