اجرای مراسم در آرامستان در پنج شنبه آخر سال ممنوع

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: اجرای مراسم در محل آرامستان در پنج شنبه آخر سال ممنوع است و مراسم تدفین فوت شدگان با حضور ۱۲نفر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضامهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در نشست هماهنگی مسئولان و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان های شهرداری قزوین به موضوع مدیریت کووید ۱۹ پرداخت و بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی مصوبات به مداحان و صاحبان مراسم ترحیم در راستای خودداری از برگزاری هر گونه مراسم تجمعی تاکید کرد.

 او افزود: اجرای مراسم در محل آرامستان در پنج شنبه آخر سال ممنوع است و از متولیان این امر خواست تا با جلوگیری از ورود هر گونه سیستم های صوتی و ورود و تجمع بیش از ۱۲نفر، برای مراسم تدفین فوت شدگان اقدام کنند.

حمید گلناری، مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین نیز اظهار کرد: طبق دستور فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای شهرستان قزوین و دادستانی مرکز استان، مرکز بهداشت موظف شده است تخلفات تهدید کننده های سلامت عمومی را به مراجع قضایی معرفی کند و در این نشست، مقرر شد برنامه ریزی لازم از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان ها انجام شود و در صورت بروز هرگونه کوتاهی، مرکز بهداشت بدون اغماض متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =