کلنگ کورت اسکواش در چهارمحال و بختیاری بر زمین خواهد خورد

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی کورت اسکواش در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : کریمی در اختتامیه نخستین دوره آموزشی مربیگری سطح عمومی اسکواش با اعلام این خبر اظهار کرد:  ساخت کورت اسکواش با پیگیری های متعدد رئیس هیئت اسکواش استان تا ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش اسکواش ورزش نوپا در استان می‌باشد، عنوان کرد: پس از دو دوره‌ مدیریت متفاوت این نخستین دوره نی‌باشد که توانسته با قدرت وارد میدان شود و این رشته نوپا را به مردم معرفی نماید.

مدیر کل ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیر هیئت اسکواش، برای پیشرفت و توسعه نرم‌افزاری و فیزیکی این ورزش در استان، بیان داشت: برگزاری دوره‌های متعدد، تهیه تجهیزات با کیفیت، پیگیری ساخت کورت از جمله فعالیت‌های دوره مدیریتی جدید در این هیئت می‌باشد.

کریمی، افزود: چهار محال و بختیاری استان محروم به لحاظ زیرساختی است اما در دنیای قهرمانی در بخش ملی و بین المللی حرف‌ها برای گفتن دارد.

وی، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری هر ساله بیش از یک هزار و ۴۰۰ مدال جهانی، آسیایی و کشوری را به خود اختصاص می‌دهد این درحالی است که جمعیت استان حدود یک میلیون می‌باشد.
به همت هیئت اسکواش چهار محال و بختیاری:

نخستن دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش برگزار شد

آرش محمدی نافچی در ادامه، گفت: نخستین دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اسکواش چهار محال و بختیاری، با بیان اینکه این دوره به مدت دو روز در استان برگزاری گردید، اظهار کرد: این دوره با حضور مدرس درجه یک فدراسیون اسکواش ایران برگزار شد.

این مقام مسئول، گفت: دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش در دو بخش تئوری و عملی به مدت دو روز برگزار گردید.

محمدی، با تاکید بر استقبال بی سابقه از این دوره، بیان کرد: بیش از ۴۰ نفر در دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش شرکت کرده‌ اند.

وی، افزود: به شرکت کنندگان که نمره قبولی در بخش تئوری و عملی کسب کرده‌اند گواهی پایان دوره اهدا گردید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =