اولین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش در ارومیه با نام نشنال کلوز برگزار میشود

اولین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش کشور با نام جام نشنال کلوز با حضور اسکواش بازان با درجه بین المللی در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، چمن گلی رئیس ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری مسابقات قهرمانی اسکواش کشور با اشاره به نبود دیپلماسی ورزشی را بعنوان یکی از مشکلات کشور ما در سطح بین المللی گفت به همه مسئولان و هیئت ها گفته ام که بهترین ورزشکاران و مربیان بزرگ را برای آموزش رده های سنی و آشنا کردن جوانان با علم روز را به استان ما دعوت کنید .
سلمان فرضعلی پور رئیس هیئت اسکواش آذرایجان غربی هم گفت روز 5 شهریور با حضور مسئولین شهری ، استانی و کشوری خانه اسکواش ارومیه را افتتاح خواهیم کرد که این سالن دارای 3 کورت با امکانات روز است که دومین سالن استاندارد در کشور است.
وی گفت : مسابقات قهرمانی اسکواش قهرمانی کشور با نام جام نشنال کلوز طی روزهای 7 تا 9 شهریور در ارومیه برگزار میشود که تاکنون 50 ورزشکار برای این مسابقات ثبت نام کرده اند که 10 نفر از استان ما در مسابقات حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت اسکواش استان همچنین به ثبت مسابقات در انجمن اسکواش بازان حرفه ای اشاره و افزود امیدواریم با برگزاری این دوره امکان سنجی برگزاری مسابقات بین المللی را نیز در ارومیه برای دوره های بعدی بسنجیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =