۱۸ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
دلداری «پپه» به طارمی/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: مهدی طارمی در بازی حساس لیگ پرتغال بین پورتو و اسپورتینگ یاد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال را زنده کرد.

در دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. پورتو که در رده دوم جدول لیگ پرتغال بود و فاصله ۱۰ امتیازی با اسپورتینگ صدرنشین داشت، در صورت برد در این مسابقه می‌توانست به قهرمانی امیدوارتر شود اما تلاش این تیم برای گلزنی به پورتو ثمری نداشت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شد که با کم دقتی این فرصت‌ها از دست رفت. این مهاجم ایرانی ساعاتی بعد از بازی، با انتشار پیامی از هواداران تیم پورتو عذرخواهی کرد.

اتفاقاتی که در این بازی برای طارمی افتاد بی شباهت به بازی ایران و پرتغال در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه نبود. طارمی در ثانیه‌های پایانی آن مسابقه و در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک - یک در جریان بود، یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را در محوطه جریمه پرتغال به اوت زد تا آه از نهاد هواداران فوتبال ایران برآید. در صورت گل شدن آن موقعیت، پرتغال از جام جهانی حذف می‌شد و تیم ملی ایران به مرحله بعدی راه می‌یافت.

دلداری «پپه» به طارمی/عکس

طارمی در حسرت از دست دادن آن موقعیت تحت فشار زیادی قرار گرفت و در زمین مسابقه شروع به گریه کرد. علاوه بر اعضای تیم ایران، یکی از نفراتی که به طارمی و دیگر بازیکنان ایران دلداری داد، «په په» مدافع سرشناس پرتغال بود.

این اتفاق به نوع دیگری در بازی پورتو با اسپورتینگ رقم خورد؛ با این تفاوت که این بار په په به عنوان هم تیمی به مهاجم تیم ملی ایران دلداری داد. طارمی از شدت ناراحتی بعد از پایان مسابقه ابتدا روی زمین نشست و یکی از بازیکنان پورتو برای بلند کردن او از زمین تلاش کرد. طبق ادعای سایت «noticiasaominuto» طارمی حتی به دلیل از دست دادن این موقعیت‌ها بعد از بازی با اسپورتینگ گریه کرده است.

او هنگام خروج از زمین هم با استقبال «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو مواجه شد. در همین هنگام په په هم به سمت طارمی رفت و با باز کردن آغوشش برای او، به این مهاجم ایرانی دلداری داد.

دلداری «پپه» به طارمی/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نگین طارمی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    55 23
    شما عشق منی اصلا هیچکاریم نکنی عاشقتم من البته میدونم نامبر وان بودن کارشماست کارتوت بیسته عاشقتونم امیدوارم همیشه بدرخشید
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      6 3
      طارمی افتخار شهر من
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    5 8
    مسخره
  • Reza IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    12 2
    تو خوبی خیلی خوبی فدای سرت عشق است مهدی طارمی
  • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    1 0
    یاد گرفتن بعد بازی گریه کنند مسخرش را در آوردند