فرمانده نیروی دریایی ارتش : گام دوم انقلاب، گام تمدن سازی جهان است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: گام دوم انقلاب با همه ظرفیت‌های تولید شده گام تمدن سازی و الهام بخشی جهانی است و انقلاب اسلامی در این مرحله با قدرت در حال پیش‌روی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار حسین خانزادی که در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نیروی زمینی ارتش حضور یافته بود، در دیدار با جوانان و نخبگان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی این مرکز گفت: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی قادر است از هر امکان و ظرفیتی، توانایی‌هایی نو و ارزشمند بیافریند و هر ناممکنی را ممکن سازد.

وی افزود: تجهیزات بروز و فناوری‌های جدید در نیروی دریایی راهبردی ارتش مرهون تلاش شبانه‌روزی نخبگان، دانشمندان، مهندسان و صنعتگرانی است که در مجموعه نداجا، وزارت دفاع و سایر مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی کشور تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص مسئله دریانوردی و داشتن اقتدار لازم به منظور دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در کانون ظرفیت‌های بسیار بزرگی قرار گرفته است که برای هر قدرتی که در این جغرافیا قرار بگیرد اقتدار آفرین است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های عظیم گذرگاهی، انرژی، دسترسی به دریاهای ارزشمند منطقه نشان می‌دهد ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین و تمدن سازی جهان قرار دارد.

 دریادار خانزادی یادآور شد: آنهایی که این ظرفیت بزرگ جغرافیایی و جای پای استکباری خود را از دست داده‌اند از همان روز اول متوجه شده‌اند که چه اتفاق بزرگی در این منطقه در حال شکل گرفتن است و آگاه هستند که این حرکت بزرگ و امیدآفرین، ظرفیت بزرگ جهانی دارد و امروز شاهد نشانه‌ها و زبانه‌های امتداد این حرکت امیدآفرین به جغرافیاهای مختلف جهان هستیم.

وی ادامه داد: انقلابی که کانون آن در ایران اسلامی شکل گرفته و تبلور پیدا کرده است در گام‌های خود حرکت‌های موثری را آغاز کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گام اول را گام تثبیت عنوان کرد و گفت: انفلاب اسلامی در کنار خودش ساخت درونی و انباشت ظرفیت‌ها را دنبال کرد و امروز در گام دوم با همه ظرفیت‌های تولید شده، گام تمدن‌سازی و الهام بخشی جهانی با قدرت در حال پیش روی است.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =