۷ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

بازگشت سیدحسین حسینی، حسین مرادمند و مسعود ریگی به ترکیب اصلی، می تواند مهمترین تغییرات فکری برای دیدار امروز تیمش باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر امروز آغاز می شود که در یکی از این دیدارها استقلال در رفسنجان مهمان مس خواهد بود. تقریبا می توان گفت دست فکری برای این دیدار باز است و او اکثر بازیکنانش را در اختیار دارد.

با توجه به غیبت رشید مظاهری در کرمان، حضور سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال قطعی است. او در نخستین بازی استقلال در لیگ بیستم مقابل همین مس رفسنجان نیز به میدان رفت که با برتری آبی پوشان به پایان رسید. حسینی قصد دارد با درخشش در بازی امروز، خاطرات تلخ بازی با نفت مسجدسلیمان را پاک کند.

محمدحسین مرادمند پس از چند هفته غیبت، امروز به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. او در کنار محمد دانشگر زوج خط دفاعی استقلال خواهد بود. شاید فکری برای انتخاب نفر سوم خط دفاعی استقلال دست روی محمد نادری بگذارد و به جای یزدانی و غلامی از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

مسعود ریگی پس از هفته ها غیبت در این بازی از ابتدا برای استقلال به میدان می رود. مهدی مهدی پور زوج او در خط میانی خواهد بود. فرشید اسماعیلی نیز در کنار این دو نفر در خط میانی حضور دارد. بابک مرادی و وریا غفوری بازیکنان استقلال در دو سمت چپ و راست آبی  پوشان خواهند بود.

این احتمال می رود که برای اولین بار در این فصل زوج شیخ دیاباته و مهدی قایدی از ابتدا و بدون حضور مطهری به میدان بروند. دیاباته آماده بازگشت به میادین است و قایدی که تنها در دو جلسه تمرینی حضور داشته، امروز در نوک خط حمله آبی پوشان به میدان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – محمد دانشگر – محمد نادری – بابک مرادی – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – فرشید اسماعیلی – وریا غفوری – شیخ دیاباته – مهدی قایدی

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    خیلی خوب
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    5 0
    ترکیب احتمالی یا قطعی تیمی که 8 ساله واسه سلامتی ورزش میکنه و بودجه عمومی و حیف میکنه واسه کسی اهمیتی نداره
  • امیرحسین IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 1
    استقلال برنده
  • سجاد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    2 0
    قائد والا بازیکن نیست.من خودم یه استقلالی هستم.بهدش تو استقلال قضیه آشپزها هست.آشپز که چند تا شد غذا یا شور میشه یا بی نمک