معرفی سایت taplife ؛ با تپ لایف هوشمند تر زندگی کن

تصور کنید وقتی درب را با اثر انگشت یا رمز ورود باز می‌کنید، خانه با روشن شدن خودکار چراغ‌ها به شما خوشامد می‌گوید.

پرده‌ها کنار می‌روند، سیستم تهویه روی دمای مطلوب شما تنظیم شده و همزمان موسیقی مورد علاقه شما پخش می‌شود. این، یعنی خانه هوشمند!

هوشمندسازی خانه خود را به تپ لایف بسپارید

معرفی سایت taplife ؛ با تپ لایف هوشمند تر زندگی کن

چرا هوشمندسازی ساختمان یک ضرورت است؟

امروزه تکنولوژی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ما شده است. همین امر باعث شده که هدف فعالان صنعت ساختمان‌سازی برآورده کردن نیازهای انسان در جامعه حاضر به وسیله خانه هوشمند باشد. از طرفی نمی‌توان راجع به خانه هوشمند صحبت کرد و اسمی از سیستم بی ام اس ساختمان نیاورد. معمولا زمانی که حرف هوشمندسازی ساختمان می‌شود، افراد به جنبه زیبایی و راحتی آن فکر می‌کنند. اما هوشمندسازی اهدافی فراتر از راحت کردن زندگی و مدرن کردن ساختمان دارد. بهینه سازی مصرف انرژی، تامین امنیت ساختمان و ساکنان آن و همین‌طور آسایش خاطر افراد از جمله مهم‌ترین اهداف هوشمندسازی ساختمان است.

اگر به نظر شما هوشمندسازی ساختمان صرفا کاری لوکس است و برای ایجاد راحتی برای افراد است، یا اگر می‌خواهید بیشتر راجع به راهکارهای هوشمندسازی بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا ساختمان هوشمند تپ لایف؟

با تپ لایف، هوشمندتر زندگی کن!

تپ لایف یک شرکت سبک زندگی هوشمند است که در کنار تولید و ارائه فناوری‌های نوین، به راهکارهای هوشمند برای خلق آرامش، راحتی و ایمنی شما می‌اندیشد. با تپ لایف حتی زمانی که در خانه نیستید می‌توانید با آسایش و اطمینان، مراقب خانه هوشمند خود باشید و کنترلش کنید. تپ لایف می‌کوشد تا آرزوهای دیجیتال شما را برایتان برآورده سازد.

چند نمونه از فناوری‌های مدرنی که با هوشمندسازی تپ لایف تجربه خواهید کرد به قرار زیر است:

۱- سیستم مدیریت ساختمان:  این تکنولوژی جدید، با هدف بهره‌برداری از امکانات رفاهی ساختمان در کنار کنترل و مصرف بهینه انرژی به وجود آمده است. با BMS می‌توانید داده‌های باارزش را ثبت و تحلیل کنید و برای مدیریت بهتر ساختمان از آن‌ها استفاده کنید.

۲- سیستم روشنایی هوشمند: می‌توانید روشنایی چراغ‌ها را از هر کجا و در هر زمان کنترل کنید. آن‌ها را با تلفن همراه خود خاموش و روشن کنید و یا از حالت‌های خودکار برای زمان خواب، مسافرت، خروج از خانه و ... استفاده کنید.

۳- سیستم امنیت هوشمند: با آیفون تصویری منحصر به فرد تپ‌لایف، امنیت درب ورودی خانه تامین می‌شود. به علاوه سایر راهکارها مانند قفل‌های مجهز به تگ RFID، دوربین‌ها و انواع سنسورها امنیت خانه و ساکنان را تضمین می‍کنند.

۴- سیستم هشدار هوشمند: در صورت نشت گاز، آب یا حتی احتمال هر گونه حوادث غیر منتظره دیگر، سیستم هشدار تپ‌لایف شما را مطلع می‌کند تا از بروز فاجعه جلوگیری کنید.

۵- سیستم صوتی و تصویری هوشمند: با این سیستم، خانه خود را تبدیل به یک سینمای خانگی کنید. به علاوه در هر کجای خانه و با تلفن همراه بدون نیاز به سیم‌کشی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

۶- سیستم تهویه و کنترل دمای هوشمند: اگر در حال حرکت به سمت خانه هستید و می‌خواهید هنگام رسیدن دمای خانه مطلوب شما باشد، این سیستم به کار می‌آید. از هر کجا تهویه و دمای خانه را کنترل کنید و با خاموش شدن دستگاه‌ها در صورت عدم حضور، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

۷- کنترل هوشمند پرده‌ها: کنترل پرده‌ها و تنظیم سناریوها برای خودکارسازی به منظور ایجاد آرامش، راحتی و حتی افزایش امنیت و کاهش مصرق انرژی وظیفه پرده هوشمند تپ لایف است.

۸- پارکینگ هوشمند: با سیستم پارکینگ هوشمند، نگرانی راجع به باز ماندن درب پارکینگ، ورود و خروج غیر مجاز افراد و مسائل امنیتی از بین می‌رود. به علاوه پارکینگ هوشمند تپ لایف با به اشتراک ‌گذاری پارکینگ‌های خالی امکان درآمدزایی را هم فراهم می‌کند.

۹- آبیاری هوشمند: این سیستم برای مدیریت درست منابع آب است. با تلفن همراه خود برنامه خودکار آبیاری به مزارع و باغ‌ها تنظیم کنید و سیستم آبیاری را از راه دور کنترل کنید.

چرا هوشمندسازی با تپ لایف؟

با تپ لایف، هر سطحی از هوشمندسازی ساختمان مطابق میل شما ممکن می‌شود. آخرین استانداردها و پروتکل‌های ارتباطی بین‌المللی در این شرکت رعایت ‌شده و تمامی محصولات و راهکارهای ارائه شده دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش تپ لایف هستند.

قابلیت شخصی‌سازی بالا، توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتری و همین‌طور اپلیکیشن تماما فارسی و کاربرپسند تپ لایف باعث ایجاد سوابقی حرفه‌ای برای این شرکت شده است. هوشمندترین ساختمان اداری ایران(مجتمع اداری ریبون در خیابان برزیل) و اولین کافه گالری هوشمند ایران( واقع در میدان عطار)، تپ لایف را به عنوان شریک و مجری هوشمندسازی خود انتخاب کرده‌اند.

تبدیل خانه سنتی به خانه هوشمند، چگونه؟

نیازی به نگرانی برای هوشمند کردن ساختمان تکمیل شده نیست! تپ لایف برای هوشمندسازی از پروتکل بیسیم Z-Wave استفاده می‌کند. حتی اگر در حال حاضر در خانه سکونت دارید می‌توانید بدون ایجاد هیچ گونه خرابی و تعویض تاسیسات، از داشتن خانه هوشمند لذت ببرید.

به علاوه امروزه و با پیشرفت تکنولوژی هوشمندسازی برای همه اقشار جامعه ممکن است. بنابراین با هر بودجه مالی و در هر مرحله از ساخت و تکمیل ساختمان، برای داشتن تجربه خانه هوشمند و استفاده از امکانات نامحدود آن با تیم تپ لایف تماس بگیرید.

تپ لایف همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات و راهنمایی و مشاوره تخصصی راجع به ملک شما است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491271