خرید ارزان، مطمئن و آرامش بخش در بازار بزرگ دلگشا

بازار بزرگ دلگشا یکی از جدیدترین مراکز خریدی است که درست در قلب بازار تهران و در خیابان ۱۵ خرداد افتتاح شده است.

این مرکز خرید سه هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست این که می‌خواهد با ارتقا استانداردهای ایمنی و خدماتی باعث پیشرفت این استانداردها در بازار تهران شود. هدف دوم نیز این است که سرای دلگشا تبدیل به نمایشگاه دائمی محصولات باکیفیت ایرانی شود و بتواند به خرید عمده و خرد خدمت رسانی کند.

هدف سوم نیز این است که فروشندگان و تولیدکنندگان جوان بتوانند در فضایی مدرن در کنار بزرگان بازار به کسب تجربه بپردازند و از امتیازات فضای بازار بهره‌مند شوند.

بازار بزرگ دلگشا و ارتقای استانداردهای فضای خرید در بازار

در شرایط فعلی بازار از منظر ایمنی و مقاومت در برابر حوادث مختلف ظهور مراکز خرید جدید امری ناگزیر به نظر می‌رسد. ساخت مراکز خرید جدید، مدرن و اصولی که مبتنی بر هویت بازار است، می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که علاوه بر بازسازی بازار و حفظ سرمایه‌های اقتصادی و اجتماعی آن از آسیب بیشتر به این بافت تاریخی نیز جلوگیری کند.

بازار بزرگ دلگشا یکی از مرکز خریدی که در قلب بازار تهران و در میدان ۱۵ خرداد قرار دارد و تلاش دارد در کنار دیگر مراکز خرید با وفاداری به ساختارهای سنتی بازار، استانداردهای مختلف آن را افزایش دهد. این استانداردها از ایمنی ساختمان تا افزایش ساعت کار بازار را شامل می‌شود.

نگاهی دیگر به سرای دلگشا

شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید. چرا با وجود مناطق مرفه نشین تهران یا مرکز شهر باید شاهد افتتاح مرکز خریدی در دل بازار باشیم؟ بازار یا همان سرای دلگشا اولین مجتمع تجاری نیست که در بازار فعالیت می‌کند و آخرین آن‌ها نیز نخواهد بود.

خرید ارزان، مطمئن و آرامش بخش در بازار بزرگ دلگشا

واقعیت غیرقابل‌انکار این است هنوز اعتبار یک حجره کوچک یا یک دفتر ساده در بازار با اعتبار یک مغازه بزرگ، شیک و لوکس در بهترین مجتمع تجاری تهران برابری می‌کند. هنوز حضور در بازار تهران به معنای وصل شدن به شاهراه‌های اصلی اقتصاد ایران است.

بازار تهران آسیب‌پذیر، خطرناک و پر از ضعف شده است، اما هنوز که هنوز است مشتریان خود را دارد. هنوز که هنوز است بخش عمده‌ای از کالاهای کشور از مبدأ بازار تهران پخش می‌شوند و حضور در آن به معنای حضور در تپنده‌ترین بخش اقتصاد ایران است.

بازار بزرگ دلگشا تلاش کرده از مزیت‌های بازار تهران بهره ببرد، آن‌ها را ارتقا دهد و ضعف‌های مختلف بازار را رفع کند. این مرکز تجاری در مساحت ۵۰ هزارمتری ساخته شده است و با ۱۶۰۰ واحد تجاری در ۱۰ طبقه به طور متوسط هر واحد باعث اشتغال مستقیم سه نفر و اشتغال غیرمستقیم ده‌ها نفر دیگر شده است. این یعنی سرای دلگشا با احتساب نیروهای خدماتی خود مجموعاً ۵۰۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

این به آن معنا است که با محاسبه حداقل ضریب ۱ به ۱۰ بیش از ۵۰ هزار خانوار از این مجتمع سود می‌برند و به طور مستقیم و غیرمستقیم از آن منتفع خواهند شد. این عدد فارغ از مشاغل دیگری است که در حاشیه این بازار شکل می‌گیرند.

ویژگی‌های سرای دلگشا

یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های بازار مربوط به ضعف سازه‌های آن و عدم ایمنی آن در برابر حوادث است. سرای دلگشا این مشکل را به شکلی جدی حل کرده است و نه تنها سازه‌ای مدرن مهیا کرده است، بلکه داری سازه‌ای مقاوم در برابر زلزله است که امکانات کافی برای مقابله با حوادثی مثل آتش‌سوزی را نیز دارد.

از طرف دیگر طراحی این مرکز خرید به گونه‌ای صورت گرفته است که فضای کافی به فروشندگان اختصاص یابد و آن‌ها با مشکل فضا مواجه نباشند.

امکانات کافی

نکته مهم دیگر امکانات رفاهی قابل توجه سرای دلگشا است. شما تمام امکاناتی را که برای یک خرید آرامش بخش نیاز دارید در اختیار خواهید داشت. فودکورت مجهز و مدرن، گردش هوای مناسب مجموعه که در دوران کرونا خودی نشان داد و سرویس‌های بهداشتی پاکیزه و کافی باعث می‌شود تا شما از دغدغه‌های معمولی یک خرید طولانی در بازار راحت شوید.

خرید ارزان، مطمئن و آرامش بخش در بازار بزرگ دلگشا

به جز این مالکان این مرکز خرید پروژه تأسیس یک پارکینگ مجهز در خیابان خیام را نیز آغاز کرده‌اند که نه تنها مشکل پارکینگ این مجتمع، بلکه مشکل پارکینگ بخش زیادی از آن حل را حال می‌کند.

امنیت بالا

نه تنها سرای دلگشا، بلکه دیگر مجتمع‌های تجاری شبیه آن نیز می‌توانند باعث امنیت محیط‌های تجاری شوند. ارتباط مستقیم این مراکز تجاری با کلانتری‌ها و حضور نیروهای حفاظتی در ساختمان باعث می‌شود استاندارد امنیتی به شدت افزایش پیدا کند. به جز تجهیزات امنیت مدرن سرای دلگشا باعث آرامش خاطر بیشتر فروشندگان و خریداران می‌شود.

در انتها باید گفت که یکی دیگر از امتیازات قابل توجه سرای دلگشا امکان دسترسی خوب آن است. هم با وسایل نقلیه داخل بازار به سادگی می‌توان به سرای دلگشا دسترسی داشت و هم با مترو ۱۵ خرداد می‌توان در کمترین زمان به این مرکز خرید رسید.

اگر قصد سرزدن به بازار را دارید به بازار بزرگ دلگشا سری بزنید و خرید آسوده، امن و البته ارزان را در این مرکز خرید تجربه کنید. سرای دلگشا با حذف واسطه‌ها، میزبان معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی است و کالاهای را با بهترین قیمت به شما عرض می‌کند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491308