اهل فن سینما، موسیقی، تئاتر و دیجیتال آرت در کنار اهل فن صنعت کشور

امسال برای نخستین بار جشنواره مردمی «هنر زنده است» با حضور اساتید، نخبه‌ها و هنرمندان ایران در چهار بخش سینما، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت برگزار می‌شود. رئیس هیات داوران جشنواره استاد علی نصیریان است که به حق نامش اعتبار بی‌نهایتی به جشنواره می‌دهد.

در بین اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره نام‌هایی مثل رضا کیانیان، کمال تبریزی، محمود کلاری، و بهروز غریب‌پور دیده می‌شود. داوران بخش تئاتر جشنواره فاطمه‌ معتمد آریا، آتیلا پسیانی، مرضیه برومند و علی اصغر دشتی هستند. در بخش سینما هیات داوران رضا میرکریمی، پیمان معادی، نیکی کریمی و شهرام مکری هستند. بخش موسیقی نیز توسط احمد پژمان، پیمان یزدانیان، حامد ثابت و محمدرضا عقیلی داوری می‌شود.

همانطور که مشخص است در «هنر زنده است» اهل فن سینما و تئاتر و موسیقی و دیجیتال آرت گرد هم آمده‌اند و جالب اینکه حامی این جشنواره برند هافمن است. هافمن که خود انتخاب اهل فن است در این جشنواره به حمایت از اهل فنِ هنر کشور پرداخته است. با حضور هافمن در این جشنواره شاهد ترکیب صنعت و هنر هستیم. ترکیبی که نخبه‌ها و بهترین‌های خود را در قاب جشنواره خواهد دید. هافمن به عنوان پیشنهاد اهل فن در کنار بهترین هنرمندان ایران و در حمایت از آنها به جشنواره‌ای پیوسته است که سعی دارد سخنی ساده با مخاطبانش بگوید. از منظر بنیان‌گذاران این جشنواره «هنر زنده است» حرکتی کوتاه‌مدت و انفعالی نبوده و می‌توان در آینده به گسترش آن افزود باشد این روزها باشد مملو از نور و امید برای ادامه زندگی، خلق کارهای فاخر، آثار ماندگار و راه‌گشا به سوی آینده‌ای نیک برای زمین و مردمانش.
همانطور که می‌دانیم موسیقی نیازمند سکوت است، سینما زیبایی می‌خواهد، تئاتر سعی می‌کند تاثیرگذار باشد و دیجیتال آرت به روز بودن و خلاقیت می‌خواهد. دقیقا هافمن نیز، عایق صداست و موجب سکوت، زیباست و با استفاده از تکنولوژی‌های روز ساخته می‌شود و امنیت می‌آورد. همانطور که در این جشنواره اهل فن سینما و تئاتر و موسیقی و دیجیتال آرت گرد هم جمع شده‌اند هافمن هم به عنوان اهل فن به این جمع پیوسته است.

برای دیدن محصولات و نحوه دریافت مشاوره از کارشناسان اهل فن هافمن به سایت رسمی پروفیل درب و پنجره هافمن مراجعه کنید و برای دنبال کردن اخبار جشنواره مردمی هنر زنده است سایت رسمی جشنواره را ببینید. 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491311