۶ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
2 مشکل اساسی در رییس شدن عزیزی خادم

انتخابات فدراسیون فوتبال با همه حواشی‌اش به پایان رسید و فوتبال ایران برای ۴ سال آینده رئیس خودش را شناخت. شاید نام رئیس جدید برای خیلی‌ها آشنا نباشد؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم.

دو مشکل اساسی در رابطه با انتخاب عزیزی‌خادم وجود دارد. نخست این‌که او از قبل هم در فدراسیون فوتبال حضور داشته است. خودتان می‌دانید این یعنی چه؟ او قبلا یکی از دست‌اندرکاران این فوتبال و ۵ سال عضو هیات‌رئیسه بوده است. سؤال اینجاست که او در آن مدت چه کمکی به ساختار فوتبال ایران کرده و با آن پیش زمینه الان چطور می‌خواهد به این فوتبال کمک کند. اصلا آیا او واقعا قصد کمک دارد؟ اینها سؤالاتی است که مطرح است. من هم نمی‌خواهم نگاه بدبینانه‌ای به این انتخاب داشته باشم. عزیزی‌خادم گفته می‌خواهد با نگاهی نو قدم بردارد. ما هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و البته احترام می‌گذاریم به رای مجمع فوتبال.
با این حال می‌خواهم به عنوان کسی که عمرش را در فوتبال سپری کرده به نکاتی در چارچوب وظایف رئیس جدید فدراسیون فوتبال اشاره کنم. فکر می‌کنم عزیزی‌خادم به عنوان سکاندار جدید فوتبال نخست باید جایگاهی قابل‌توجه برای ایران در AFC دست و پا کند. او اگر خودش هم این توانایی را در خود نمی‌بیند باید از اطرافیانش کمک بگیرد. وظیفه اصلی عزیزی‌خادم نجات فوتبال ایران از بحران کنونی است.  نکته مهم دیگر بهره‌مندی از خردجمعی است. در همین انتخابات علی کریمی کاندیدایی بود که خیلی از فوتبالی‌ها می‌خواستند او رئیس شود. مهم این است که رئیس جدید بتواند این افراد را جذب کند. فوتبال باید دست فوتبالی‌ها باشد . به همین دلیل به عزیزی‌خادم توصیه می‌کنم در کنار برنامه‌هایش از سه کاندیدای دیگر انتخابات‌ (کریمی، آجورلو و هاشمی) استفاده کند. بالاخره هر چهار کاندیدا تفکری برای خود دارند و اگر نخواهیم شعاری رفتار کنیم، تجمیع این افکار و برنامه‌ها قطعا می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يزداني IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    26 2
    جناب روشن طوري از همفكري و تجميع افكار صحبت مي كنند كه انگار نمي دانند پشت پرده اين فوتبال چه خبر است !!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    22 1
    این معلوم نیست به کجا وصله. رییس هیت مدیره پتروشیمی امیرکبیر هم هست. یکی از ده ها سمتش البته
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    25 6
    آقای روشن عزیز نیک واقف هستید که کار کردن زیر نظر کسی که ضعیف تر است چقدر زجرآور است و کارآئی لازم را نخواهد داشت. کریمی و مهدوی کیا برای کار فوتبال و ارتباط با جهان فوتبال نیاز به آقا بالا سر ندارن. وقتی کاپیتان تیم ملی به دنبال درست شدن فوتبال نیست و کریمی را قبول ندارد چه انتظاری از بقیه دارید؟
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    64 6
    جناب روشن خانه از پایه خراب است.وقتی خود فوتبالی ها به آقای کریمی رای نداده‌اند آیا انتظار دارید آقای خادم از آقای کریمی کمک بخواهد.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    6 0
    آقای روشن اگه این فوتبال سالم بود که جنابعالی الان خونه نشین نبودی ؟ فدراسیون می بایست جای امثال شما ، کلانی ، خاکپور ، عبدالهی ، پروین ، دایی ، تقوی و دهها فوتبالیست تاپ این کشور باشه نه سیاست مدارهای دست چندمی که با واسطه به این جا چسبیدن تا برای خودشون اسم و رسمی دست و پا کنن .