برد دوباره پرسپولیس با گلزنی «همان همیشگی»!

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر سایپا را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۲۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

سیدجلال حسینی در دقیقه ۶ مسابقه دروازه سایپا را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری.

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، سعید محمدفرد، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، مجید علی یاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، سیدابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی.

نیمه اول: 

دقیقه 6: کاپیتان پرسپولیس با حرکت بین مدافعان سایپا موجب شد تا سیامک نعمتی صاحب توپ شود و در ادامه حرکت تکنیکی این بازیکن و پاس در عمق او را سید جلال حسینی با شوت محکم زمینی تبدیل به گل اول تیمش کرد.

دقیقه 7: ضربه سر مجید علیاری در سمت چپ زمین به جلالی رسید که پاس به بیرون او و شوت جعفری را کنعانی‌زادگان قبل از ورود توپ به دروازه پرسپولیس دفع کرد.

دقیقه 11: رضا جعفری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه چیپ او با واکنش عالی حامد لک بی‌نتیجه ماند.

دقیقه 14: شوت راه دور حسین ماهینی در چارچوب دروازه پرسپولیس نبود و به اوت رفت.

دقیقه 16: نفوذ سریع آقایی از جناح چپ و ارسال در عرض خطرناک او از مقابل پای عالیشاه عبور کرد و به سمت مخالف زمین رفت.

دقیقه 35: آقایی ارسال زمینی خوبی به دهانه دروازه سایپا فرستاد که توپ پس از برخورد به پای عالیشاه به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 41: ضربه سر وحید امیری روی سانتر تماشایی سعید آقایی با واکنش منادی به کرنر رفت.

برد دوباره پرسپولیس با گلزنی «همان همیشگی»!

نیمه دوم:

دقیقه 46: نفوذ جلالی از جناح چپ زمین و شوت محکم او از زاویه بسته را حامد لک دفع کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی دروازه و شوت رضا جعفری به بیرون رفت.

دقیقه 85: حمله بازیکنان پرسپولیس بار دیگر ثمری نداشت و ضربه آکروباتیک مهدی‌خانی را منادی در اختیار گرفت.

دقیقه 88: شوت مهدی‌خانی را منادی برگشت داد و در ریباند هم عبدی نتوانست دروازه خالی سایپا را باز کند و شوت او با عکس‌العمل خوب گلر سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 89: امیرعلی صادقی لحظاتی پس از ورود به زمین نزدیک بود روی پاس در عمق جباری گلزنی کند که ضربه محکم او با خروج به موقع و واکنش حامد لک به کرنر رفت.

برد دوباره پرسپولیس با گلزنی «همان همیشگی»!

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =