پادرو، تحولی در دنیای فروشندگان اینستاگرامی ایران!

پادرو، اولین بازار اینترنتی خدمات پستی، در آستانه یک‌سالگی، نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی را باهدف تسهیل پرداخت  و ارسال سفارش مشتریان راه‌اندازی کرد. در این سرویس همه فروشگاه‌ها می‌توانند با متصل کردن صفحه اینستاگرام خود به حساب پادرو خودشان و قرار دادن لینک "پرداخت آسان" در پروفایل اینستاگرامشان امکان ثبت سفارش، پرداخت و ارسال با شرکت پستی مورد نظر را برای مشتریان خود فراهم کنند.

براساس آمار منتشر شده، بیش از  دو میلیون و ۸۰۰هزار اکانت اقتصادی در اینستاگرام فارسی فعال است و به شکل تقریبی ۹۰۰هزار نفر در ایران به کسب و کار اینستاگرامی مشغول هستند.

اینستاگرام در حال حاضر بزرگترین زیرساخت اینترنتی فروش کالا در ایران (و حتی خاورمیانه) محسوب می‌شود و مطابق برآوردها، در حال حاضر روزانه بیش از ۷۰۰ هزار  سفارش از طریق اینستاگرام ثبت می‌شود که متوسط ارزش هر سبد خرید در این فضا حدوداً ۱۵۰هزار تومان برآورد می­شود. در حالیکه  طبق آمارهای ارائه شده، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه حدود ۷۰هزار سفارش دارد. همچنین گردش مالی تجمیعی کسب و کارهای اینستاگرامی سالانه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

پادرو با ارائه این سرویس سعی دارد مهمترین چالش خریدهای اینستاگرامی، یعنی پرداخت ایمن  و ارسال آسان را برای فروشندگان و خریداران فراهم کند. همه صاحبان کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی وقت زیادی را صرف ارتباط با مشتریان برای پاسخ به سوالات رایجی مثل نحوه پرداخت و شیوه ارسال می‌کنند. در واقع پادرو همچون یک دستیار هوشمند به سرعت و سهولت فرآیند خرید در فضای اینستاگرام کمک می‌کند.

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی از خدمات شرکت‌های پستی است. در پادرو این امکان برای  کاربران فراهم شده تا با توجه به نوع کالا مناسب­ترین شرکت پستی به کاربران پیشنهاد شود. کاربران در این فضا می‌توانند همه شرکت‌های پستی را با توجه به قیمت، سرعت و بهینه بودن با هم مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

پادرو با نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی این امکان را برای همه کسب‌وکارهای فعال در این فضا آماده کرده است تا تنها با یک لینک که در قسمت "بیو" پروفایل قرار می‌گیرد یا از طریق دایرکت در اختیار مشتری می­گذارند، به مشتریان امکان پرداخت سریع مبلغ سفارش و هزینه ارسال از طریق درگاه بانکی  و همچنین ثبت مکانیزه درخواست ارسال را می­دهد.

فروشندگان اینستاگرامی کافیست از طریق این لینک در پادرو ثبت نام کنند و پس از پایان مراحل لینک نهایی را در پروفایل خود قرار دهند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491607