روایت علی لاریجانی از حق طلبی میرمحمدی/ مردی خوشفکر و خوش قلب  را از دست دادیم

ایسنا نوشت: علی لاریجانی گفت: روحیات میرمحمدی را بسیار جذاب یافتم؛ هم حق طلبی ایشان و هم رفاقت و بشاش بودنشان باعث می شد دیگران از همکاری با او خسته نشوند.

 علی لاریجانی در مراسم مجازی گرامی داشت یاد مرحوم سید محمد میرمحمدی در اولین سالگرد رحلت وی اظهار کرد: یاد دوست عزیزمان را گرامی می داریم و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان درخواست داریم. یک سال دوری از چنین شخصیتی بسیار ناگوار بود.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب با ایشان آشنایی نزدیک داشتم. ایشان از شهر مقدس قم برخواسته بودند، پدر بزرگوارشان از علما بودند. بیت ایشان بیت شریفی بود .

لاریجانی با بیان ابعاد مختلف شخصیتی میرمحمدی گفت: ایشان مسیر صحیح انقلاب را در دوران مبارزات انقلاب دنبال می کرد. در دوره ای که در مجلس بودند با اینکه فضای اکثریت خاصی حاکم بود؛ ایشان موضع حق طلبانه ای را دنبال می کرد. در برخی مسائل به ایشان خرده گرفته می شد چرا خلاف اکثریت هستید؛ اما  ایشان مسائلشان را با شجاعت می گفتند.

وی تاکید کرد: ایشان حق طلب بودند، به همین دلیل در چهار چوب انقلاب بودند. گاهی تا پاسی از شب در دفتر کار بودند تا امورات رئیس جمهور را سامان دهند.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: روحیات ایشان را بسیار جذاب یافتم؛ هم حق طلبی ایشان و هم رفاقت و بشاش بودنشان باعث می شد دیگران از همکاری با او خسته نشوند.

وی در پایان گفت: در سال های اخیر در دفتر مقام معظم رهبری مسئولیتی داشتند و پیگیر اموری بودند. ایشان در هر کسوتی ارتباطشان با مردم و طبقات مختلف حفظ می کردند و کسب نظر از آن ها و پیگیریی امور مختلف مردم را فراموش نمی کردند. زندگی راحتی داشتند. تشریفات و مقامات را بر نمی تافتند. خیلی دوست داشتند با مردم باشند. ما مردی خوشفکر و خوش قلب  را از دست دادیم. ایشان برای کشور و انقلاب زحمت زیادی کشیدند. در مسیر انقلاب تلاش نیکویی داشتند.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =