افشای پشت پرده محرومیت آل‌کثیر؛ جواب ای اف سی را ندادند!

مهاجم قرمزها از روز 13 فروردین سال آینده می‌تواند دوباره بازی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرومیت عیسی آل کثیر ضربه بزرگی به پرسپولیس زد. حضور او در فینال آسیا و بازی های لیگ می تواند شرایط بهتری را برای قرمزها رقم بزند. همچنان برای همه این سوال وجود دارد که چرا آل کثیر باید محروم شود؟ امروز امیر ساعد وکیل مشاور حقوقی سابق قرمزها در این باره نکات جالبی را در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه بیان کرد. او گفت: «آقای گل محمدی بعد از فینال آسیا گفتند دفاعیه ما خوب نبوده. ایشان چون تخصص حقوقی ندارد و لایحه 300 صفحه‌ای من را به زبان انگلیسی نخوانده، طی اظهارنظری غیر حرفه‌ای گفته در پرونده آل‌کثیر دفاعیه خوبی نداشتیم. خوشحال می‌شدم گل‌محمدی و مشاورانش، من را از نقص‌های پرونده آگاه می‌کردند.»

او اضافه کرد: «در زمانی که موضوع در همان دوحه مورد رسیدگی قرار گرفت، من با باشگاه همکاری نداشتم. در واقع فردی از طرف آقای یحیی گل محمدی به عنوان مشاور حقوقی پرسپولیس معرفی شدند. ایشان در مرحله اول دفاع می کند. بعد کنفدراسیون دو روز بعد نامه می دهد که لایحه تکمیلی را برای ما بفرسید و متاسفانه هیچ پاسخی داده نمی شود. بی اعتنایی صورت می گیرد. در رای صادره کنفدراسیون هم صریحا اعلام شده چون لایحه دفاعی نیامد رای دادند. این بی اعتنایی باعث شد آنها ظرف چند ساعت رای محرومیت عیسی را بدهند.»

252 252

کد خبر 1492012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    50 9
    لایحه ۳۰۰ صفحه ای نمی خواست...فیلم شادی های گل قبلیش تو ایران رو نشون میدادید...ای اف سی ۳۰۰ صفحه،لایحه میخونه!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    31 1
    حالا کی رود کی بود من نبودم میشه
  • حسین احمدی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    24 4
    لایحه 300 صفحه ای؟ دروغ از این بزرگتر نمیتوانستید بگید؟! به خدا راستگویی بهترین راه نجات است جناب وکیل سابق پرسپولیس!
  • Misam IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    26 1
    آقای وکیل مگه چه اتفاقی افتاده بود که 300 صفحه لایحه نوشتین به قولی فیلم شادی گل بازی های لیگ برتر رو هم میفرستادین با دو خط توضیح
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    11 1
    سیصد صفحه لایحه نوشتی؟ همونه پرونده رو نگاه هم نکردن. گفتن زور زدن موجه جلوه بدن. خلاصه و کوتاه می نوشتی خو‌. تز دکترای من ۱۵۰ صفحه بیشتر نشد. اونم با صفحه سپاسگزاری و فهرست عناوین فهرست منابع.
  • حمید IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    4 9
    به نظر من آل کثیر گناهی ندارد، مشکل بی سوادی باشگاه، است که چرا نفهمیدند اینگونه حرکات در مسابقات بین المللی داوری می شود. متاسفانه چون مسابقاتدر داخلی نه داور توجه می کند و نه فدراسیون، سرمربی هم که سواد اجتماعی ندارد، نتیجه همین محرومیت است
  • حمید رفیع زاده DE ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    بهرحال تقصیر هرکی بود خیلی حیف شد بهرحال در زمینه حقوق ورزشی خیلی ضعیفیم مقصرتر از همه خود آل کثیر بود بعدش دشمنان داخلی و خارجی پرسپولیس و مدیران و مسئولین حقوقی باسگاه و فدراسیون و وزارت ورزش که باید قویا دخالت میکردند.
  • مسعود IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    عجب حرفی می زنی آقای وکیل ۳۰۰ صفحه!!!!!! اغراق هم حدی داره راستگویی باعث نجات است.