انجام ۳۲۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و صنوف در خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: از ابتدای اعمال محدودیت های کرونایی تاکنون، ۳ هزار و ۲۶۸ مورد بازدید از روند فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و دیگر اصناف انجام شد.

هنگامه پروین در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خرمشهر ضمن اشاره به تشدید فعالیت کارگروه نظارت و بازرسی مستمر کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای از روند فعالیت اصناف مختلف و برخورد با متخلفان به جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز خرمشهر و طبق مصوبات ستاد کرونای شهرستان مبنی بر اعمال محدودیت‌ها در سطح شهر، کار گروه مشترک ادارات همراه با دیگر ارگان‌های مربوطه تشکیل و بازدیدهای مشترکی در قالب تیم نظارتی از سطح بازارها انجام شد.

وی افزود: بر اساس الزامات ابلاغی درباره ی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جهت پیشگیری از شیوع بیماری کووید۱۹، از همان ابتدای آغاز طرح اعمال محدودیت‌ها تاکنون ۳ هزار و ۲۶۸مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، اماکن عمومی و دیگر اصناف انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به صدور ۵۶۸ مورد اخطاریه به صنوف متخلف، تصریح کرد: بر همین مبنا، ۸۱ باب از اماکن و مراکز خرید به جهت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها پلمپ شدند و ۱۹ واحد صنفی نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

پروین؛ یادآور شد: در طی ۶۱ مرحله بازدید مشترک توانستیم بر روند فعالیت یک هزار و ۵۵۵ واحد صنفی مختلف نظارت کنیم.

به گفته ی وی، اماکن حساس همچون تالارها و سالن‌های ورزشی در خرمشهر تعطیلند و کار نظارت بر اصناف همچنان ادامه دارد.

وی افزود: از تمام همشهریان خرمشهری برای اطلاع رسانی می خواهیم در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند ضمن اینکه از طریق شماره تلفن ۴۰ ۳۰ می توانند از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان روانشناسی برای پیشگیری از آثار روانی بیماری کووید ۱۹ همچون افسردگی و اضطراب، بهره مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =