۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
آشنایی با مشاور و وکیل مهاجرت کانادا

معمولا در کشور کانادا، وکلای عضو کانون وکلا و کسانی که مدرسه قانون و حقوق رفته‌اند، بر روی پرونده های مهاجرت به کانادا فعالیت نمی کنند و بیشتر مشاورین مهاجرت کانادا فعالیت دارند.

چرا که اداره مهاجرت کانادا دوره های را برگزار می‌کند که در پایان این دوره ها به افراد مدرک مشاوره مهاجرت داده می‌شود و این دوره بسیار کوتاه تر است نسبت به وکلایی که ٨ سال درس خوانده‌اند.

مشکلی که وجود دارد این است که وقتی موکلین با مشاورین مهاجرت قرارداد می‌بندند فکر می‌کنند با وکیل قرارداد بسته‌اند.

خصوصا این امر در بین ایرانیان بسیار باب شده است که وقتی به مشاور مهاجرتی، وکیل می گویند این افراد هم شفاف نمی‌گویند که من وکیل مهاجرت به کانادا نیستم و تنها مشاور مهاجرتی هستم!

پس داشتن بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در این امر کمک شایانی به افرادی که قصد گرفتن اقامت کانادا را دارند می کند.

شاید دیده یا شنیده باشید که عده‌ای می‌گویند من در راه مهاجرت به کانادا، وکیل مهاجرت گرفته‌ام و پرونده‌ام شکست خورد و وکیل مهاجرت به کانادا هیچ کاری نتوانست انجام دهد!

یعنی افراد با اینکه پرونده مهاجرتی آنها شکست خورده بازهم فکر می کنند که وکیل مهاجرت داشته اند ولی نمی‌دانند که ففط با یک مشاور مهاجرت به کانادا قرار داد بسته اند.

نکته بسیار مهمی که حائز اهمیت بوده این است که مشاورین مهاجرت وقتی که پرونده مهاجرت به کانادا افراد را می گیرند و با آنها قرارداد می بندند در صورتی که پرونده مهاجرتی این افراد به مشکل بر بخورد و مردود شود بر روی پرونده حق هیچگونه اعتراضی ندارند و نمی‌توانند در دادگاهها فرجام خواهی کنند.

دلیل آن هم این است که این افراد به دانشگاه حقوق نرفته و پروانه وکالت کانادا را ندارند و عملا نمی‌توانند پرونده را به دادگاه ببرند در نتیجه پرونده مهاجرتی فرد شکست خورده و در نهایت فرد متقاضی مهاجرت به کانادا باید پرونده را ببندند و یا با پرداخت دوباره هزینه‌های هنگفت با یک وکیل مهاجرت به کانادا قرار داد ببندد.

افرادی که دارای مدرک اداره مهاجرت به کانادا هستند عملا حق هیچ گونه اعتراض در دادگاه های کانادا را ندارند و تنها وکیل می تواند این کار را انجام دهند.

حتما قبل از مهاجرت کانادا و درخواست اقامت کانادا بخوانید:

پس افرادی که قصد اقامت کانادا را دارند در ابتدا سعی کنند وکلا را شناسایی کنند و فرق بین وکیل مهاجرت به کانادا و مشاورین مهاجرت به کانادا را بدانند و بعد از این مرحله بهترین وکیل مهاجرت کانادا را با تحقیقات و رزومه افراد شناسایی کرده تا بتوانند به هدف خود و گرفتن اقامت دائم کانادا رسیده و بتوانند یک شرایط بهتر و یک تجربه جدید را در زندگی خود به دست آورند.

شاید متقاضیان فکر کنند مبحث داشتن بهترین وکیل مهاجرت کانادا بسیار پیش پا افتاده باشد ولی عملا به هیچ عنوان این طور نیست، چرا که اگر متقاضیان مهاجرت به کانادا وقتی با یک وکیل و یا مشاور قرار داد ببندند اگر پرونده شکست بخورد برای سابقه فرد بسیار تأثیرگذار است و عملا سابقه فرد متقاضی مهاجرت به کانادا منفی می شود

چون در تمام برنامه های مهاجرتی کانادا این سئوال مطرح می‌شود که آیا سابقه تشکیل پرونده را دارا هستید و یا سابقه ریجکتی شدن را دارید یا خیر؟

و اگر چنانچه این اتفاق افتاده باشد شرایط پرونده مهاجرتی فرد بسیار سخت می‌شود و اگر چندین بار این اتفاق افتاده باشد عملا تمامی شانس‌های خود برای مهاجرت به کانادا را از دست می‌دهد.

از نگاه دیگر اگر بتوانید با تحقیقات و بدون عجله به دنبال وکیل مهاجرت به کانادا بگردید و انتخاب درستی کنید، آن موقع این امر باعث می شود که هم از لحاظ هزینه‌های پرونده مهاجرتی و هم از لحاظ شدنی بودن و اجرایی بودن پرونده در یک زمان مشخص و کوتاه و به نتیجه رسیدن آن خیالتان راحت باشد.

در نتیجه مبحث بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در روند روبه رشد پرونده های مهاجرتی بسیار اثر گذار می شود لذا به متقاضیان مهاجرت به کانادا این توصیه می شود که حساسیت بیشتر را به خرج دهند که پرونده و همین طور آینده افراد دچار مشکلات نشود.

و این امر از نوعی دیگر هم قابل بررسی می باشد و آن مسیر پرونده می باشد اگر وکیل با توجه به شرایط شما بتواند بهترین گزینه و کم خرج ترین را به شما پیشنهاد دهد در یک مدت زمان کوتاه موجب گرفتن اقامت کانادا می شود.

حقوق مهاجرت شاخه ای از حقوق است بنابراین تشخیص قانون صالح و مرجع رسیدگی صالح موضوع بسیار مهمی است.

در مورد قوانین مهاجرتی کانادا قوانین اصلی وجود دارد و یک سری هم عوامل فرعی هستند که وکیل مهاجرت به کانادا به آنها استناد می‌کند.

منابع فرعی بسیار مهمی که رویه قضائی نام دارد موجود است. به این دلیل وکیل مهاجرت به کانادا وقتی وارد یک پرونده جدید می شود از ابتدای امر وقتی که می‌خواهد یک لایحه را به اداره مهاجرت کانادا ارائه کند بهتر این است به قوانین فرعی مهاجرتی استناد کند که تمامی این منابع مشخص شده می‌باشد.

در بعضی از مواقع پرونده‌هایی وجود دارد که وکیل و یا مشاور به روی آنها ضعیف کار کرده است و به دلیل آن است که داخل لایحه چیزی نوشته نشده است.

وکیل در پرونده های مهاجرتی باید ثابت کند که مسلط به قوانین روز است و با دانستن قوانین بتواند لایحه مناسب در خور پرونده ارائه دهد یعنی عملا بحث ، بحث فرم پر کردن نیست!

یعنی وکیل مهاجرت به کانادا باید بداند که آیا اگر قرار بر این باشد که لایحه ای را ارائه کند بداند که استثناعات شامل این پرونده مهاجرتی می شود.

درباره سازمان وکالتی مهاجرتی زرین کانادا

 این شرکت سابقه پذیرش بیش از ۳ هزار پرونده در زمینه مهاجرت، با ضریب موفقیت بالای ۹۰٪ را در کارنامه خود دارد.

علل عدم موفقیت در برخی پرونده های اندک این شرکت هم مشکلات پزشکی و یا عدم ارائه مدارک درست و واقعی از سوی کلاینت بوده است.

وکیل امور مهاجرتی ما وکیل رسمی دادگستری کانادا، عضو کانون وکلای انتاریو کانادا و مستقر در تورنتو است.

او دارای ۱۷سال سابقه وکالت بین المللی در کشورهای ایران، امارات متحده عربی و کانادا میباشد و همچنین قبل از شروع فعالیت خود به عنوان وکیل کانادایی، از سال ۲۰۱۶ عضو کانون مشاورین رسمی مهاجرت کانادا iccrc بوده است و تنها وکیل ایرانی کانادایی با سابقه عضویت در کانون وکلای ایران و شورای مشاورین مهاجرین کانادا است.

تمام تلاش ما یافتن بهترین راه های مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط شماست و با بهره بردن از بهترین مشاورین و وکلا در این زمینه همواره یکی از موفق ترین شرکت های فعال در زمینه مهاجرت بوده ایم.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط خود برای مهاجرت و اقامت کانادا با کارشناسان ما در تماس باشید و یا از طریق پر کردن فرم داخل وب سایت منتظر تماس کارشناسان ما با شما باشید.  

شماره تماس: ۷۲۸۱۹ ۰۲۱

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492063