از رونق بورس تا برگزاری رفراندوم؛ پیشنهاد کاربران خبرآنلاین برای شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای ۱۴۰۰

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« به نظر شما کاندیداهای ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود از چه شعاری استفاده کنند که برای مردم جذاب‌تر باشد؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیگر می توان صدای پای انتخابات را به وضوح شنید؛ صدایی که خواب را از فعالان سیاسی و احزاب گرفته است و تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا در نهایت در خرداد ۱۴۰۰ دستشان به عنوان جناح پیروز بالا برود.

در این میان کاندیداها با چه شعاری باید وارد گود شوند تا بتوانند رأی مردم را به سبد خود بریزند؟

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« به نظر شما کاندیداهای ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود از چه شعاری استفاده کنند که برای مردم جذاب‌تر باشد؟»

شعار نمی خواهیم؛ برنامه میخواهیم

برخی از کاربران خبرآنلاین با دادن شعار توسط کاندیداهای انتخابات مخالفت کرده و بر این باور بودند که وعده دادن کاندیداها دیگر فایده ای ندارند. مثلا، عدالت نوشت:« دیگه هیچکدام از این آدم ها جذابیتی برای مردم ندارند همشون دروغ میگن فقط دنبال منافع خودشون هستند والسلام.»

دیگری هم نوشت:« شعار نمی خوایم. برنامه میخوایم.» محمد حبیبی هم نوشت:« چه فرقی میکنه چپی باشه یا راستی مگه تو دوره های قبل دردی از مردم دوا کردن که الان قرار باشه کار مثبتی انجام بدن.» 

مهدی برای خبرآنلاین نوشت:« شعار می خواهیم چیکار؟؟؟؟!!!! کار می خواهیم که اون رو هم کسی انجام نمیده.» کاربری هم نوشت:« شعار ندهند بهتر است. بس است هرچه مردم را ساده فرض کردند.» 

فردی هم که نامش را منتشر نکرده ست، برای خبرآنلاین نوشت:« ماشالا همه شعارهای قشنگ که همیشه موقع انتخابات میدند، عمل کردن به وعده ها مهمه نه شعار.» 

مهدی درخشانی هم نوشت:« فقط شعار های بدین که بتونید بهش عمل کنید.» دیگری هم نوشت:« متاسفانه ریاست جمهوری در ایران مسئولیتی است که بعد از ۴۲ سال معلوم شده که هرچند مسئولیت های زیادی بر دوش آن است ولی اختیار لازم را برای ایفای مسئولیت ندارد. و بنابر این بهتر است که هیچ شعاری ندهد.»

علی رضایی نیز نوشت:« رییس جمهوری که در این مملکت در واقع هیچ اجازه ای ندارد چه شعاری قراره بدهد؟» فردی نوشت:« فقط عمل عمل عمل عمل عمل شعار و وعیده و وعید بس است...»

رفراندوم؛ آری یا خیر؟!

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین، شعارهای پیشنهادی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را بیان کردند. به طور مثال، حسنعلی نوشت:« قبل از هرگونه شعار برای انتخابات به نظرم خوداصل اتخابات مهمه که ایا مردم با شرایط فعلی شرکت می کنند یا خیر در صورت شرکت که احتمالش پنجاه پنجاست به نظرم شعارهای معیشتی در صدر اولویت هاست.»

محمد نیز به کنایه نوشت:« من به کسی رای میدم که شعارش این باشه که برای ارتقای خانواده ، دوستان وهم حزبی هام اومدم، یعنی بخاطر صداقتش بهش رای میدم.» کاربری ناشناسی نوشت:« شعار رفراندوم آری یا نه» فرد دیگری هم نوشت:« برگزاری همه پرسی.»

رضا نیز نوشت:« خنثی کردن تحریم ها با تلاش و کار جهادی.» دیگری هم نوشت:« رونق بورس و تولید و اشتغال و مهار تورم.»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492122

برچسب‌ها