۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
آشنایی با خدمات پزشکی و پرستاری اسنپ

برای کسانی که نیازمند خدمات پزشکی و پرستاری هستند همیشه پیدا کردن افراد متخصص و مورد اطمینان یکی از دغدغه‌های اصلی است. سرویس خدمات پزشکی و پرستاری اسنپ با هدف دسترسی آسان و بدون دغدغه به خدمات درمانی برای این افراد یک راهکار مناسب است. در ادامه به نحوه استفاده و انواع سرویس‌های خدمات پرستاری، خدمات پزشکی و ویزیت پزشک متخصص با اسنپ‌دکتر می‌پردازیم. دقت داشته باشید که خدمات پزشکی و پرستاری اسنپ برای موارد اورژانسی در نظر گرفته نشده است و در موارد اورژانسی باید با شماره تلفن اورژانس ( ۱۱۵ ) تماس بگیرید.

خدمات پرستاری در منزل

تمام خدمات پرستاری شامل ارتقای سطح سلامت، پیشگیری از بیماری‌ و مراقبت از افراد در منزل با اسنپ قابل انجام است. شما می‌توانید برای کشیدن بخیه، تزریقات، تست قند خون، مراقبت از زخم‌های جراحی، پانسمان، سرم‌تراپی و نوار قلب از این سرویس استفاده کنید. این خدمات توسط پرستاران و مراکز تخصصی معتبر در منزل شما انجام می‌شود. در حال حاضر خدمات پرستاری در منزل در شهرهای تهران، شیراز، قم، مشهد، اصفهان، کرمانشاه و کرج در اپلیکیشن اسنپ در دسترس است. برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل کافی است در اپلیکیشن اسنپ به سرویس «پزشک و مشاور» بروید و سرویس «خدمات پرستاری و تزریقات در منزل» را انتخاب کنید.

ویزیت پزشک عمومی در منزل

با استفاده از این سرویس، پزشک پس از هماهنگی به منزل شما مراجعه می‌کند. پزشکان عمومی دارو و تجهیزات ضروری را برای تشخیص و درمان در اختیار دارند. در صورتی‌که نیاز به اندازه‌گیری قند خون، تجویز دارو، تزریقات، سونداژ، بخیه یا پانسمان باشد نیز پزشک می‌تواند این خدمات را برای بیمار خود فراهم آورد. استفاده از خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل اسنپ در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قم، شیراز، مشهد و اصفهان فراهم شده است. با انتخاب سرویس «ویزیت پزشک عمومی در منزل» در بخش «پزشک و مشاور» اپلیکیشن اسنپ شما می‌توانید پس از تایید هزینه با وارد کردن اطلاعات درخواست خود را ثبت کنید.

ویزیت پزشک متخصص

با توجه به شرایط کرونا، نیاز مردم به استفاده از خدمات پزشکی در منزل افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این برخی از بیماران به خاطر شرایط فیزیکی خود امکان خروج از خانه و دسترسی به پزشکان متخصص را ندارند، خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل اسنپ برای این دسته از افراد می‌تواند مفید باشد. با اسنپ‌دکتر شما می‌توانید از ویزیت پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف مانند پزشکان متخصص عفونی و کرونا، داخلی، اعصاب، قلب و عروق، اورولوژی، جراح، اطفال، ارتوپدی، زنان و روانپزشک استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس باید ابتدا «خدمات پزشکی در منزل» را انتخاب کرده و به سرویس «ویزیت پزشک متخصص در منزل» بروید. با انتخاب زمینه پزشکی مورد نظر و وارد کردن اطلاعات می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492445