حلالیت طلبیدن مجید صالحی، پس از ابتلا به کرونا

مجید صالحی باانتشار متنی در صفحه شخصی‌اش، از مثبت شدن تست کرونای خود خبرداد. او به همین مناسبت، از همه حلالیت طلبیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،️ مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار متنی در اینستاگرام، از ابتلایش به کرونا خبرداد.

او در یک پست اینستاگرامی، تصویری از پیام دوستش را به اشتراک گذاشته که در آن آمده است: «سلام. داداش خوبی؟ دیشب خواب دیدم دور از جونت مرده بودی و همه تو تلویزیون ناراحت بودند و می‌گفتند کرونا گرفته بودی. داداش خیلی مراقب خودت باش.»

صالحی، در شرح پیام دوستش نوشته است:

«این پیغام رو ۲ ساعت پیش یک عزیزی از رفقای قدیم که دیر به دیر باهم تماس می‌گیریم و پیغام می‌گذاریم؛ یهویی برای من فرستاد.
جالبه این‌که جواب تست پی‌سی‌آر من هم مثبت شده است و کرونا گرفته‌ام (البته فعلاً از نوع خفیف) و ایشان طفلی خبر نداشت و گفت که برایم صدقه داده است.
رفتم به فکر این که مرگ چقدر نزدیک است، شاید با همین کرونا رفتنی باشم یا شاید به خاطر ناراحتی قلبی یا بر اثر تصادف و سانحه و علت‌ها و دلایل دیگه.
واقعاً هیچکس از فردای خودش خبر ندارد.
پس با خودم گفتم چه خوب است این‌جا از همه کسانی که ناراحت‌شان کردم، ناخواسته رنجاندم، (مثل عزیزانی که سر صحنه بودم و نتوانستم با لباس و گریم با آن‌ها عکس بگیرم) یا تو فکر بودم و درگیر گرفتاری‌های زندگی بودم متوجه نشدم، برخورد خوبی نداشتم یا لطف و محبت بسیاری از شما دوستان جان را نتوانستم جبران کنم، حلالیت بطلبم...»

حلالیت طلبیدن مجید صالحی، پس از ابتلا به کرونا

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    16 5
    واكسن واكسن واكسن
  • حسین رسولی IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    18 0
    مجیدجون‌انشاالله که همیشه سلامت باشی
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    انشاالله زود خوب میشین