نخستین دیدار کورش تهامی با همسرش از زاویه دید خودش

کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه «دورهمی»، نخستین دیدار با همسرش را از زاویه دید خود توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران مدیری، شب گذشته (پنجشنبه ۱۴ اسفند)، در برنامه «دورهمی»، میزبان کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

تهامی درباره فعالیت هنری خود گفت: «از اولین حضورم جلوی دوربین تا امروز حدود ۲۴ سال می‌گذرد، من در سال ۷۵، فیلم سینمایی «سینما سینما» اثر مرحوم ضیاء‌الدین دری را کار کردم. امروز هم، اشتیاقم برای کار هنری مثل همان موقع است و اگر نقش‌هایی که بازی می‌کنم، پیچیده‌تر باشند، اشتیاقم بیشتر می‌شود.»

او فیلم «رگ خواب» را به عنوان یک تجربه متفاوت در بازیگری‌اش معرفی کرد و توضیح داد: «بعد از ۲۵ فیلم سینمایی که هر کدام را به یک دلیلی دوست دارم، «رگ خواب» جای خاصی برای خودش دارد و شگفت‌انگیز است. بازی در این فیلم در دوران بلوغی اتفاق افتاد که سعی می‌کردم همه چیز را درست درک کنم. به هر حال حمید نعمت‌الله در سینمای ما یک آدم درجه یک و شناخته شده است. شاید به نوعی «رگ خواب» تا آن موقع عاشقانه‌ترین ساخته آقای نعمت‌الله بود.»

با توجه به این‌که تهامی، برای بار دوم به برنامه «دورهمی» آمده بود، مدیری از او خواست این بار از نگاه همسرش، داستان ازدواجش را تعریف کند و این بازیگر توضیح داد: «من اگر همسرم باشم، این‌گونه تعریف می‌کنم که در یک روز تابستان دنبال سی‌دی موسیقی می‌گشتم تا این‌که به صورت اتفاقی وارد یک مغازه شدم و دیدم یک آقای زیبایی آنجاست. البته این اتفاق برای ۱۳ سال پیش است و از من چند سریال پخش شده بود. فکر می‌کنم آن زمان سریال «زیر تیغ» پخش می‌شد یا می‌خواست پخش شود.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =