۵ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
حبیب ترس بزرگ رونالدو را فاش کرد

ورزش سه نوشت: حبیب نورماگومدوف، قهرمان رقابت‌های UFC، بزرگترین ترس کریستیانو رونالدو را فاش کرد.

حبیب نورماگومدوف و کریستیانو رونالدو دوستانی صمیمی محسوب می شوند و تقریبا روزانه با یکدیگر صحبت می‌کنند و حالا این قهرمان رقابت‌های UFC بزرگترین ترس فوق ستاره پرتغالی را فاش کرده است.

این دو نفر پیش از این با یکدیگر عکس هم گرفته بودند اما مشخص نشده بود که نزدیکی رابطه آنها چقدر است. با این حال حبیب نورماگومدوف در مصاحبه ای که انجام داده فاش کرده که روزانه با رونالدو صحبت می‌کند و همانطور که گفته شد درباره بزرگترین ترس او نیز صحبت کرده است.

حبیب نورماگومدوف در مصاحبه ای گفت: "ما تقریباً هر روز با هم صحبت می کنیم. با این حال وقتی که یکدیگر را ملاقات کردیم درباره انگیزه های مان و اینکه آنها از کجا می آیند حرف زدیم. رونالدو به من گفت که می خواهد پسرش جانشین او شود. وقتی کریستیانو بچه بود فقط آرزوی داشتن یک چکمه ساده داشت اما اکنون پسرش همه چیز دارد.

او می ترسد که پسرش انگیزه و اراده مشابه وی را نداشته باشد. همه با این اراده است که هدایت می شوند. این که تمایل به دست یابی به موفقیت ها را احساس کنید. وقتی همه چیز در اختیار دارید طبیعتاً یافتن انگیزه مناسب نیز دشوار خواهد بود."

حبیب همچنین در در ادامه پیام حمایت آمیزی برای زلاتان ابراهیموویچ ارسال کرد و گفت: " سخت کوشی همیشه جواب می دهد، همه چیز به خود شما بستگی دارد، به ذهنیت شما بستگی دارد. وقتی شماره یک باشید ، مردم همیشه به دنبال چیز بدی در مورد شما هستند تا به نوعی به شما آسیب برسانند."

بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =