از «بچه‌های آسمان» تا «رنگ خدا»؛ مروری بر آثار مجید مجیدی در تلویزیون

شبکه نمایش، هفته آینده (از ۱۶تا ۲۲ اسفند)، فیلم‌های «بیدمجنون»، «باران»، «پدر»، «رنگ خدا»، «بچه‌های آسمان» و «آوازگنجشک‌ها» به کارگردانی مجید مجیدی را پخش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش، هفته آینده در بخش مرور صحنه‌گران، به فیلم‌های مجید مجیدی، کارگردان سینمای ایران خواهد پرداخت.

همچنین به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی روز پنجشنبه، ۲۱ اسفند، ساعت ۱۹ از این شبکه پخش خواهد شد.

پخش فیلم‌های این هفته شبکه نمایش به ترتیب ساعت پخش به شرح زیر است:

فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۶ تا ۲۲ اسفند که ساعت ۱۳ پخش خواهند شد، به ترتیب عبارتند از «صبح فرشته»، «به جا مانده»، «گمیچی»، «دریا دلان»، «مانده از آسمان» (مناسبتی روز راهیان نور)، «عینک دودی» و «پرواز در شب».

این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم‌هایی با مضمون آتش‌نشانی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با عناوین «آتش‌نشانان چترباز»، «نردبان ۴۹»، «فرار از جهنم»، «انفجار آتش ۲»، «شجاع‌ترین» و «چهارراه استانبول» را ساعت ۱۹ پخش خواهد کرد.

این هفته شبکه نمایش در بخش صحنه‌گران، فیلم‌هایی به کارگردانی مجید مجیدی را در جدول پخش خود در ساعت ۲۱ جانمایی کرده است که عبارتند از «بیدمجنون»، «باران»، «پدر»، «رنگ خدا»، «بچه‌های آسمان» و «آوازگنجشک‌ها».

فیلم‌های ساعت ۲۳ این هفته شبکه نمایش به ترتیب عبارتند از «راه حل بیرحمانه»، «جوی»، «قتل در سن ملو»، «ماجراهای ناگوار»، «گوینده خبر ۲ افسانه ادامه دارد»، «گاوچران‌ها و بیگانگان» و «بالاتر از افتخار».

ساعت یک بامداد هم، فیلم‌های کلاسیک این شبکه پخش می‌شوند که عبارتند از «دام، ویلا می‌تازد»، «خوشبختی برای ما»، «حادثه آکسبو»، «بازگشت به رودخانه برفی»، «آهسته آهسته»، «باتلاق مرگ» و «پول رابردار و فرار کن».

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =