۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
بروس ویلیس با یک اکشن تازه برمی‌گردد

مهر نوشت: بروس ویلیس و لوک ویلسون در یک فیلم اکشن جدید با عنوان «کوچه بنزین» هم‌بازی می‌شوند.

به گزارش ورایتی، بروس ویلیس، لوک ویلسون و دوون ساوا، قرار است بازیگران اصلی یک تریلر اکشن جدید به نام «کوچه بنزین» شوند. این فیلم این هفته در بازار فیلم اروپا به خریداران ارایه می‌شود.

ادوارد دریک، کارگردان «گناه کیهانی» مسئولیت کارگردانی این فیلم را با فیلمنامه‌ای نوشته تام سیرچیو بر عهده خواهد داشت و در این فیلم دوباره با ویلیس همکار می‌شود. مراحل تهیه فیلم از اوایل مارس در آمریکا آغاز می‌شود.

ساوا در این فیلم نقش جیمی جین را بازی می‌کند، یک فرد خشن رییس‌ماب که درگیر قتل سه ستاره هالیوودی که در استخر یک هتل لوکس غرق شده‌اند، می‌شود. جیمی از نظر دو کارآگاه قتل با بازی ویلیس و ویلسون، مظنون اصلی است، اما تصمیم می‌گیرد خودش تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهد و قانون را طوری جلو ببرد که پلیس نمی‌تواند.

در حالی که قاتل هم دنبال جیمی است، او با دو کارآگاه همراه می‌شود تا در پرونده‌ای خطرناک حقیقتی را آشکار کند که بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که آن‌ها ابتدا فکر می‌کردند.

آریانه فریزر، مدیر عامل هایلند فیلم گروپ که مسئولیت توزیع بین‌المللی فیلم را بر عهده دارد گفت «کوچه بنزین» اکشنی است که «تمام اجزای مورد نیاز برای موفقیت بازرگانی را با یک خط داستانی و ارزش‌های تولیدی دارد و همه این‌ها ارزش فیلم را در بازار بالا می‌برد.»

دلفین پریر، معاون اجرایی هایلند هم اضافه کرد: «فاکتور خیلی باحال فیلم، نقش‌آفرینی بروس ویلیس، لوک ویلسون و دوون ساوا است که در لس‌آنجلس امروزی، تعقیب ماشینی و موتوری دارند و دنبال قاتل می‌گردند. فیلم پر از صحنه‌های نبرد اکشن است که جوی عالی دارد. این فیلم فوق‌العاده خواهد بود.»

ویلیس، ستاره بلاک‌باسترهایی از جمله «سخت جان» و «شهر گناه»، در جدیدترین پروژه خود در فیلم «گلس» کنار ساموئل ال. جکسون، جیمز مک‌اووی و سارا پولسون نقش‌آفرینی کرد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =