مراسم مجازی سالگرد درگذشت محمد میرمحمدی برگزار شد

مراسم درگذشت مرحوم میرمحمدی که یک سال پیش در اثر ابتلا به کرونا درگذشت چندی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین اولین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و دستیار ویژه دفتر مقام معظم رهبری، نماینده مردم قم در مجلس ششم و هفتم شورای اسلامی و استاد فقید دانشگاه علامه طباطبایی؛ شامگاه سه شنبه ۱۲ اسفندماه در مجموعه سرچشمه تهران و در جوار قتلگاه شهدای هفتم تیر به صورت برخط برگزار شد.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سالروز تولد خود در ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ خورشیدی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، از چهره‌های معتمد رهبری به شمار می‌رفت که جزو حلقه اول حزب جمهوری اسلامی نیز بود. 
در این آیین علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،  محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری‌اسلامی در بیان صفات و خصوصیات اخلاقی و مدیریتی مرحوم میرمحمدی و دیدگاههای وی به سخنرانی پرداختند. در انتهای مراسم نیز حاج حسین شمسایی شاعر و مداح اهل‌بیت (س) نیز به مرثیه‌خوانی پرداخت.


>>> بیشتر بخوانید

روایت علی لاریجانی از حق طلبی میرمحمدی/ مردی خوشفکر و خوش قلب  را از دست دادیم

ابوترابی‌فرد: میرمحمدی چهار دهه مورد اعتماد رهبری بود


216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =