توزیع رایگان بیش از ۲ هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری در قشم

همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی آیین نمادین کاشت درخت و تجلیل از کارکنان نمونه فضای سبز، با حضور جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در محل پارک جنگلی گلستان قشم برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم : فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه برگزاری این آیین گفت: همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بیش از ۲ هزار اصله نهال رایگان نقاط مختلف جزیره قشم توزیع و کاشته شد.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته جهت افزایش سرانه فضای سبز در شهر و جزیره قشم، ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ هزار اصله انواع نهال های زینتی و مثمر در سطح جزیره قشم توزیع و کاشته شده است.
وی با بیان اینکه نهضت توزیع رایگان نهال جهت ترویج و حمایت از فرهنگ درختکاری در جزیره قشم در طول سال نیز اجرا می شود، افزود: علاقه مندان با مراجعه به مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم می توانند خاک، کود و نهال رایگان را دریافت کنند.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه ایجاد شده در اثر شیوع بیماری کرونا، آیین نمادین درختکاری امسال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با حضور تعداد کمتری از مسئولان و دست اندرکاران این حوزه اجرایی شد.
به گفته طهماسبی؛ اقدامات مختلفی جهت ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی و فضای سبز، فعالیت های فرهنگی مختلفی صورت گرفته که از آن جمله می توان به نمایش پیام های مختلف فرهنگی از تلویزیون های شهری و همچنین برگزاری جشنواره عکاسی جهت مشارکت علاقه مندان اشاره کرد.
شایان ذکر است که در پایان این آیین از ۳۰ نفر از کارکنان نمونه فضای سبز جهت ارائه خدمات شایسته با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =