توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره لغو محرومیت و دریافت ITC ترابی

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس توضیحات کاملی را درباره روند لغو محرومیت نقل‌وانتقالاتی این تیم و دریافت ITC مهدی ترابی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لغو محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات و دریافت ITC مهدی ترابی کمتر از ۲۴ ساعت، داستان مفصلی دارد و از تهران تا سوئیس و قطر پیگیری‌های زیادی توسط باشگاه انجام شد.

امیر علی حسینی مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با فرایندی که اتفاق افتاد به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پنجشنبه دو هفته قبل بود که پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر بنا بر حکم صادره انجام شد. ما برای این که زمان را از دست ندهیم، طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته دو نامه را همراه مستندات برای فیفا ارسال کردیم تا روز دوشنبه با شروع روز کاری، موضوع مورد بررسی قرار بگیرد. نامه‌ها حاوی مستندات پرداخت تمام مبلغ مورد مطالبه بود. فیفا متعاقباً نامه‌ای به طرف مقابل زد که اگر ظرف سه روز پاسخی داده نشود، پرونده بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: وکیل بودیمیر در پاسخ اعلام کرد، پول هنوز به حساب نیامده است. البته با توجه به شرایط تحریم بانکی، انتظارش می‌رفت. از آن زمان، به صورت مرتب و هر چند ساعت یک بار، با ارسال پیام یا تماس پیگیر این مسئله بودیم که پول به حساب رفته است یا نه. در نهایت بعد از ظهر پنجشنبه بود که وقتی با وکیل بودیمیر تماس گرفتم، اعلام کرد چند دقیقه قبل پول وارد حساب شده است. از او درخواست کردم بدون از دست دادن زمان، در ایمیلی به فیفا این مطلب را اعلام کنند، چون می‌خواهیم مجوز بازی بازیکن تا روز شنبه صادر شود. این اتفاق در ساعت۱۷:۳۰ روز پنج شنبه افتاد.

مدیر کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به تعطیلی فیفا در روزهای شنبه و یکشنبه، شرایط سخت و زمان اندکی داشتیم. این شد که تماس‌های زیادی با عوامل مختلف در فیفا برقرار کردیم تا مسئولی که باید نامه باز شدن پنجره پرسپولیس و فعال شدن سیستم TMS را ارسال کند، پیدا کنیم. این تماس‌ها بیش از دو ساعت به طول انجامید تا فرد موردنظرمان را پیدا کنیم. در نهایت وی را متقاعد کردم که کار به بعد موکول نشود و به این ترتیب بود که نامه لغو محرومیت را گرفتیم. بعد از آن باید شماره ثبت قرارداد را برای آپلود در سامانه TMS، از مرجع داخلی می‌گرفتیم. با انجام همه این موارد، در نهایت درخواست ITC انجام شد، اما مشکل بعدی تعطیلی در قطر بود.

حسینی گفت: با مسئول مربوطه در باشگاه العربی تماس گرفتم. او ابتدا اعلام کرد که در روزهای جمعه و شنبه تعطیل هستند، ولی در نهایت قبول کرد، اقدام لازم را انجام بدهد. مشکل بعدی، تعطیلی فدراسیون فوتبال قطر بود که شکوری در تماس با دبیرکل فوتبال قطر، این مسئله را هم حل کرد و همه این تلاش‌ها باعث شد ITC ترابی در روز تعطیل و در کمتر از ۲۴ ساعت دریافت شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sahs IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    8 0
    دست پیگیر رو باید طلا گرفت توی همه کارا اینقدر پیگیر بودیم الان اینجام شده بود سوئس
  • سعید IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    8 0
    شما که میدونی آخرش محکومی و باید پول رو بدی چرا با زبون خوش نمی‌ریزد که کار به التماس به این و آن نکشد!!