حجت الاسلام محمدی گلپایگانی: واکسن فایزر چند نفر را کشته یا جواب نداده/واکسن برکت با نمونه غربی قابل مقایسه نیست

ایسنا نوشت: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت که واکسن برکت با همه آنچه که غربی‌ها در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در مراسم آئین افتتاح ۱۰۰ مدرسه جدید برکت، ۳۵۰ مسجد و امضای تفاهم نامه احداث ۱۰۰۰ مدرسه برکت با اشاره به گزارش جامع، کامل و بلیغ دکتر مخبر در رابطه با فعالیت‌های گسترده‌ای که این ستاد اجرایی دارد و کارهای عظیمی که تاکنون انجام شده، به ویژه بنیاد برکت، بیان کرد: برای من که بسیار جالب بود شنیدن این گزارش و ان شاءالله به حضرت آقا عرض خواهم کرد آن چه را من شنیدم و آن فعالیت‌های عظیمی که این ستاد اجرایی دارد.

وی افزود: می‌توانم بگویم تقریبا چراغ خاموش دارند کارشان را انجام می دهند، به خصوص در مسئله تولید واکسن طوری که من از ایشان شنیدم، چیزی که در دست تکمیل آن هستند و انجام می‌دهند، با همه آنچه را که غربی‌ها و هرجا در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

آیت الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: آنچه را که آمریکایی‌ها به نام فایزر درست کردند، تاکنون چند نفر را کشته و یا جواب نداده و برخی‌ از کشورها اصلا از قبول این واکسن خودداری کردند و قبول نکردند و نکته مهم این است که در عین تحریم که همه درها را به روی ما بستند این کار انجام شده و امروز این مسائل را ما می‌‍شنویم و می بینیم. 

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =