۴ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
فرهاد مجیدی ترک عادت کرد و به نشست آمد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:کاری که ما باید بکنیم این است که شخصیت استقلال را به این تیم برگردانیم و قبل از کسب عنوان قهرمانی باید وجهه واقعی این تیم را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: سال گذشته وقتی استراماچونی رفت و من هدایت تیم را برعهده گرفتم اولین جمله‌ای که گفتم این بود که شما بهترین تیم ایران هستید و الان هم اعتقاد دارم که یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر را داریم. در 48 ساعت اخیر من کار خاصی نکردم و فقط از نظر روحی با بازیکنان صحبت کردم. از همه تشکر می‌کنم که با وجود بازی کردند و پیروز شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای تقویت استقلال دارد تا با این تیم بتواند نتایج بهتری کسب کند، خاطرنشان کرد: 80 درصد از بازیکنان همان نفرات سال گذشته هستند و شناخت خوبی از آنها داریم. در شرایط کنونی با دو جلسه تمرین نمی‌توانم جواب درست و کاملی به این سوال بدهم، فقط می‌دانم که ما هنوز اول راه هستیم و باید بیشتر کار کنیم تا خواسته هواداران استقلال برآورده شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سال گذشته با چالش‌های زیادی روبرو شده بود و چه دلیلی داشت که یک بار دیگر به این تیم برگشته است، تصریح کرد: 2 سال قبل مصاحبه‌ای انجام دادم و خطاب به هواداران گفتم که من فرزند باشگاه استقلال هستم و بهتر از هر شخص دیگری آن را می‌شناسم. کاری که ما باید بکنیم این است که شخصیت استقلال را به این تیم برگردانیم. قبل از کسب عنوان قهرمان باید وجه واقعی این تیم را برگردانیم. از طرفی می‌دانیم که هیچ چیزی جز قهرمانی هواداران را راضی نمی‌کند. تمام تلاشم را می‌کنم که امسال هواداران استقلال را خوشحال کنم.

مجیدی درخصوص فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا لیستی به باشگاه داده است یا خیر، گفت: من فقط از باشگاه خواستم که قاسمی‌نژاد را جذب کند و در این مسیر باید مذاکرات درستی با باشگاه شهرخودرو صورت بگیرد.

وی در مورد عملکرد تیم داوری در بازی امروز اظهار داشت: تصمیم گرفته‌ام که این فصل در مورد داوری حرفی نزنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص علت عدم حضور قربانی در کادر فنی این تیم، عنوان کرد: این کنفرانس در مورد بازی امروز است.

مجیدی در پاسخ به این سوال که حضور مطهری سرعت بازی استقلال را بالا برد، چرا از ابتدا به وی بازی داده نشد، خاطرنشان کرد: این موضوع را ما تشخیص می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:یخ مثل فرهاد و جواد /عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 1
    وقتی ببره میاد.ببازه یکی دیگه رو میفرسته!