جشنواره گل شاگردان شریف در لیگ برتر فوتسال بانوان

در اولین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با نتیجه ۲۲بر۱ مقابل تیم کیمیای اسفراین به پیروزی رسید.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی:  در ادامه هفته اولدور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در اسفراین میهمان تیم کیمیا بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲۲بر۱ به سود هیات فوتبال به پایان رسید.
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص این دیدار گفت: با تیمی بازی داشتیم که در جدول هفت تیمی گروه ما جایگاه ششم را در اختیار دارد و تمام محاسبات را در نظر گرفتیم که اگر روز آخر برای صعود به پلی‌آف نیاز به تفاضل گل نیاز داشته باشیم به بازیکنان گوشزد کردیم که در این بازی از تمام توان خودشون استفاده کنند و با یک فرد قاطع و پر گل از زمین خارج شویم.
وی افزود: امروز از تمام بازیکنان در ترکیب استفاده کردیم و موفق شدیم ۲۲گل بزنیم.
گروه ما رقابت‌ها نسبت به گروه اول نزدیک‌تر است.
گروه دوم های تیم مدعی صعود دارد،تیم ما، تیم مس رفسنجان، تیم آبادان و تیم رهایی تهران شانس صعود دارند اما در گروه اول حفاری و سایپا تیم‌های صعود کننده به پلی‌آف خواهند بود.
شریف ادامه داد: گروه ما سخت‌تر است اما اگر جنبه مثبت را نگاه کنیم اینکه تیم در هر بازی به صورت جدی محک می‌خورد و از نقاط ضعف و قوت تیم اطلاع بیشتری کسب می‌کنیم.
امیدواریم بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و یکی از دو تیم صعود کننده به پلی‌آف باشیم.
سارا شیربیگی(۸) فاطمه ارژنگی(۵) کیمیا کافی(۲) مهسا ایرامنش(۲) رفیع صومعه(۲) زهرا محمدزاده(۲) و مرضیه توفیقی یکبار گلزنان هیات فوتبال در این دیدار بودند.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان که در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود، از هر گروه دو تیم به پلی‌آف صعود می‌کنند و تیم‌های صعود کننده به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =