پرشین دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود ایرانی

دکتر رضا حسینی زاده بنیانگذار چندین استارتاپ موفق مبتنی بر وب و کسب و کار الکترونیک، و بنیانگذار و ایده پرداز دانلود منیجر ایرانی (پرشین دانلود منیجر) برای اولین بار در ایران است.

جرقه ایده این نرم افزار در سال ۱۳۹۳ خورده شد و بعد از تحلیل دقیق نیازمندی بازار و نسبت عرضه و تقاضا، پای ریزی طراحی این نرم افزار ( پرشین دانلود منیجر ) رقم خورد. پس از سال ها تلاش و پشتکار با استفاده از زبده ترین برنامه نویسان، استراتژیست ها، تحلیل گران، موفق به اجرایی شدن این ایده شد. مفتخر هستیم به اطلاع شما سروران گرامی برسانیم دانلود منیجر ایرانی که با نام های پرشین دانلود منیجر، پی دی ام شناخته می شود. همچنین نرم افزار فوق در رسانه های دیجیتال ایران؛ به شماره ۰۳۹۱۲۲-۰۳۴۷۶-۸ ثبت شده است و در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور از لحاظ فنی آن را تائید کرده است.

دانلود منیجر ایرانی پرشین دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود ابزاری است برای دانلود سریع و راحت انواع فایل از اینترنت پی دی ام قادر است چندین فایل و سگمنت فایل را به‌طور همزمان دانلود کند، با یک کلیک دانلودها را متوقف کند یا از سر بگیرد و دانلودهایی را که در اثر قطع غیرمنتظره‌ی برق یا مشکلات مرتبط با شبکه، خراب شده است بازیابی کند. رابط کاربری گرافیکی ساده باعث شده است پی دی ام  کاربرپسندتر و استفاده از آن آسان باشد.

پرشین دانلود منیجر قادر است، لینک‌های دانلود انواع فایل‌های مدنظرتان را از گوگل کروم، فایرفاکس دریافت کند. سپس، پیام دانلودی نمایش می‌دهد که از طریق آن می‌توانید کنترل بیشتری روی دانلودهای‌تان اعمال کنید.

پی دی ام گزینه‌ی به‌روزرسانی خودکار دارد و هفته‌ای یکبار  در صورت موجود بودن، نسخه‌ی جدید را چک می‌کند. وقتی نسخه‌ی جدیدتری موجود می‌شود، پی دی ام پیامی نمایش می‌دهد که در قالب آن، ضمن معرفی همه‌ی ویژگی‌های جدید، توصیه می‌شود نسخه‌ی کنونی‌تان را به‌روزرسانی کنید. همچنین، می‌توانید آخرین نسخه‌ی پرشین دانلود منیجر را با استفاده از ابزار به‌روزرسانی سریع داخلی خود پی دی ام دانلود کنید.

وقتی پی دی ام فعال است، آیکون آن در تسک‌بار دیده می‌شود. وقتی روی آیکون راست‌کلیک می‌کنید، منوی پی دی ام  ظاهر می‌شود. برای خروج از پی دی ام، می‌توانید از منو «خروج» را انتخاب کنید. برای دریافت نرم افزار میتواند از صفحه دانلود پرشین دانلود منیجر اقدام فرمایید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Persian Download Manager:

  • پشتیبانی از مرورگرهای محبوب و پرکاربرد موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم
  • قابلیت Resume جهت قطع و ادامه دانلود در زمان دیگر بدون از دست داده اطلاعات دانلود شده.
  • قابلیت خودکار چک کردن فایل‌ها توسط ضد ویروس‌ها
  • قابلیت دانلود چندگانه فایل‌ها
  • قابلیت Speed Limiter جهت محدود نمودن سرعت دانلود
  • پشتیبانی از زبان‌ها مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
  • افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر توسط سیستم هوشمند «تقسیم بندی پویا»
  • قابلیت Site Grabber جهت دانلود تمامی محتویات یک سایت
  • قابلیت زمان بندی پیشرفته برای مدیریت دانلودها

چگونه برنامه‌ پرشین دانلود منیجر باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود؟

در گذشته مرورگرها و بسیاری از برنامه‌های دیگر برای دانلود یک فایل از اینترنت فقط یک «اتصال» یا Connection  با سرور مقصد برقرار می‌کردند ولی تجربه ثابت کرده است که دانلود کردن فقط از طریق یک اتصال نه تنها باعث می‌شود که از تمامی پتانسیل و حداکثر سرعت اینترنت استفاده نشود بلکه در صورت قطع ارتباط تمامی اطلاعات دانلود شده از دست خواهند رفت.

بعد از آن برنامه‌های مدیریت دانلود وارد عرصه شدند و قابلیت جدیدی را با عنوان Segmentation  معرفی کردند، قابلیت «قطعه بندی» یا Segmentation  یک ویژگی جدیدی است که در آن فایل‌های دانلود پیش از این که دانلود شوند به قطعاتی تقسیم شده و در هنگام شروع دانلود به جای یک اتصال با سرور تعداد بیشتری اتصال برقرار می‌شود و فایل مورد نظر به طور همزمان مثلاً در ۸ قطعه شروع به دانلود شدن می‌کند، در این حالت سرعت دانلود از وضعیت قبل بسیار بیشتر شده و امکان از دست رفتن اطلاعات تا حد بسیاری کاهش می‌یابد. در نظر داشته باشید در پرشین دانلود منیجر این امکان برای شما مهیا شده تا تعداد کانکشن خود را تا ۳۲ کانکشن ارتقا دهید ولی بهترین حالت برای دانلود در ایران ۸ کانکشن می باشد.

وجه تمایز و برتری پرشین دانلود منیجر نسبت به سایر برنامه‌های مشابه چیست؟

نرم افزار Persian Download Manager از سیستم هوشمندتری به نام «قطعه بندی پویا» یا DynamicSegmentation  استفاده می‌کند، این سیستم برخلاف سایر برنامه‌های مشابه بسیار هوشمندتر عمل کرده و امکان دست‌یابی به سرعت بیشتر را فراهم می‌کند. شیوه عملکرد «قطعه بندی پویا» به این نحو است که ابتدا فایل توسط پرشین دانلود منیجر از طریق سرور مبدأ برای قطعه بندی بررسی شده و سپس شروع به دانلود می‌کند و بر خلاف سایر برنامه‌ها که پیش از شروع دانلود فایل را قطعه بندی می‌کنند این برنامه در هنگام دانلود فایل را قطعه بندی می‌کند و به محض این که یک قطعه به پایان رسید، یک قطعه جدید ایجاد می‌کند و در نهایت از تمامی پتانسیل پهنای باند و سرعت اینترنت بهره می‌برد.

استفاده از این برنامه نه تنها باعث استفاده از حداکثر سرعت اینترنت می‌شود بلکه سبب می‌شود تا فایل‌ها با امنیت بیشتری دانلود شوند، چرا که اگر در هنگام دانلود جریان برق یا ارتباط اینترنت قطع شود، چون فایل به قطعات کوچک‌تر تقسیم شده‌اند فقط قسمت کوچکی از فایل مجدداً دانلود می‌شود و در واقع نیاز نیست که کل فایل دوباره دانلود شود.

دانلود کردن چندگانه فایل‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید چندین فایل را به طور همزمان دانلود کرده و هم صحت فایل‌های دانلودی را افزایش داده و هم از حداکثر پهنای باند موجود خود استفاده کنید.

پرشین دانلود منیجر در دو نسخه ۳۰ روزه آزمایشی و یکساله ارائه می شود و کاربران محترم می توانند برای امتحان صحت عملکرد پرشین دانلود منیجر یک ماه بصورت رایگان از کلیه امکانات نرم افزار مدیریت دانلود پرشین دانلود منیجر و همچنین پشتیبانی برخط و از لذت دانلود با طعم ایرانی بهره مند شوند و در صورت تمایل نسبت به تهیه نسخه یک ساله اقدام فرمایند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =