ویزای کار آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

از پرطرفدار ترین ویزا ها می توان به ویزای کار آلمان که تحت عنوان ویزای آلمان و یا (Blue card) و همچنین ویزای جست و جوی کار آلمان (job seeker ) اشاره نمود.

دریافت ویزای کار  آلمان

از پرطرفدار ترین ویزا ها می توان به ویزای کار آلمان که تحت عنوان ویزای آلمان و یا (Blue card) و همچنین ویزای جست و جوی کار آلمان (job seeker ) اشاره نمود. دلیل محبوبیت ویزای کار آلمان به این دلیل است که این کشور دارای یکی از قدرتمند ترین اقتصاد های دنیا می باشد. از این رو این ویزای طرفدار زیادی را پیدا کرده است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی دادمهر عدالت تهیه شده است قصد این را داریم که به شما اطلاعاتی در خصوص دریافت ویزای کار آلمان بدهیم.

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان

اگر بخواهیم از لحاظ آماری بیان کنیم می توان گفت در حال حاضر ویزای کار آلمان برای ایرانیان به خوبی صادر می شود. کشور آلمان از حدود 50000 هزار تقاضا ایرانیان برای این ویزا حدود 38000 ویزا را جواب مثبت داده است. این موضوع یعنی 70% موفقیت برای دریافت این ویزا. معمولا اکثر افراد موفق شده اند که از لحاظ کارایی، شرایط ماندگاری و اخذ  اقامت خوبی را دریافت کنند. شما باید دو مورد که تاثیر بسزایی روی موفقیت دارند را مورد بررسی قرار دهید. در مورد اول تخصص، کار و رشته شما در چه زمینه ای می باشد. معمولا رشته های تاسیسات، مهندسی، کامپیوتر، برق، مکانیک و ... شانس بیشتری را برای کار دارا می باشند. مورد دوم توانایی زبان شما در چه سطحی می باشد.

مراحل دریافت ویزای کار آلمان .

در مرحله اول شما باید یک دعوت نامه کاری و اصطلاحا قرارداد کاری داشته باشید. شرط دوم این می باشد که میزان حقوقی که شما دریافت می کنید باید به مقداری باشد که سفارت آلمان مشخص می کند. سفارت آلمان این حقوق را مطابق رشته های مختلف و شهر های مختلف آلمان تعیین می کند. اگر بخواهیم به طور میانگین این مبلغ را بگوییم می توان گفت سالی حدود 50000 یورو و ماهیانه حدود 4000 یورو می باشد. بلوکارت دارای دو ویژگی مهم می باشد. اول این که پس از دریافت ویزای کار آلمان شما می توانید به مدت 21 ماه اقامت دائم آلمان را دریافت کنید. دوم اینکه شما می توانید با همراهان و خانواده خود وارد آلمان شده و آن ها را صاحب ویزا کنید.

ویزای کار آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

مزایای ویزای کار آلمان شامل که چه مواردی می باشد.

شما با اخذ ویزای کار آلمان مزایایی را دریافت می کنید که شامل موارد زیر می باشد.

  • این مسیر برای شما بسیار کم هزینه و کم ریسک می باشد و احتمال دریافت ویزای کار آلمان بالای 70% است.
  • شما می توانید این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کنید و بعد از آن هم می توانید پاسپورت آلمان را دریافت کنید.
  • شما می توانید اقامت دائم را همراه با تحصیل رایگان فرزندان به همراه داشته باشید.
  • شما دارای حق کار همراه به صورت فول تایم را دارید.
  • برای داشتن مدرک زبان چندان اجباری نیست.

گرفتن اقامت آلمان از طریق کار به همراه خانواده

ورود پیدا کردن به بازار کاری آلمان برای فرد متقاضی اصلی بسیار مهم می باشد. مورد بسیار پر اهمیت ورود خانواده است که امری بسیار مهم و اساسی است. قوانین بین المللی آلمان و همچنین قوانین مهاجرتی برای افرادی که متقاضی کار هستند یک بستری را فراهم نموده که این افراد بتوانند همراه با کار خانواده را همراه کنند. این موضوع می تواند برای شما یک خبر خوشحال کنند نیز باشد. شما می توانید در هنگامی که وارد بازار کاری این کشور شدید بعد از دریافت اقامت برای خانواده خودتان اقدام کنید.

خوب است که بدانید این افراد که به عنوان همراه وارد این کشور می شوند توانایی این را دارند که به طور رایگان تحصیل کنند و از تمامی خدمات شهروندی آلمان نیز استفاده کنند. نکته ای که قابل ذکر است، این می باشد که همسر شما می تواند درخواست ویزای کار آلمان داده و اجازی این را دارد که به صورت تمام وقت در  این کشور کار کند.

ویزای کار آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

برای مهاجرت چه شرایط سنی وجود دارد

برای دریافت ویزای کار آلمان قانونی در نظر گرفته نشده است و شرط سنی چندانی وجود ندارد. اما می توان بیان کرد که بهترین سن برای اخذ این ویزا را می توانیم بین 26 تا 40 سال در نظر بگیریم. چرا که فرد در این سن می تواند مدرک تحصیلی مناسبی را کسب کند و همچنین دارای تجربه کاری بالا و قابل قبولی می باشد. معمولا می توان گفت در سن پایین تر از 26 سال معمولا تجربه کاری چندانی وجود ندارد و همچنین فرد نتوانسته مدرک تحصیلی قابل قبولی را دریافت کند.

 به همین دلیل شناس شما در مقابل یافتن کار بسیار کم می باشد. از طرفی اگر سن شما بالا باشد کارفرمایان برای انتخاب شما تمایل کمی نشان می دهند. به علاوه افراد بالای 45 سال باید حتما شغلی را پیدا کنند که حداقل حقوق آن 3685 یورو باشد تا فرد بتواند ویزای کار آلمان را دریافت کند. این حقوق کمی از سطح متوسط در آلمان بالا می باشد و به همین دلیل افراد باید دارای یک رزومه قوی باشند تا بتوانند به راحتی در این سن ویزا را دریافت کنند.

بهترین شهر های آلمان برای کار

شهر هایی مانند مونیخ، کلن، دوسلدورف، هامبورگ، لایپزیگ و همچنین شهر های دیگری که صنعتی می باشند دارای شانس بیشتری جهت دریافت این ویزا را دارا هستند. از این رو می توان بیان نمود که میزان احتمال کاریابی در شهر های آلمان نیز متفاوت می باشد. از این رو بهتر است شما قبل از ورود به آلمان روی این موضوع تحقیق کنید و از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

ویزای کار آلمان با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

برای مهاجرت چه شرایط سنی وجود دارد

ویزای (JOB SEEKER) آلمان

این نوع از ویزا را می توانیم یکی از راحت ترین ویزا ها بدانیم. چرا که این ویزا کوتاه مدت بوده و شرط و شروط آن چنانی ندارد. در واقع می توان گفت که به فرد متقاضی این اجازه داده می شود که بدون داشتن دعوت نامه کاری و بدون میزان حقوق در کشور آلمان به پیدا کردن کار بپردازد. تنها نکته مهم این می باشد که فرد باید شغلی را برای خود انتخاب کند که با رشته تحصیلی خود مرتبط باشد.

شرایط ویزای جست و جوی کار آلمان در سال 2021

  •  دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل مدرک دانشگاهی لیسانس
  •  دارا بودن سابقه کاری، بهتر است همراه با بیمه باشد، اما بدون بیمه و نامه کاری هم این کار شدنی می باشد.
  •  تایید شدن رشته تحصیلی و دانشگاه در لیست آنابین
  •  روی زبان آلمانی تسلط داشته باشید و یا در برخی از رشته ها روی زبان انگلیسی همچنین باید سطح زبان شما آیلتس 5.5 باشد.

اگر قصد دریافت ویزای کاری آلمان را دارید. موسسه حقوقی دادمهر عدالت که آدرس سایت آن برابر است با  https://emuregister.com/ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493257