شکیب: خواهش من این است ضریب حساسیت ساخت تونل نیایش را بالا ببرید.

20 درصد مشکلات فنی تونل توحید باقی مانده است که بخشی از مشکلات تونل توحید را در هنگام اجرا تذکر دادیم، اما توجهی به آن نشد.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: بخشی از مشکلاتی که اکنون تونل توحید با آن مواجه است را کارشناسان در هنگام عملیات اجرایی تذکر داده‌اند اما در اجرا به این توصیه‌ها توجهی نشد.

 وی با بیان اینکه تونل توحید مشکل فنی دارد، درباره ساخت تونل نیایش گفت: خواهش من شهرداری این است ضریب حساسیت در ساخت  تونل نیایش را بالا ببرند.

شکیب از پیش بینی تخلیه طولی آلودگی هوای تونل نیایش گله کرد و گفت: تخلیه آلودگی این تونل آن هم یکجا قطعا برای عده ای از شهروندان مشکل آفرین می شود.

شکیب با بیان اینکه شهرداری تهران اگر هزینه تبلیغات تونل توحید را صرف مسایل فنی می کرد، موفق تر بود، افزود: مشکل آلودگی تونل، ریزش آب های سطحی و ... همه مواردی بودند که مانع از آن شد که مردم نسبت به تونل احساس امنیت داشته باشند. اما اگر اکنون حساسیتی در ساخت تونل نیایش است تنها برای عدم تکرار این مشکلات است. هنوز قیمت تمام‌شده تونل توحید اعلام نشده. این درحالی است که چهار برابر قیمت اولیه، هزینه داشته است.

47/232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =