۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

دادستان کرمانشاه گفت: سه تن مواد مخدر طی ۱۱ ماه گذشته در استان کشف شده است.

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه : شهرام کرمی در جمع خبرنگاران مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های مهم نظام دانست و اظهار داشت: طی ۱۱ ماه گذشته سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

دادستان کرمانشاه گفت: طی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ایم و هزینه های بسیاری در این راه داده‌ایم که همگی جدیت نظام را در این زمینه نشان می‌دهد. 

کرمی به پیامدهای مصرف مواد مخدر در جامعه اشاره و عنوان کرد: به طور قطع اگر مجاهدت‌های جان برکفان مبارزه با مواد مخدر نباشد، شاهد افزایش تعداد افراد معتاد و متجاهر در جامعه خواهیم بود که وجود این پدیده حس ناامنی را بین مردم افزایش می‌دهد. 

دادستان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر مصرف مواد مخدر میزان مسئولیت پذیری فرد را پایین می‌آورد و به افزایش انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هم دامن خواهد زد. 

کرمی افزود: همچنین یکی از عواملی که بنیان بسیاری از خانواده ها را از هم می‌پاشد، گرفتار شدن نان آور خانواده به دام مواد مخدر است که از او فردی سربار به وجود می‌آورد. 

وی عنوان کرد: در این راستا با توجه به عواقب و پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، همانند رویکردی که در نظام وجود دارد مقابله و مبارزه با مواد مخدر هم در استان با جدیت در دستور کار قرار دارد. 

کرمی خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضایی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از سه تن مواد مخدر کشف کرده‌اند که حاکی از اهتمام جدی آنها در برخورد با مواد مخدر است. 

دادستان کرمانشاه با تأکید بر اینکه برخورد با مواد مخدر موضوعی فرا دستگاهی است افزود: از همه دستگاه‌های استان می‌خواهیم برای برخورد با این پدیده شوم پای کار باشند و پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این راه یاری کنند. 

وی با قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: از همه شهروندان هم می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را به مراجع قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =