نماینده مردم بجنورد در مجلس: دولت دوازدهم اراده‌ای برای "اصلاح وضع موجود" ندارد

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه می‌توان رفتار دولت را حکیمانه دانست در حالی که خود دلار را گران کرده و به این امر اذعان دارند، دولت اراده‌ای برای اصلاح وضع موجود ندارد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی : محمد وحیدی ٬ با اشاره به بند نهم و دهم اصل ۳ قانون اساسی اظهار داشت: دولت موظف است عدالت را در پرداخت حقوق و مزایا رعایت کند و باید در این زمینه نظارت‌های مجلس بسیار جدی باشد.

وی افزود: با توجه به قانون، دولت موظف است به عدالت رفتار کند ولی در حال حاضر شاهد شکاف عمیقی در جامعه هستیم. وضعیتی ایجاد کردید که هر سال ضعیف‌ها ضعیف‌تر می‌شوند و بعضی‌ها رشد می‌کنند.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان٬ راز و جرگلان٬ گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز خواسته مردم، کارکنان دولت و نمایندگان مجلس این است که ارزش پول ملی را به سال ۹۶ برگردانید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورها ارزش پول ملی خود را حفظ می‌کنند اما دولت توان این کار را ندارد، عدم حمایت دولت از معلولان و از کار افتادگان، بهزیستی و کمیته امداد نیز یک گلایه جدی نمایندگان مجلس است.

وحیدی با انتقاد از نماینده دولت در مجلس درباره همسان سازی حقوق‌ها گفت: چگونه می‌توان رفتار دولت را حکیمانه دانست در حالی که خود دلار را گران کرده و به این امر اذعان دارند، دولت اراده‌ای برای اصلاح وضع موجود ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =