۵۰ هزار اصله درخت در نیروگاه برق شهید مفتح همدان کاشته شد

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح از کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در این نیروگاه خبر داد و گفت: این طرح همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری در نیروگاه شهید مفتح اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ بیژن مدبری با اعلام این خبر افزود: یکی از رسالت‌های اجتماعی نیروگاه مفتح، حفظ و صیانت از محیط زیست و بست و گسترش فضای سبز است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار اصله درخت در هشت هکتار زمین کاشته شد، اظهار داشت: امسال و همزمان با هفته منابع طبیعی و روز بزرگداشت شهدا، طرح کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار به اجرا در می آید.

مدبری در خصوص نوع این درخت ها نیز گفت: این درخت‌ها از نوع صنوبر هستند و براساس نقشه راهی که ترسیم شده با رعایت استانداردهای کشاورزی کاشته می‌شوند.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه مفتح با بیان اینکه عملیات آماده سازی و کاشت درخت‌ ها را آغاز کردیم، افزود: از آنجا که تعداد درخت‌ها زیاد است امکان اینکه همه این درخت‌ها در یک روز کاشته شود، وجود ندارد چراکه زیرسازی، آماده‌سازی و چاله‌کنی این درخت‌ها زمان زیادی لازم دارد.

مدبری اضافه کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها آغاز شده و درخت‌ها کاشته می‌شود ضمن اینکه به همین مناسبت در هفته منابع طبیعی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان همدان در نیروگاه برگزار خواهدشد.

۵۰ هزار اصله درخت در نیروگاه برق شهید مفتح همدان کاشته شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =